«Το Σινεμά σε Περιμένει»: Η νέα καμπάνια που μας καλεί πίσω στον κινηματογράφο

Η νέα καμπάνια που συνοδεύει το άνοιγμα των θερινών κινηματογράφων, επιστρέφει μεηλεοπτικά spots σε σκηνοθεσία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου.

LIFOTEAM 4.6.2020 | 14:31

Η νέα καμπάνια με τίτλο «Το Σινεμά σε Περιμένει», που συνοδεύει αυτές τις μέρες το άνοιγμα των θερινών κινηματογράφων (την 1η Ιουνίου), επιστρέφει τώρα με τηλεοπτικά spots σε σκηνοθεσία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου.


Με ήρωες ληστές, ερωτευμένα ζευγάρια και τρομακτικά κοριτσάκια που αναζητούν θεατές για «λάμψουν», η Αλέκα Παπαδία έγραψε τα δυο σενάρια, που καλούν το κοινό πίσω στα σινεμά.

 

Η Ένωση Διανομέων Κινηματογραφικών Ταινιών Ελλάδος (ΕΔΙΚΤΕ), ο Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Παραγωγών Οπτικοακουστικών Έργων (ΣΑΠΟΕ), η Ένωση Σκηνοθετών - Παραγωγών Ελληνικού Κινηματογράφου (ΕΣΠΕΚ), η Πανελλήνια Ένωση Αιθουσαρχών Κινηματογράφου (ΠΕΑΚ), η Κινηματογραφική Ένωση Βορείου Ελλάδας (ΚΕΒΕ), η Ένωση Ελληνικού Ντοκιμαντέρ (ΕΕΝ) και η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου (ΕΑΚ) είναι οι φορείς που συμπαρατάχθηκαν για να υπάρξει μια νέα σελίδα στη καινούργια εποχή της κινηματογραφικής αίθουσας, με την υποστήριξη του Athens Film Office του Δήμου Αθηναίων.


Λίγα λόγια για την καμπάνια
Ο κινηματογράφος δεν μπορεί ουσιαστικά να υπάρξει χωρίς θεατές. Είναι εκείνοι που θα αποτελέσουν το βασικό συστατικό για να επαναλειτουργήσουν ομαλά φέτος οι αίθουσες, με νέες πολυαναμενόμενες ταινίες και κλασικές επανεκδόσεις. Το concept και την καλλιτεχνική επιμέλεια της όλης καμπάνιας «ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ» έχει η Αλέκα Παπαδία, υπεύθυνη για μερικές από τις πλέον βραβευμένες διαφημιστικές ενέργειες που έχουν γίνει στην Ελλάδα, ενώ τη σκηνοθεσία των τηλεοπτικών clips, ανέλαβε ο επίσης βραβευμένος σκηνοθέτης Αργύρης Παπαδημητρόπουλος (Suntan, Wasted Youth, Bank Bang), και την παραγωγή ο Πάνος Παπαχατζής (Αργοναύτες).


Όλοι οι εμπλεκόμενοι, από τους ηθοποιούς, τους σκηνοθέτες, τους παραγωγούς, τους τεχνικούς και τους γραφίστες, μέχρι τους διανομείς και τους ιδιοκτήτες αιθουσών εργάστηκαν αμισθί για να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί η καμπάνια. Κοινός στόχος όλων, να υπερασπιστούν ο καθένας με τον τρόπο που συνέβαλλε, την δουλειά τους, τον πολιτισμό και την εγχώρια κινηματογραφική παραγωγή.

 

 

#tocinemaseperimenei

 

Δείτε τα τηλεοπτικά spots:
https://youtu.be/8OvBvQ9XPtw - Ληστεία
https://youtu.be/VoR2LTUI9Ds - Horror

Μια πρωτοβουλία των:
ΕΝΩΣΗ ΔΙΑΝΟΜΕΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΕΔΙΚΤΕ)
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ (ΣΑΠΟΕ)
ΕΝΩΣΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ, ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΕΣΠΕΚ)
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΙΘΟΥΣΑΡΧΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΠΕΑΚ)
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ (KEBE)
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ (EEN)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΕΑΚ)

Με την υποστήριξη του Athens Film Office του Δήμου Αθηναίων

Concept / σενάριο διαφημιστικής καμπάνιας: Αλέκα Παπαδία
Γραφιστική επιμέλεια: Γιώργος Ζάμπας


Η παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ είναι μια ευγενική χορηγία της εταιρείας παραγωγής οπτικοακουστικών έργων ΑΡΓΟΝΑΥΤΕΣ Α.Ε. και του ΑΡΓΥΡΗ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ με την υποστήριξη των Feelgood Entertainment A.E., Odeon A.E., Tanweer, Tulip, Cineplexx, Cinemax, Αθήναιον, Athens Film Office.

Οδηγός Σινεμά