Ένας γιατρός που σιχάθηκε τον φασισμό και τις πατροπαράδοτες αξίες και θέλει, μαζί με τη σύζυγό του που πάσχει από σκλήρυνση, να αλλάξει τον κόσμο με το συγγραφικό του έργο, ένας θαυμαστής του με τη νέα του σύζυγο και τον φυματικό του γιο από προηγούμενο γάμο, και μια αρτίστα αμφίβολου παρελθόντος και ελάχιστης αξίας, που θέλει να χτίσει ένα εκτός συναγωνισμού ξενοδοχείο, μαζί με τρεις βοηθούς/ζιγκολό, καταφθάνουν σε διαφορετικές χρονικές στιγμές, αλλά συμπίπτουν εντελώς επεισοδιακά στην πολύ μακρινή και απολύτως απομονωμένη από κατοίκους Φλορεάνα του νησιωτικού συμπλέγματος Γκαλάπαγκος: ακούγεται απίστευτο αλλά είναι αληθινό γεγονός που συνέβη πριν από έναν αιώνα, καταγεγραμμένο μάλιστα σε ένα υβριδικό docufiction με την ηχητική συμμετοχή των Κέιτ Μπλάνσετ, Τόμας Κρέτσμαν, και Νταϊάν Κρούγκερ με τον τίτλο Galapagos Affair από το 2013! Αυτή η ασυνήθιστη –και σίγουρα μοναδική στη σύνθεσή της– απόπειρα δημιουργίας ουτοπικής/εναλλακτικής κοινωνίας διαθέτει τα συστατικά ενός θρίλερ, καθώς η συμβίωση μετατρέπεται γρήγορα σε θρίλερ, και ο Ρον Χάουαρντ, καθόλα αξιαγάπητη περσόνα και ικανός σκηνοθέτης, δε είναι πλασμένος για τα πάντα, και σίγουρα όχι για υπαρξιακή περιπέτεια, ποντάροντας στους σταρ πρωταγωνιστές του και σε μια αλά Άγκαθα Κρίστι πλοκή με κουρασμένες και αναληθοφανείς ανατροπές, με φόντο έναν επικίνδυνο παράδεισο που μοιάζει να τον έχει φωτογραφίσει ο Νέστορ Αλμένδρος στη Γαλάζια Λίμνη. Η Άνα ντε Άρμας δεν έχει την ελαφράδα που απαιτεί η υπερβολική ψευτιά της εξωφρενικής κόμισσας την οποία υποδύεται, ούτε η Σίντνεϊ Σουίνι τη βαρύτητα της αυστηρής, απροσπέλαστης συζύγου του Ντάνιελ Μπριλ. Με τη Βανέσα Κίρμπι εκτός τόπου και χρόνου και τον Μπριλ μονίμως απορημένο, απομένει ο Τζουντ Λο, μισάνθρωπος, ενίοτε ολόγυμνος και συχνότερα “φαφούτης” (είχε αποφασίσει να ξεριζώσει μόνος του όλα του τα δόντια χρησιμοποιώντας μια αυτοσχέδια μεταλλική μασέλα για το φαγητό, αληθές κι αυτό!), να προκαλεί ένα μικρό αν και ημιτελές σασπένς για τις πραγματικές του προθέσεις.