Υπέρμετρα φιλόδοξο και μόνο τμηματικά ολοκληρωμένο, το φιλμ του Ρόμπερτ Γουάιατ (The Gambler) προσπαθεί από την αρχή να διαφοροποιηθεί από ταινίες σχετικές με εισβολή εξωγήινων, αλλά προχωρά έχοντας ως στόχο μόνο αυτό, κουβαλώντας μαζί του στην πορεία αναξιοποίητους χαρακτήρες και σεναριακά κενά.

 

Η ιστορία εξετάζει το «μετά» μιας επίθεσης εξωγήινων με έμφαση στο Σικάγο και μια περιοχή του, όπου οι Αρχές φαίνεται να τα έχουν βρει με τον νέο κατακτητή και μια μικρή ομάδα επαναστατών ενσαρκώνει την ανθρώπινη μάχη για επιβίωση και ελευθερία.

 

Ο Γουάιατ φτιάχνει μικρά πρότζεκτ μέσα στην ταινία του με συμβολισμούς για τη δύναμη της εξουσίας και χρησιμοποιεί το εύρημα των εξωγήινων περισσότερο ως αφορμή, όμως σταδιακά κάνει περισσότερο ασαφές και δυσνόητο το πρωτογενές υλικό του που μοιάζει αντιστοίχως υπό κατοχή από μια πολύ μεγαλύτερη και ολίγον υπερφίαλη ιδέα.