Η Ραφ και η Ζιλί είναι ζευγάρι χρόνια αλλά στα πρόθυρα χωρισμού με απόφαση της δεύτερης. Η Ραφ πέφτει και χτυπά και οδηγείται στα Επείγοντα εφημερεύοντος νοσοκομείου, ενώ η εξέγερση των Κίτρινων Γιλέκων μαίνεται. Εκεί η συνάντηση με έναν «εξεγερμένο» θα φέρει νέες διενέξεις.

 

Η διχόνοια και ο επικείμενος χωρισμός του ζεύγους είναι μόνο οι πρώτοι από μια σειρά προφανών συμβολισμών σε μια ταινία που θέλει εμφανώς να ακτινογραφήσει τα κατάγματα του γαλλικού κοινωνικού ιστού, προκαλώντας όμως αντίστοιχα τραύματα στον τόνο και τη συνοχή της, όπως ακροβατεί άτσαλα ανάμεσα στη σάτιρα, στην παραβολή, στο σκληρό κοινωνιολογικό θρίλερ και στο ακόμα πιο σκληρό μελόδραμα, όπως λαϊκίζει τόσο κινηματογραφικά όσο και διανοητικά –ακόμα και η επιλογή της Βαλέρια Μπρούνι-Τεντέσκι διόλου τυχαία δεν είναι, δεδομένης της συγγένειάς της με την πρώην κυρία Προέδρου‒ και όπως κλιμακώνεται υστερικά και κλείνει διδακτικά.

 

Δεν απορείς, πάντως, που η ταινία της Κατρίν Κορσινί φέρεται να ενθουσίασε τον τότε πρόεδρο της κριτικής επιτροπής Σπάικ Λι – έχει το χιούμορ των «κωμωδιών» του και τη λεπτότητα του πολιτικού σχολιασμού του.