Ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος της ταινίας Περάσματα, Άιρα Σακς, μεγαλώνει δίδυμα με τον καλλιτέχνη σύζυγό του Μπόρις Τόρες και την κινηματογραφίστρια Κίρστεν Τζόνσον. Στην ταινία Passages, η οποία παρεμπιπτόντως παίρνει τον τίτλο της από το ομώνυμο φιλμ που βλέπουμε στο ξεκίνημα να σκηνοθετεί άτσαλα και εκνευρισμένα ο Τομάς (Φραντς Ρογκόφσκι), μια σέξι, αν και εντελώς εφιαλτική εκδοχή του εαυτού του, θέλει να μεγαλώσει ένα παιδί με τη φίλη του, Αγκάτ (Αντέλ Εξαρχόπουλος), ενώ ο σύζυγός του, Μάρτιν (Μπεν Γουίσο), όχι μόνο δεν είναι σύμφωνος αλλά δεν φαίνεται καθόλου ικανοποιημένος από την παράλληλη σχέση και το τρίο που δεν συναποφάσισαν.

 

Τηρώντας τους βασικούς κανόνες του σινεμά που υπηρετεί, ο Σακς ανοίγει τις σκηνές του σε ανθρώπινους ρυθμούς διαλόγων και παύσεων, τολμώντας να αναπτύξει το εκτροχιασμένο σενάριο του προσωπικού του what if, δηλαδή τι θα συνέβαινε αν το πλαίσιο της ζωής του πήγαινε λάθος. Ο Φραντς Ρογκόφσκι είναι δίκοπο μαχαίρι: ενώ η σωματικότητά του αναβλύζει πόθο κατά ριπάς και ο πόθος του βαθιά ανασφάλεια, η ένρινη, δύσκαμπτη εκφορά του τον προδίδει· ο χαρακτήρας του Τομάς που συνθέτει ο Σακς κυρίως ξεπερνάει την τοξικότητα, φτάνοντας σε βαθμό επαναλαμβανόμενης, αντιπαθούς και εν τέλει κινηματογραφικά επίπεδης μανίας, περιορίζοντας τους άμεσους αποδέκτες της αποσυνάγωγης συμπεριφοράς του σε παθητικούς παρατηρητές – η αμήχανη και εκρηκτική σκηνή του γεύματος με τα υποψήφια πεθερικά του ξεχωρίζει στο μεμψίμοιρο σύνολο.