Ποιος είναι ο μπαμπάς του μωρού της 43ρονης πλέον Μπρίτζετ; Ο παλιός αγαπημένος της Μαρκ Ντάρσι, ο δικηγόρος που εξακολουθεί να μάχεται για τα ανθρώπινα δικαιώματα; Ή ο Τζακ Κουάντ, ένας Αμερικανός δισεκατομμυριούχος που θησαύρισε επειδή ανακάλυψε τον αλγόριθμο για τη συμβατότητα των ζευγαριών; Έχοντας κάνει έρωτα, χωρίς να το επιδιώκει, και με τους δύο σε κοντινό χρονικό διάστημα, η Μπρίτζετ εγκαταλείπει δραματικά το πλάνο της για μια ζωή στο ράφι, καθώς και τον συμβιβασμό της με το γεγονός πως δεν είχε καταφέρει να γίνει μητέρα μέχρι τώρα. Διαφορετικότεροι υποψήφιοι για την πατρότητα δεν θα μπορούσαν να της τύχουν και η έγκαιρη αποκάλυψη της πραγματικής ταυτότητας του πατέρα λύνεται πολύ έξυπνα από το σενάριο: σε αυτή την ηλικία η ηρωίδα αρνείται την αμνιοκέντηση, πολύ λογικά, για να μην αποβάλει. Με αυτό τον τρόπο το σασπένς παρατείνεται μέχρι και μετά την αναμενόμενα επεισοδιακή γέννα, χαρίζοντας στους φίλους του αγαπημένου γυναικείου χαρακτήρα ισόποσες στιγμές συγκίνησης και ιλαρότητας.

 

Η ταχύτητα και η αψάδα της πρώτης και καλύτερης από τις τρεις Μπρίτζετ Τζόουνς που έχουν μεταφερθεί στην οθόνη έχει εξατμιστεί στον χρόνο και την επανάληψη, αλλά οι χαρακτήρες έχουν επιστρέψει με αποτελεσματικότητα, από τους γονείς και την παρέα των φίλων μέχρι τον αμετανόητα βραδυφλεγή Κόλιν Φερθ, και κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Σε αυτή την ωριμότερη φάση, η αιωνίως γκαφατζού (αλλά με πεσμένα φτερά) Μπρίτζετ Τζόουνς δεν διαθέτει την άναρχη απερισκεψία της πολύ κωμικότερης νιότης της. Φυσικά, δεν παραλείπει να υποπέσει σε ρεζιλέματα, ανάλογα με την ηλικία και τη θέση της παραγωγού σε εκπομπή ενημέρωσης, καθώς και να αναγκαστεί να προσαρμοστεί σε νέα επαγγελματικά δεδομένα με την έλευση μιας καινούργιας, hip ομάδας συμβούλων με χαμηλή αντίληψη περί του τι είναι είδηση, αυθάδεια και «ειρωνικά μούσια». Η ταχύτητα και η αψάδα της πρώτης και καλύτερης από τις τρεις Μπρίτζετ Τζόουνς που έχουν μεταφερθεί στην οθόνη έχει εξατμιστεί στον χρόνο και την επανάληψη, αλλά οι χαρακτήρες έχουν επιστρέψει με αποτελεσματικότητα, από τους γονείς και την παρέα των φίλων μέχρι τον αμετανόητα βραδυφλεγή Κόλιν Φερθ, και κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Ακόμη και ο προσβλητικός, πρώην εραστής της Μπρίτζετ, ο Ντάνιελ Κλίβερ, δίνει το αόρατο παρών με την εναρκτήρια κηδεία του, με το φάντασμα του ερωτύλου Χιου Γκραντ να θυμίζει τις παλιές εποχές έντονων προσβολών και σεξουαλικών διλημμάτων. Οι δύο προσθήκες είναι η πάντα απολαυστική, σπουδαία Έμμα Τόμσον στον ρόλο της αγέλαστης γυναικολόγου και σε κύριο ρόλο ο Πάτρικ Ντέμπσι, ιδανικός ως αυτοδημιούργητος γόης που του ξεφεύγει λίγη αμερικάνικη αλαζονεία και πολλή ανταγωνιστικότητα της ελεύθερης αγοράς, όσο κι αν προσπαθεί να το παίξει ταπεινός και γλυκούλης πίσω από την telemarketing εικόνα του προσιτού πετυχημένου. Σε μια υπερατλαντική ιδεατή κατάσταση ταιριάζει με τη γήινη και συναινετική φύση της πρωταγωνίστριας, όπως διαπιστώνει και η μαθηματική θεωρία του, και μαζί συνθέτουν ένα ζευγάρι που ιντριγκάρει για τα κυβικά μιας ρομαντικής κωμωδίας. Το μοντέλο που εφαρμόζει η Μπρίτζετ Τζόουνς και οι τραγικωμικές της περιπέτειες συνεχίζονται χωρίς εκπλήξεις και ότι κι αν γράφεται εκτεταμένα στον Τύπο για τη Ρενέ Ζελβέγκερ και τη δραστική αλλαγή των χαρακτηριστικών του προσώπου της, δεν επηρεάζει στο ελάχιστο το συμπαθητικό της προφίλ και την ικανότητά της να προσδίδει μια αδέξια ανατρεπτικότητα στον δυσκοίλιο περίγυρό της.