Ενώ η ταινία του Άντριου Φλέμινγκ πλαγιοδρομεί άτσαλα μεταξύ αμερικάνικης και βρετανικής κωμωδίας, χωρίς ποτέ να πατάει γερά στα αστεία και στο πρωτότυπο θέμα της (το εξωφρενικά ρεβιζιονιστικό ανέβασμα της συνέχειας του Άμλετ από έναν ατάλαντο σκηνοθέτη με πρωταγωνιστές άπειρους μαθητές), υπάρχουν πολλές σκηνές στην ταινία που βγάζουν αβίαστο, ως και τρανταχτό γέλιο. Ο πρωταγωνιστής, επίδοξος δραματουργός και άσχετος σκηνοθέτης Ντέινα διδάσκει σε ένα λύκειο και ακόμη και ο 13χρονος μαθητής που εκδίδει την εφημερίδα του σχολείου τον κατακρεουργεί για τη δουλειά του. Η γυναίκα του αδιαφορεί ανοιχτά γι' αυτόν και για να κατανικήσει τη γενική απαξίωση προς το άτομό του τα παίζει όλα για όλα με μια παράτολμη και παράλογη κίνηση στο δεύτερο μέρος ενός έργου, στο οποίο ο Σαίξπηρ έχει ήδη «πεθάνει» όλους τους ενδιαφέροντες χαρακτήρες.

Ο Στιβ Κούγκαν, (φτυστός ο Άκης Σακελλαρίου) είναι αφασικά ευάλωτος και αστείος με αιχμηρό τρόπο, εννοώντας πως με το δύσκολο πρόσωπο, το παλιοκαιρίσιο ντύσιμο και κούρεμα (κάτι σε Άκη Σακελλαρίου) και την εκνευριστική του συμπεριφορά θυμίζει περισσότερο έναν επιθεωρητή Κλουζό της ερσάτζ δραματουργίας παρά κάποιον από τους σύγχρονους Αμερικάνους μανιακούς τυπίστες. Στα χέρια του ο κλασικός γκαφατζής με την καλή καρδιά παίρνει μια πιο σύγχρονη διάσταση, καθώς τον βλέπουμε μέσα από την αποδοκιμασία της τάξης του, μιας ομάδας παιδιών που αντιπροσωπεύουν όλες τις διαβαθμίσεις του ψώνιου της ηθοποιίας αλλά και τις αποχρώσεις της εφηβικής κυκλοθυμίας στο συναίσθημα.

Χύμα και επεισοδιακή, η ταινία διαθέτει δύο κρυφές γυναικείες εκπλήξεις: την Ελίζαμπεθ Σου, που υποδύεται τον εαυτό της, περίπου, ως παραιτημένη πρώην σταρ που δουλεύει πλέον ως νοσοκόμα και ξερνάει με το Χόλιγουντ, αλλά είναι αδύνατον να αποβάλει τη ματαιοδοξία και την αγάπη προς το επάγγελμή της, και την Έιμι («αφού έχω παντρευτεί Εβραίο, τα έχω δει όλα») Πόλερ, μια δυνατή και σπινθηροβόλα κωμίκα, που υποδύεται τη δικηγόρο, και με τη νευρωτική επιθετικότητά της υπερασπίζεται το δικαίωμα του βέβηλου καλλιτέχνη να ανεβάσει ό,τι μπαρούφα θέλει.