Με την ύποπτη συστολή και την αινιγματική του άρνηση να ενδώσει σε οτιδήποτε σχετίζεται με το θυμικό, ο Ματιέ Κασοβίτς (πάντα ενδιαφέρων ηθοποιός, αν και άνισος σκηνοθέτης) καθιστά άκρως «παρακολουθήσιμη» την ελικοειδή και απειλητική πορεία του Επιφανούς Αγνώστου, ενός μεσίτη που πάντα ονειρευόταν να γίνει κάποιος άλλος, παρακολουθώντας εντελώς διαφορετικούς χαρακτήρες που συναντούσε λόγω της δουλειάς του και κλέβοντας την εμφάνιση και τη ζωή τους, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Η ταινία του σκηνοθετικού διδύμου Ντελαπόρτ-Ντε Λα Πατελιέρ από τη Γαλλία κάθεται στα μισά, αλλά ενώνει την αυτοκτονία της αρχής με την πλοκή, κερδίζοντας πόντους σασπένς και πολυπλοκότητας σε μια περίπτωση που θυμίζει πολύ εκείνη του Φρεντερίκ Μπουρντέν, του επονομαζόμενου και Χαμαιλέοντα, λόγω των περίπου 500 ανθρώπων που είχε υποδυθεί στην εγκληματική, μυστηριώδη καριέρα του.