Το κορεάτικο φιλμ στο οποίο βασίστηκε το διασκευασμένο σενάριο του Γουίλ Τρέισι για τη Βουγονία του Γιώργου Λάνθιμου γυρίστηκε την ίδια χρονιά με το Old Boy αλλά χάθηκε στη γλυκιά λησμονιά του camp σύμπαντος και αναδύθηκε φέτος, για να μας θυμίσει πως η συνωμοσιολογία ως concept δεν είναι φαινόμενο πρόσφατο, αλλά διαχρονικά δημοφιλές στο παγκόσμιο σινεμά. Ο Τζουν-Γουάν Τζανγκ ξεκινά από το οργισμένο απωθημένο ενός μελισσοκόμου που βλέπει τη μητέρα του να πεθαίνει εξαιτίας ενός εσφαλμένου πειράματος και εκδικείται τον διευθυντή της φαρμακευτικής εταιρείας που τη δηλητηρίασε βασανίζοντάς τον στο υπόγειο του απομονωμένου του σπιτιού με τη βοήθεια της παιδικής φίλης και συντρόφου του. Ο Γιώργος Λάνθιμος έχει αλλάξει τα φύλα, αλλά όχι και τόσο δραστικά την πλοκή της μαύρης κωμωδίας ακραίας επιστημονικής φαντασίας, με την πολύτιμη προσθήκη της δυναμικότερης Έμα Στόουν στον ρόλο της CEO-εξωγήινης, που, όπως ο Κανγκ στο Save the green planet, τραβάει τα πάνδεινα για να πείσει πως δεν σχετίζεται με πρίγκιπες και λοιπά ερπετοειδή από τον πλανήτη Ανδρομέδα, παραμονές της κρίσιμης σεληνιακής έκλειψης που προβλέπεται να σημάνει το τέλος της ανθρωπότητας. Η Βουγονία βαθαίνει και διευρύνει το πρωτότυπο θέμα που ο Τζανγκ, πατώντας δυνατά το γκάζι από την αρχή μέχρι το τέλος, αντιμετωπίζει με μαεστρική τρέλα και σαδιστική ανατροπή στον, επίσης απαισιόδοξο, επίλογο. Η ταινία παίχτηκε για πρώτη φορά στις Νύχτες Πρεμιέρας.