Με τις τούρμπο μηχανές αναμμένες από το πρώτο λεπτό, τον σχεδιασμό παραγωγής στα κόκκινα της Carnaby Street στις δόξες της και το στυλιζάρισμα να φτάνει στα όρια του Ντάριο Αρτζέντο, ο Έντγκαρ Ράιτ εκτοξεύει την επαρχιώτισσα ηρωίδα του, την Ελοΐζ, από τη φιλοδοξία της να γίνει σχεδιάστρια μόδας στο σύγχρονο Λονδίνο στο όνειρό της να ζήσει το Σόχο της δεκαετίας του ’60. Και με ένα τέχνασμα την προσγειώνει στην αγαπημένη της δεκαετία, στο σώμα της τραγουδίστριας Σάντι, που φαίνεται πως ζει κι εκείνη τη στιγμή της ανόδου της, ώσπου γρήγορα συνειδητοποιεί πως ο τσίλικος εραστής της είναι εκμεταλλευτής προαγωγός, το συμβόλαιο με τη δισκογραφική γίνεται τροχοπέδη και η ρόδινη, swinging νοσταλγία μετατρέπεται σε εφιάλτη δίχως τέλος.

 

Η ταυτισμένη με την άδολη εμμονή της Τόμαζιν Μακένζι μορφοποιείται σε παγιδευμένη σε αδιέξοδο Άνια Τέιλορ Τζόι και το τζουκμπόξ χρονικό ωριμότητας μιας νέας κοπέλας στην απίθανη φάση ενός ταξιδιού στον χρόνο αλλάζει τόνο και εξελίσσεται σε θρίλερ παράνοιας και κοινωνικής καταγγελίας. Όλα στροβιλίζονται ωραία, μουσικά και σινεφιλικά στην πρώτη ώρα του Συνέβη στο Σόχο: ο Ράιτ έχει πετύχει τους ρυθμούς, το σάουντρακ, το κλίμα της περιθωριοποιημένης ρομαντικής μέσα σε ένα περιβάλλον μετεφηβικού κυνισμού και σνομπ ίντριγκας, την τεχνική της διχοτόμησης της πρωταγωνίστριας, καθώς και την ένταξη στην πλοκή δύο συμβόλων της ’60s κινηματογραφίας της Αγγλίας, του Τέρενς Σταμπ και της Νταϊάνα Ριγκ, που άφησε το ποπ στίγμα της με τους τηλεοπτικούς «Εκδικητές» ως Έμα Πιλ, διακρίθηκε στο θέατρο, έγινε πασίγνωστη στις νεότερες γενιές με το «Game of Thrones» και έφυγε από τη ζωή πέρυσι ‒ αυτός είναι ο τελευταίος της ρόλος.

 

Στο δεύτερο μισό, ωστόσο, η ταινία του ξεφεύγει από τον έλεγχο. Η αντίθεση της χαριτωμένης ζαλάδας της χρονομετάβασης βαραίνει μέσα από συμβολικές υπεραπλουστεύσεις (παραδόξως, αν αναλογιστούμε πως ο χωροταξικός λαβύρινθος λειτουργεί αβίαστα και αφομοιωμένα στο ξεκίνημα) και το επαναλαμβανόμενο artifice δεν απειλεί ούτε πείθει, όσο η γκραν γκινιόλ εικονογραφία συνοδεύεται από ΜeΤoo κορόνες προς το φινάλε.