Ανάλογη είναι η καθημερινότητα και για την καλύτερή της φίλη, Άλισον. Σύντομα η Κέιτ αναλαμβάνει ένα νέο πρότζεκτ, το οποίο απαιτεί συχνά ταξίδια στη Νέα Υόρκη. Παράλληλα, ο Ρίτσαρντ ξεκινάει μια νέα δουλειά κι έτσι ο χρόνος τους είναι πλέον ελάχιστος. Η κατάσταση περιπλέκεται περισσότερο όταν ο νέος συνέταιρος της Κέιτ, Τζακ, αρχίζει να εκφράζει ένα ενδιαφέρον γι’ αυτήν.

 

Ένα τυπικό όχημα από-Sex and the City- οποίησης της Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, που για να μην ξενίσει τους φαν της την τοποθετεί και πάλι στη μεγάλη πόλη, αλλά την αποσυνδέει από την παπουτσωμένη Κάρι. Τα χαριτωμένα τικ της ηθοποιού, η ανασφάλεια, η κοριτσίστικη διστακτικότητα μεταξύ της σεξουαλικότητας και της ευθύνης της ηλικίας αλλά και η κωμική γείωση μιας παράξενης περσόνας δείχνουν κουρασμένα σε μια ταινία με παντελή απουσία φρεσκάδας κι εφευρετικότητας - ως και τα επεξηγηματικά σχόλια με graphics στην οθόνη, σαν ημερολόγιο πάνω στην πλοκή, επιτείνουν την εντύπωση πως οι περιπέτειες μιας παντρεμένης μαμάς που δεν μπορεί εύκολα να κρατήσει τα δυο καρπούζια σε μια μασχάλη γίνεται πουρές για τους αδαείς. Μέσα στην ταινία κρύβονται και χιούμορ και εύστοχες παρατηρήσεις, αλλά, ειλικρινά, πρέπει να έχει ηλιόλουστη διάθεση ο θεατής για ν’ αντέξει το σύνολο.