Περιτριγυρισμένος από την οικογένεια και τους φίλους του, ο Aρνό έχει μπροστά του ένα ήσυχο καλοκαίρι. Μέχρι που θα συναντήσει τη Mαντλέν, μια όμορφη και σκληροτράχηλη κοπέλα, με καλογυμνασμένο σώμα κι ένα σωρό προφητείες για το τέλος του κόσμου. Εκείνος δεν έχει μεγάλες προσδοκίες, εκείνη προετοιμάζεται για το χειρότερο. Εκείνος δέχεται τα πράγματα όπως έχουν, εκείνη τσακώνεται, τρέχει, κολυμπάει και σπρώχνει τον εαυτό της στα άκρα. Αν και δεν του έχει ζητήσει τίποτα, μέχρι πού είναι διατεθειμένος να φτάσει για αυτήν; Είναι μια ιστορία αγάπης ή επιβίωσης, ή και τα δύο.


Η καλύτερη και πιo πρωτότυπη ερωτική ιστορία που ήρθε αυτήν τη σεζόν από τη Γαλλία διαθέτει τη γοητεία του απρόοπτου και μια πολύ ευπρόσδεκτη αμφισημία στο συναίσθημα που οφείλεται στις διαφορετικές αφετηρίες των δύο πρωταγωνιστών: η Μαντλέν νομίζει πως θα έρθει σύντομα η συντέλεια του κόσμου και προετοιμάζεται συνεχώς για το χειρότερο. Προπονείται και κολυμπάει σαν να μην υπάρχει αύριο, ονειρεύεται μια μιλιταριστική ζωή και θεωρεί τον εαυτό της πολεμίστρια, προβάλλοντας το προφίλ μιας σκληροτράχηλης, αγενούς κοπέλας, που δεν σηκώνει πολλά πολλά και αδειάζει ή δέρνει όποιον της κολλήσει. Αντίθετα, ο Αρνό είναι ένας μάλλον εργατικός νέος, λίγο ανεύθυνος και αρκετά τρυφερός, που πλησιάζει τη Μαντλέν χωρίς δεύτερες σκέψεις και πονηρές επιδιώξεις. Απλώς του αρέσει και γοητεύεται από τον ασυνήθιστο χαρακτήρα της. Μπροστά στο γυμνασμένο αγοροκόριτσο φαντάζει αμήχανος και υποδεέστερος. Η κοινή τους εκπαίδευση σε ένα καλοκαιρινό στρατιωτικό camp θα τους φέρει αντιμέτωπους με έναν έρωτα μετ' εμποδίων που μοιάζει περισσότερο με τεστ επιβίωσης παρά με κλασικό love story. Κόντρα στην κόντρα, ο σκηνοθέτης Τομάς Καγιέ δεν βαδίζει στα σίγουρα, δίνοντας αέρα σε ένα ρομάντσο χωρίς νάζια και τερτίπια να ανθίσει σε στριμωγμένο πλαίσιο. Ειδικά η σεκάνς στο ποτάμι, όπου η Μαντλέν πρέπει να αποφασίσει αν θα παραδοθεί στην επιθυμία επιπλέοντας στις σκέψεις της, είναι ένα ιδιαίτερο, εξόχως γοητευτικό κινηματογραφικό ξέφωτο στις μπανάλ εξομολογήσεις που έχουν κατακλύσει το λιμνάζον είδος της ρομαντικής κομεντί – διότι μέσα στην αυστηρή, λόγω θέματος, ακολουθία των διαταγών στον Έρωτα με την πρώτη μπουνιά χώρεσε έξυπνο χιούμορ, ξερό και αποτελεσματικό, που ταιριάζει απόλυτα στην τεταμένη Μαντλέν και τον σαστισμένο Αρνό.