Επίσημη συμμετοχή στο Διαγωνιστικό Τμήμα του Φεστιβάλ Καννών του 2015 για την πιο φιλόδοξη και διαφορετική σε ύφος ταινία του σημαντικότερου Κινέζου σκηνοθέτη της νέας γενιάς, Ζία Ζάνγκε: Φιλόδοξη, γιατί χωρίζει την ιστορία σε τρία μέρη που διαδραματίζονται το 1999, το 2014 και το 2025, και διαφορετική, γιατί απομακρύνεται από το ντοκιμαντερίστικο ύφος των πρώτων ταινιών του και τέμνει αλληγορικά, και τολμηρά, τη χώρα του με ανάμεικτη διάθεση μελαγχολικού σχολιασμού και αιχμηρής προφητείας. Όλα αυτά με επίκεντρο την ηρωίδα Τάο και τους κοντινούς της ανθρώπους, συγγενείς και μη. Το πρώτο μέρος, που πραγματεύεται την Κίνα στο κατώφλι του 21ου αιώνα, μπαίνει βαθιά στην ψυχολογία ενός λαού σε μετάβαση, βουτηγμένου στην παγίδα της ελπίδας και στην κουρασμένη παράδοση, και είναι το πιο ισορροπημένο. Το μεσαίο, του σήμερα, έχει το μειονέκτημα της συγχρονικής περιγραφής (και ταυτόχρονα το αντίστοιχο σύνδρομο του παιδιού-σάντουιτς που παραμένει αμήχανο και λίγο απαρατήρητο), ενώ το τρίτο κομμάτι του μέλλοντος έχει σπαρμένες τις πιο ενδιαφέρουσες ιδέες του ξεριζωμού και της αλλοτρίωσης, αλλά σε μια μεγάλη και, δραματικά, απαγορευτική διάρκεια που μοιάζει λιγότερο δουλεμένη.