Από τους παραγωγούς του Εξορκισμού της Έμιλι Ρόουζ έρχεται άλλη μια ξεκάθαρων προθέσεων, exploitation movie με θέμα τον δαιμονισμό μιας κατά τ' άλλα συνηθισμένης, όμορφης και σέξι κοπέλας, της Άντζελα, το συστηματικό και κοπιώδες κυνηγητό του σατανά από έναν πρώην επιτυχημένα γιατρεμένο από το κακό πάστορα, έναν ιερέα, φυσικά καθολικό, τον εμβρόντητο Μάικλ Πένια, και έναν υψηλών κλιμακίων εφημέριο, τον οποίο υποδύεται με μια αχνότατη υπενθύμιση της έντασης που του απέφερε δύο υποψηφιότητες στα Όσκαρ πολλά χρόνια πριν ο Τζάιμον Χουνσού. Ο Χουνσού βρίσκεται τόσο λίγο χρόνο στην οθόνη που δεν θα το πιστεύετε, όπως είναι πολύ δύσκολο να πιστέψετε ότι η ταινία πραγματικά τελειώνει όταν πέφτουν οι τίτλοι – τόσο ανεπαρκής και μετέωρη είναι η λύση, ακόμη και με ερασιτεχνικά στάνταρ. Το Βατικανό του τίτλου δεν εμπλέκεται ιδιαίτερα και το στόρι μοιάζει βγαλμένο από το σχεδόν ετήσιο εγχειρίδιο της φιλμικής βίβλου περί απόταξης των δαιμόνων και διαδικασίας εξορκισμού γυναίκας με χριστιανικό υπόβαθρο που προβάλλει σθεναρή αντίσταση, αλλά δεν φταίει – ο διάβολος την έβαλε να το κάνει....