Κίνα: Φτιάχνουν αντίγραφο του Τιτανικού, σε πραγματικό μέγεθος- Σε θεματικό πάρκο

Κίνα: Ανοίγει αντίγραφο του Τιτανικού, σε πραγματικό μέγεθος- Σε θεματικό πάρκο Facebook Twitter
0

Οι τουρίστες στην Κίνα θα μπορούν σύντομα να περάσουν μια νύχτα σε πιστό αντίγραφο του «Τιτανικού», έναν αιώνα και πλέον μετά την τραγική κατάληξη που είχε το παρθενικό ταξίδι του υπερωκεάνιου.

 


Το αντίγραφο του «Τιτανικού», σε πραγματικό μέγεθος- με μήκος 260 μέτρα- κατασκευάζεται σε θεματικό πάρκο στην επαρχία Σιτσουάν. Ο βασικός επενδυτής του πρότζεκτ, Σου Σαογιούν, εμπνεύστηκε από την τεράστια επιτυχία που είχε η ομώνυμη ταινία του Τζέιμς Κάμερον.

 


Παράλληλα, δηλώνει ότι αποφάσισε να χρηματοδοτήσει αυτό το τολμηρό εγχείρημα προκειμένου να μείνει «ζωντανή» η ανάμνηση του «Τιτανικού», που βυθίστηκε το 1912 με συνέπεια να χάσουν τη ζωή τους περισσότεροι από 1.500 άνθρωποι.

 

«Ελπίζω ότι αυτό το πλοίο θα βρίσκεται εδώ σε 100 ή 200 χρόνια», ανέφερε χαρακτηριστικά ο επενδυτής και συμπλήρωσε: «Δημιουργούμε ένα μουσείο για τον Τιτανικό».

 

 

Για την κατασκευή του αντίγραφου χρειάστηκαν έξι χρόνια- περισσότερα από ό,τι για τον αυθεντικό Τιτανικό- 23.000 τόνοι ατσάλι, πάνω από 100 εργαζόμενοι και 153,5 εκατομμύρια δολάρια. Ο Σου Σαογιούν ήταν τόσο ενθουσιασμένος με το πρότζεκτ αυτό, που πούλησε μερίδια που κατείχε στον τομέα της ενέργειας, προκειμένου να «ρίξει» χρήματα στην ρέπλικα του υπερωκεάνιου.

 

Τα πάντα στο αντίγραφο, από την τραπεζαρία μέχρι τις πολυτελείς καμπίνες και τα χερούλια στις πόρτες είναι φτιαγμένα στο στιλ του αυθεντικού πλοίου. Η ρέπλικα θα αποτελεί το επίκεντρο του θεματικού πάρκου στην επαρχία Σετσουάν, σε απόσταση 1.000 χιλιομέτρων από τη θάλασσα.

 

Η διανυκτέρευση θα κοστίζει 150 δολάρια, για την παροχή υπηρεσιών «πέντε αστέρων», σύμφωνα με τον βασικό επενδυτή. Ο ίδιος συμπλήρωσε ότι χάρη στη λειτουργική ατμομηχανή, οι επισκέπτες θα νιώθουν σαν να βρίσκονται στη θάλασσα.

 

 

Ακόμη και πριν ανοίξει τις πύλες της η ρέπλικα του Τιτανικού, ήδη δέχεται επικρίσεις. Χρήστες του διαδικτύου εκφράζουν αμφιβολίες για το αν θα προσελκύσει τουρίστες, με δεδομένης της τραγωδίας που προκάλεσε το πραγματικό υπερωκεάνιο.
 


Άλλοι φοβούνται ότι η πορεία του θα είναι ανάλογη με εκείνη άλλων φιλόδοξων κατασκευαστικών πρότζεκτ στην Κίνα που δεν απέδωσαν, όπως το αντίγραφο του αμερικανικού αεροπλανοφόρου USS Enterprise, που κόστισε πάνω από 18 εκατομμύρια και έκλεισε λίγο αφότου άνοιξε.

 

Ο Σου Σαογιούν πάντως εκτιμά ότι θα προσελκύσει έως και πέντε εκατομμύρια τουρίστες τον χρόνο. Για να το πετύχουν αυτό, ελπίζουν να καταφέρουν να έχουν στο πλευρό τους μεγάλα ονόματα. «Θα θέλαμε να καλέσουμε τον Τζακ, την Ρόουζ και τον Τζέιμς Κάμερον στα εγκαίνια», δήλωσε ο επενδυτής, αναφερόμενος στους χαρακτήρες που υποδύθηκαν στην ταινία του τελευταίου ο Λεονάρντο ΝτιΚάπριο και η Κέιτ Γουίνσλετ.

 

Με πληροφορίες από AFP

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κεντζί Ζιράκ: Ο Γάλλος τραγουδιστής προσποιήθηκε αυτοκτονία για να μην τον αφήσει η σύντροφός του

Διεθνή / Κεντζί Ζιράκ: Ο Γάλλος τραγουδιστής προσποιήθηκε αυτοκτονία για να μην τον αφήσει η σύντροφός του

Ο νικητής του γαλλικού «The Voice 2014» βρέθηκε τραυματισμένος από σφαίρα την περασμένη Δευτέρα - Υπό την επήρεια αλκοόλ και ναρκωτικών προσποιήθηκε αυτοκτονία για να μην τον εγκαταλείψει η σύντροφός του
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ