Μια «τυπική» (εννοώντας πως κρύβει βόμβες μέσα στην ανία της καθημερινότητάς της) ελληνική οικογένεια μπλέκεται στα δίχτυα του έρωτα. Ένα ερωτικό τρίγωνο, ίσως και... τετράγωνο, αναστατώνει τα μέλη μιας οικογένειας με προβλήματα επικοινωνίας που κανένα «οικογενειακό... πακέτο» δεν μπορεί να λύσει. Μητέρα, πρώην χορεύτρια, που διδάσκει τανγκό σε σχολή χορού και ο έφηβος γιος της (πολύ καλός ο Νεκτάριος Λουκιανός) που ψάχνει την ερωτική του ταυτότητα θα αποτελέσουν τις δυο πλευρές ενός τριγώνου! Πατέρας τροχονόμος (Φάνης Μουρατίδης) με έφεση στη στιχουργική βρίσκει τη πηγή της έμπνευσής του στον αντίζηλό του και εραστή της γυναίκας του (ερμηνευτικά ζορισμένος ο Σήφης Πολυζωίδης) θα αποτελέσουν τις άλλες δύο πλευρές του... τετραγώνου! Και μια γιαγιά κουφή (η Μάρθα Καραγιάννη) που ζει αγκαλιά με το κινητό της και η μοίρα τη φέρνει αντιμέτωπη με τις κρίσιμες αναποδιές είναι ίσως η μόνη που ακούει τη μπόρα που έρχεται.

Η Ελένη Ράντου διασκευάζει, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραπαναγιώτη, τη μεγάλη εμπορική της επιτυχία στο θέατρο Μαμά Μην Τρέχεις και πρωταγωνιστεί, οργανώνοντας το κυκλοφοριακό κομφούζιο προσώπων και γεγονότων της ταινίας γύρω από το ορμητικό και ευμετάβλητο θυμικό της. Μπορεί να μην έχει ξαναπαίξει στο σινεμά σε πρώτο ρόλο, τη γνωρίζουμε ωστόσο από τις παραλλαγές της τηλεοπτικής της περσόνας: ένα κορίτσι της διπλανής πόρτας, ανάμεσα στον παλιό και στο νέο κόσμο, σαστισμένη και τσαμπουκαλού, ερωτιάρα μέσα στις μικροαστικές αναστολές και τα συναισθηματικά της απωθημένα. Η Ράντου στηρίζει το έργο και παίζει καλά, παρά την τάση για το στριμωγμένο δάκρυ προς το τέλος. Με λίγα λόγια, είναι η ψυχή και το μοτέρ μιας ασυνήθιστης δραματικής κομεντί, που ξεκινάει σαν μια προσεγμένη εισαγωγή ελαφρών και απερίσκεπτων χαρακτήρων και αντεπιτίθεται ως ανάλαφρη περιπέτεια σοβαρών καταστάσεων με τραγικές συνέπειες. Χωρίς να ξεπερνάει τους περιορισμούς που αυτόματα θέτει στις δομές και το βάθος της, η ταινία τα καταφέρνει με σχετική άνεση. Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, σε ένα μικρό ρόλο, είναι ένα ενδιαφέρον συμπλήρωμα στη Ράντου - εκείνη μιλάει πολύ, εκείνος σχεδόν καθόλου, αλλά (ασυνείδητα;) προέρχονται από τη χορογραφία του βωβού κινηματογράφου, μετασκευάζοντάς τη σε σύγχρονα, ελληνικά καρτούν. Πολύ ταιριαστό το τραγούδι του Μαχαιρίτσα που ερμηνεύει ο Γιώργος «Μαγκάρετ» Μαργαρίτης.