Το παντρεμένο ζευγάρι είναι η Κίρα Νάιτλι με τον Σαμ Γουέρδινγκτον, ο Παριζιάνος πρώην που περνάει από τη Νέα Υόρκη και ξυπνάει τις (λίγες, αλλά σημαντικές) μνήμες είναι ο Γκιγιόμ Κανέ και η ζουμερή συνάδελφος του συζύγου είναι η Μέντες.

Αυτό το αισθηματικός δράμα, που αποτελεί το σκηνοθετικό ντεμπούτο της σεναριογράφου της ταινίας The Jacket, παρακολουθεί το ζευγάρι και τον «εκτροχιασμό» του για 24 ώρες, κυρίως με παράλληλη δράση, καθώς το θέμα είναι όχι ακριβώς η ίδια η απιστία αλλά η πρόθεση της απιστίας και η καταγωγή της. Θα ήταν μια εύκολη και μάλλον κωμική λύση η άρρωστη ζηλοτυπία εκείνης ή το άκρατο και άκριτο κεράτωμα εκείνου. Η Μέντες εκπροσωπεί την πιθανότητα του σεξ, την περιπέτεια της σάρκας, συνοδευμένη από ένα έξυπνο συναισθηματικό υπόβαθρο - δεν είναι απλά μια χυμώδης συνάδελφος, αλλά μια ευαίσθητη γυναίκα που μπορεί να τον κερδίσει με τη λεπτομέρεια της χειρονομίας ή με μια απλή κουβέντα.

Ο Κανέ υπενθυμίζει τη χαμένη ευκαιρία στη Νάιτλι, μια δυνατή παρένθεση στη ζωή της, μαζί με τη βασανιστική υπόθεση για το πώς θα ήταν αν το έβλεπαν πιο σοβαρά κι έμεναν τελικά μαζί. Κι όλα αυτά, ενώ το παντρεμένο ζευγάρι είναι λίγο καιρό μαζί, αρκετό ωστόσο για να έχει αποκτήσει μια σταθερή σχέση κι εξομολογητική διάθεση, μαζί με το δεδομένο της αγάπης τους. Η σκηνοθεσία είναι απλή και απαλή, πιάνει τις λεπτομέρειες και την ατμόσφαιρα της ερωτικής αμφιβολίας, χωρίς τις αναγκαστικές υπερβολές της υστερίας ή της λαγνείας. Μοιάζει ειλικρινής, όσο ειλικρινές μπορεί να γίνει το πορτρέτο ενός ζευγαριού που βλέπει το συμβόλαιό του να μετατρέπεται σε σύμβαση.