Μαρκαρισμένος με τη βίζα Σένγκεν, ο Σαμ Αλί θέτει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων της ταινίας ζητήματα ελευθερίας, αξιοπρέπειας, εκμετάλλευσης και προσωπικής αυτοδιάθεσης. Είναι ο Άνθρωπος που πούλησε το δέρμα του για να διεκδικήσει τον έρωτα που του διέφυγε από λάθη, δειλία και αντικειμενικές δυσκολίες, αλλά η σκηνοθέτις Κάουθερ Μπεν Χάνια τον αναπτύσσει σε έναν άνδρα που δεν προτίθεται να πουλήσει φτηνά το τομάρι του, όσο κι αν οι εμπορικοί μηχανισμοί της τέχνης προστατεύουν την αξία του ζωντανού εκθέματος με δικλείδες ασφαλείας. Το concept, που αντλεί την έμπνευσή του από τον Βέλγο καλλιτέχνη Βιμ Ντελβουά, είναι εξαιρετικό και φιλόδοξο και το φιλμ, που βρέθηκε στη φετινή πεντάδα των Όσκαρ στην κατηγορία της Καλύτερης Διεθνούς Ταινίας και ως έναν βαθμό θυμίζει τις κοινωνικές προκλήσεις που επιχειρεί ο Ρούμπεν Όστολουντ, δεν σταματά να εκπλήσσει, ως το ανατρεπτικό φινάλε.