Έρχονται πιο εντατικοί έλεγχοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς

Έρχονται πιο εντατικοί έλεγχοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς Facebook Twitter
EUROKINISSI / Ελένη Ρόκου
7

Συνεχής βελτίωση παρατηρείται στις οικονομικές επιδόσεις του ΟΑΣΑ από το δεύτερο εξάμηνο του 2018, οπότε ξεκίνησε το εντατικό κλείσιμο των πυλών στο δίκτυο της ΣΤΑΣΥ και η εφαρμογή της εισόδου από την μπροστινή θύρα στα λεωφορεία και τρόλεϊ της ΟΣΥ.

Ο Δεκέμβριος του 2018 παρουσίασε αύξηση εσόδων κατά 9,8%, σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2017.

Αντίστοιχα, ο Ιανουάριος του 2019 παρουσίασε αύξηση εσόδων κατά 21%, σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2018.

Για το σύνολο του 2018, ο κύκλος εργασιών του ομίλου ΟΑΣΑ εκτιμάται στα 200 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένων των εσόδων από το υπουργείο Εργασίας), έναντι 173,5 εκατ. το 2017. Το 2019, τα έσοδα αναμένεται να αυξηθούν άνω του 10%.

Η ενίσχυση των εσόδων αποτελεί απόρροια και της εντατικοποίησης των ελέγχων κομίστρου. Είναι ενδεικτικό ότι, την Παρασκευή 1η Φεβρουαρίου, έγιναν σχεδόν 10.000 έλεγχοι στη ΣΤΑΣΥ και 4.900 στην ΟΣΥ.

Επιδίωξη του ΟΑΣΑ, όπως τονίζουν στελέχη του, είναι η ελαχιστοποίηση της εισιτηριοδιαφυγής, κυρίως σε λεωφορεία-τρόλεϊ και στο τραμ, δεδομένου ότι σε μετρό και ηλεκτρικό οι πύλες των σταθμών είναι κλειστές.

Σε επιχειρησιακό επίπεδο, οι προσωποποιημένες κάρτες έχουν ξεπεράσει τα 1,10 εκατομμύρια και οι απρόσωπες τις 620 χιλιάδες, κάτι το οποίο σημαίνει ότι περισσότεροι από 1,72 εκατ. επιβάτες μετακινούνται με κάρτα.

Ενδεικτικό της ολοένα και αυξανόμενης εξοικείωσης του επιβατικού κοινού με το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι ότι οι συναλλαγές με πιστωτική κάρτα έφτασαν στο 20% (1 στα 5 ευρώ προέρχεται, δηλαδή, από πιστωτική κάρτα).

Πλέον και στα 293 Αυτόματα Μηχανήματα, πέραν όλων των εκδοτηρίων και των 500 περίπου περιπτέρων που διαθέτουν POS, είναι δυνατή η χρήση πιστωτικής κάρτας.

Επίσης, σύμφωνα με μετρήσεις του ΟΑΣΑ, 7 στους 10 επιβάτες χρησιμοποιούν εκπτωτικά εισιτήρια, κερδίζοντας έως και 17 λεπτά το εισιτήριο.

Το προσεχές διάστημα, ο ΟΑΣΑ πρόκειται να προχωρήσει και σε αλλαγή του μενού των Αυτόματων Μηχανημάτων Έκδοσης Κομίστρου. Το μενού θα γίνει πιο φιλικό και εύχρηστο στον επιβάτη, ενώ θα μειωθεί και στο μισό ο χρόνος των συναλλαγών.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θεσσαλονίκη: Διπλή μεταμόσχευση ήπατος και νεφρού σε 53χρονη στο Ιπποκράτειο

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Διπλή μεταμόσχευση ήπατος και νεφρού σε 53χρονη στο Ιπποκράτειο

«Είναι από τις λίγες μεταμοσχεύσεις που γίνονται όχι μόνο στη χώρα μας, αλλά και παγκοσμίως γενικότερα, λόγω των ενδείξεων και του βαθμού δυσκολίας» αναφέρει η ανακοίνωση του νοσοκομείου
NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Όλα καλά αλλά η συχνότητα των δρομολογίων είναι απαράδεκτη ειδικά στον ΗΣΑΠ είναι πια καθεστώς σε ώρες αιχμής 6 με 10 λεπτά αναμονής αντί για 3 με αποτέλεσμα τα βαγόνια να είναι πίτα .Πλήρωνεις 1,4 ευρώ για να πας από Πετράλωνα Μοναστηράκι και είσαι και σα σαρδέλα. Τα ίδια και στο μετρό , χρόνος αναμονής 8 λεπτά κάποιες φορές σε ώρα αιχμής ....
Εκλεισαν οι πύλες λέει. Δεν υπαρχει φορά που να περνάω και να μην περναει και καποιος από πίσω μου. Και το βλέπω συνέχεια. Περιμένουν δίπλα στις πύλες να περασει καποιος με εισιτήριο. Οι ελληνικοί φωστήρες δεν έβαλαν tourniquet αλλά πύλες χωρίς επιτήρηση. Αυτά είναι για τους κουτόφραγκους
Πλέον έχει, αρκεί να πας (άλλη) μία φορά στο ταμείο και να τους δώσεις την κάρτα και τα στοιχεία σου (ΑΜΚΑ, ταυτότητα), λέγοντάς τους ότι θέλεις να αγοράζεις κατευθείαν φοιτητικό εισιτήριο μέσω του αυτόματου πωλητή.
Εδώ και δυο χρόνια λένε ότι θα κλείσουν όλες οι πύλες, θα ανοίγει μόνο η μπροστινή πόρτα λεωφορείων και ότι θα γίνονται συχνότεροι έλεγχοι.Αρχίζω να υποψιάζομαι ότι εκεί στα υπουργεία έχουν άλλη αίσθηση του χρόνου.