Τελευταίο μέρος της τριλογίας των στοιχείων της Ντίπα Μέχτα, το «Νερό» έπεται της «Φωτιάς» (1996, με λεσβιακό θεμα) και της «Γης» (1998, με πολιτικό σενάριο), και προκάλεσε την οργή των Ινδών πριν ακόμη ξεκινήσει γυρίσματα, γι’ αυτό και η σκηνοθέτις επέλεξε αναγκαστικά τη Σρι Λάνκα ως τόπο γυρισμάτων. Ο ντόρος δημιουργήθηκε από τους traditionalists διότι στην ταινία μια 8χρονη χήρα, στη βρετανοκρατούμενη Ινδία του 1938, αρνείται συναισθηματικά να ακολουθήσει τις παραδοσιακές λύσεις, δηλαδή να καεί στην πυρά ή να παντρευτεί τον αδελφό του συζύγου της. Επιχειρώντας να ανατρέψει έναν αρχαίο θρησκευτικό νόμο που εξυπηρετεί την οικογενειακή οικονομία της χώρας, η Ντίπα Μέχτα αποδεικνύει πως, ακόμη και σήμερα, μπορεί να ταράξει τις αρχές με ένα τόσο αναχρονιστικό, αλλά υπαρκτό θέμα.
Προσπαθώντας να ξεφύγει από το παρελθόν της, η Μίλι δέχεται μια δουλειά ως οικιακή βοηθός για τους πλούσιους Νίνα και Άντριου Γουίντσεστερ. Αλλά αυτό που ξεκινά ως μια ονειρεμένη δουλειά γρήγορα ξετυλίγεται σε κάτι πολύ πιο επικίνδυνο.
Στο Τόκιο το καλοκαίρι του 1987, η Φούκι, ένα ξεχωριστό και ευαίσθητο εντεκάχρονο κορίτσι προσπαθεί να συμφιλιωθεί με τη σοβαρότητα της κατάστασης της υγείας του πατέρα της. Καθώς η μητέρα της είναι απορροφημένη με τη δουλειά και την φροντίδα του συζύγου της, η Φούκι περνά τις καλοκαιρινές της διακοπές παρατηρώντας και εξερευνώντας τον ενήλικο κόσμο γύρω της.
Ο Κάρολος Ντίκενς μαγεύει τον γιο του, Γουόλτερ, καθώς αφηγείται την πιο σπουδαία ιστορία που ειπώθηκε ποτέ – την ιστορία του Ιησού Χριστού. Αυτό που ξεκινά ως ένα παραμύθι για καληνύχτα, μετατρέπεται σε ένα ταξίδι που αλλάζει τη ζωή. Μέσα από τη ζωντανή του φαντασία, o Γουόλτερ περπατά δίπλα στον Ιησού, μαθαίνοντας την πορεία του.
- Facebook
- Twitter
- E-mail
0