Μεταφορά του δημοφιλέστατου videogame, σε παραγωγή Λικ Μπεσόν και σκηνοθεσία ενός ακόμη Γάλλου, με θητεία στα βιντεοκλίπ. Πρόκειται για μια ελαφρώς σάρκινη παραλλαγή ενός ψυχρού και εντελώς κενού, πολεμικού παιχνιδιού καταδίωξης και προδοσίας, που κάνει τις Επικίνδυνες Αποστολές να διεκδικούν Νόμπελ, για να μην πιάσουμε το Χωρίς Ταυτότητα και πάμε για μόνιμη θέση στη λίστα των ακαδημαϊκών.

Τόσο άδεια από ουσία και συναίσθημα είναι η ταινία του Γκενς, που όταν αρχίζει και νιώθει κάτι ο πράκτορας με τον αριθμό 47 (τσιμπηματάκια, μη φανταστείτε) για μια όμορφη Ρωσίδα που τραυματίστηκε, νοστάλγησα τον Ρόμπιν Γουίλιαμς ως ρομπότ στο ανεκδιήγητο Bicentennial Man. Μυρίζει sequel. Οι ερμηνείες των Όλιφαντ και Σκοτ είναι τόσο μηχανικές που δημιουργούν νέα σχολή, της υποκριτικής που επιδιώκει να αναπαράγει τη μίμηση της υποκριτικής στα videogames.