Η καριέρα του Γκάι Γουντχάουζ ξαφνικά εκτινάσσεται κι η οικογένεια ετοιμάζεται να αποκτήσει σύντομα κι ένα τρίτο μέλος. Όμως, η εγκυμοσύνη της νεαρής Ρόζμαρι δεν μοιάζει με καμία άλλη... Περίεργες συμπτώσεις, φρικτοί πόνοι και ο αφόρητος εγκλεισμός της νεαρής κοπέλας κρύβουν από πίσω τους μια απίστευτη συνωμοσία.

Ανάμεσα στην ιλαρή Νύχτα των Βρικολάκων και την τραγική δολοφονία της συζύγου του Σάρον Τέιτ, ο Ρόμαν Πολάνσκι, με παραγωγό τον μετρ των b-movies φρίκης Γουίλιαμ Κασλ, γύρισε το 1968 ένα από τα αριστουργήματά του, το Μωρό της Ρόζμαρι, το δεύτερο στην τριλογία του «τρόμου του διαμερίσματος», μαζί με τον Ένοικο και την Αποστροφή. Κατάφερε να δώσει μια αλληγορία για το ξεπούλημα του Χόλιγουντ στον διάβολο, να σπείρει συνεχή απειλή με μια μόνο, φευγαλέα παρουσία του Σατανά στην ταινία, ν’ αναβαθμίσει τη Μία Φάροου σε ηθοποιό για πρώτη και μοναδική φορά στην καριέρα της, να δημιουργήσει αξέχαστες στιγμές κλιμακούμενης φρίκης με νατουραλιστικές ερμηνείες και σαρδόνιους, σχεδόν χιουμοριστικούς διαλόγους (η Ρουθ Γκόρντον ως γειτόνισσα πήρε Όσκαρ, πιέζοντας την Ρόζμαρι να πιει όλο το αναθεματισμένο το αφέψημα, σαν θεία από την Κόλαση) και γενικά, να βάλει τη σφραγίδα του στο είδος μ’ έναν εξαιρετικά καλογραμμένο, ταυτόχρονα ευχάριστο και στενόχωρο κινηματογραφικό εκφοβισμό, ανανεωτικό στη γραφή και μοντέρνο σκηνοθετικά.