Στη Μοντάνα του 1963 ο συνταξιοδοτημένος σερίφης Τζορτζ Μπλάκλετζ και η σύζυγός του Μάργκαρετ (ο Κέβιν Κόστνερ και η Νταϊάν Λέιν, με καλό ιστορικό κινηματογραφικής χημείας ως γονείς του Κλαρκ Κεντ/Superman) θρηνούν ακόμη την προ λίγων ετών απώλεια του μονάκριβου γιου τους. Η χήρα του αποφασίζει να τους εγκαταλείψει, ακολουθώντας τον νέο της σύζυγο χωρίς να δώσει εξηγήσεις, παίρνοντας μάλιστα μαζί της και το μικρό της παιδί. Οι ενδείξεις γύρω από την αναπάντεχη φυγή του νέου ζευγαριού κάνουν την κατάσταση να φαίνεται εξαιρετικά ύποπτη, καθώς ο πατριός του εγγονού του Τζορτζ και της Μάργκαρετ είναι προσκολλημένος στη μυστηριώδη οικογένειά του, η οποία κατοικεί στη Βόρεια Ντακότα και ζει κάτω άγνωστες συνθήκες. Ξεκινώντας την αναζήτηση του εγγονού τους, το πρεσβύτερο ζευγάρι θα βρεθεί εν τέλει αντιμέτωπο με την οικογένεια Γουίμποϊ που υποκαθιστά αυτόκλητα εγκληματική οργάνωση και έχει αυθαίρετα αναλάβει, επωφελούμενη από την αδράνεια των τοπικών αρχών, την κηδεμονία του εγγονού τους.

 

Διασκευάζοντας το μυθιστόρημα Let him go του Λάρι Γουότσον από το 2013, ο σκηνοθέτης ξεκινά αργά το θλιμμένο οδοιπορικό ενός γηραιού ζευγαριού που οπλίζεται με τη δύναμη της αγάπης και του δίκαιου για μια επικίνδυνη αποστολή και καταλήγει σε ένα παρατεταμένο γουέστερν δωματίου, μια μονομαχία κεκλεισμένων των θυρών, που αποζημιώνει με την ακρίβεια των κινήσεων και του λόγου και την οικονομία του μοντάζ. Το θριλερικό κρεσέντο εξυπηρετεί αποτελεσματικά η αυτοπεποίθηση του Κόστνερ, η αίσθηση συμπόνιας που αποπνέει η Λέιν και το αβανταδόρικο one woman show της Λέσλι Μάνβιλ (υποψήφια για Όσκαρ στην Αόρατη Κλωστή) στον ρόλο της απειλητικής μητέρας της προβληματικής οικογένειας. Μια εν τέλει σθεναρή εκδοχή των δύο πλευρών της ανθεκτικότητας της μητριαρχίας.