Ο Ανδρέας, πετυχημένος, παντρεμένος με δυο παιδιά, είναι καθηγητής Ιστορίας της Τέχνης στην Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας. Εντελώς ξαφνικά, προσβάλλεται από λευχαιμία. Έχει μερικούς μήνες ζωής. Ο γιατρός και φίλος του, του το ανακοινώνει χωρίς περιστροφές. Αποφασίζει, τον λίγο καιρό που του απομένει να ζήσει, να φανεί γενναίος. Όχι μόνο να μην κοινοποιήσει σε κανέναν τη μοιραία είδηση αλλά και να αποκαλύψει με κάθε ειλικρίνεια όλη την αλήθεια για τα μυστικά της ζωής του, τόσο στη γυναίκα του, την Άννα, όσο και στις δύο ερωμένες του, την Camille και τη Λία. Η αλήθεια γίνεται ο μοναδικός σκοπός του… Αγνοεί βέβαια, ότι και οι τρεις γνωρίζουν την κρίσιμη κατάσταση της υγείας του και παίρνουν μέρος σ' αυτό το παιχνίδι μόνο και μόνο για να τον βοηθήσουν να πεθάνει... ευτυχισμένος. Ο γιατρός αισθάνεται μια ανομολόγητη έλξη για την Άννα και, προδίδοντας την υπόσχεση που είχε δώσει στον Ανδρέα, της αποκαλύπτει όλη την αλήθεια. Η Άννα πάλι, μετά τις κυνικές αποκαλύψεις του Ανδρέα για τις άλλες δύο γυναίκες και μετά τον πρώτο θυμό, βρίσκει την Camille και τη Λία. Τους αποκαλύπτει το μυστικό και από κοινού αποφασίζουν μια ιερή συμμαχία προκειμένου να τον κάνουν να περάσει τους τελευταίους μήνες της ζωής του μέσα σε μια ψευδαίσθηση αρμονικής συμφιλίωσης. Ο Ανδρέας, αγνοώντας όλη αυτήν την πλεκτάνη, νομίζει ότι η θαυματουργή δύναμη της αλήθειας έκανε απλό, έως και ευχάριστο, κάτι που του φαινόταν εξαιρετικά περίπλοκο και επίπονο. Οι "γυναίκες" του δε, με τον καταιγισμό των γεγονότων, δεν είναι ούτε οι ίδιες βέβαιες αν με την ανταπόκρισή τους επιδιώκουν να συγχωρέσουν και να βοηθήσουν τον Ανδρέα ή αν στο βάθος εκείνο που πραγματικά επιθυμούν είναι να τον εκδικηθούν.
Ο Μπιουνγκ-Γκου είναι πεπεισμένος ότι ο κόσμος βρίσκεται στο χείλος μιας εξωγήινης εισβολής. Γι’ αυτό ξέρει καλά ότι αν δεν βρει έναν εξωγήινο πριν από την ολική σεληνιακή έκλειψη, η Γη θα βρεθεί αντιμέτωπη με την απόλυτη καταστροφή. Έτσι, απαγάγει τον πιο λογικό ύποπτο: τον πρόεδρο και CEO μιας εταιρείας χημικών.
Στη μεταπολεμική Γερμανία, ένας Αμερικανός ψυχίατρος πρέπει να καθορίσει αν οι Ναζί κρατούμενοι είναι σε θέση να δικαστούν για εγκλήματα πολέμου και βρίσκεται αντιμέτωπος με μια περίπλοκη διανοητική και ηθική μάχη με τον Χέρμαν Γκέρινγκ, το δεξί χέρι του Χίτλερ.
H Έντα αγωνίζεται για το όνειρό της να διαγωνιστεί στο Γκραν Πρι και αρπάζει την ευκαιρία, όταν της δίνεται η δυνατότητα να το κάνει μεταμφιεσμένη στο είδωλό της, τον Εντ.
Η Κρίστι Μάρτιν δεν είχε ποτέ φανταστεί μια ζωή πέρα από τις ρίζες της στη μικρή πόλη της Δυτικής Βιρτζίνια  μέχρι που ανακάλυψε πως έχει ένα μοναδικό ταλέντο: να ρίχνει γροθιές. Με οδηγό το πείσμα, την αποφασιστικότητα και μια δυνατή επιθυμία για νίκη, ρίχνεται στον κόσμο της επαγγελματικής πυγμαχίας, υπό την καθοδήγηση του προπονητή, μάνατζερ και αργότερα συζύγου της Τζιμ.
Οι βιντεοκλήσεις μεταξύ της Ιρανής σκηνοθέτιδας και της πεισματικά αισιόδοξης νεαρής Παλαιστίνιας φωτορεπόρτερ Φάτμα Χασόνα, λειτουργούν ως μια δυνατή ψηφιακή γραμμή ζωής και σύνδεσης με την πραγματικότητα του πολέμου, της αντίστασης και της επιβίωσης.
Ο Θωμάς Αλεξόπουλος, ένας μεσήλικας επιχειρηματίας, πνίγεται στα λάθη και στις επιπολαιότητές του. Όταν η κόντρα του με τον τοκογλύφο της περιοχής πάρει απρόβλεπτες διαστάσεις, και με τον χρόνο για να σώσει το οικογενειακό του σπίτι να τελειώνει, ωθείται στα άκρα.
Ένας μεσήλικας ταξιδεύει στο δάσος για να συναντήσει τον ερημίτη αδερφό του, με τον οποίο παραμένουν χρόνια αποξενωμένοι. Το μυστηριώδες και πολύπλοκο παρελθόν τους έρχεται στην επιφάνεια.
Σε μια κοινωνία του μέλλοντος, «Ο Άτρωτος» είναι το τηλεοπτικό σόου με την υψηλότερη τηλεθέαση , ένας διαγωνισμός όπου οι διαγωνιζόμενοι πρέπει να επιβιώσουν 30 ημέρες ενώ τους κυνηγούν επαγγελματίες δολοφόνοι, με κάθε τους κίνηση να μεταδίδεται σε ένα αιμοδιψές κοινό και κάθε μέρα επιβίωσης να φέρνει μεγαλύτερη χρηματική αμοιβή. Απεγνωσμένος να σώσει την άρρωστη κόρη του, ο εργάτης Μπεν Ρίτσαρνς πείθεται από τον γοητευτικό αλλά αδίστακτο παραγωγό της εκπομπής να συμμετάσχει στο παιχνίδι ως έσχατη λύση.
Ένας άνδρας που έχει παγιδευτεί σε έναν ατελείωτο και άγονο διάδρομο του μετρό ξεκινά να βρει την Έξοδο 8. Οι κανόνες της αποστολής του είναι απλοί: να μην παραβλέψει τίποτα που να ξεφεύγει από το συνηθισμένο. Αν ανακαλύψει μια ανωμαλία, θα πρέπει να γυρίσει αμέσως πίσω. Αν δεν ανακαλύψει τίποτα, συνεχίζει.
-    Facebook 
 -    Twitter 
 -     E-mail 
 
0