Οι ΗΠΑ εξέδωσαν «μαύρη λίστα» με τις χώρες που δεν καταπολεμούν την εμπορία ανθρώπων

Οι ΗΠΑ εξέδωσαν «μαύρη λίστα» με τις χώρες που δεν καταπολεμούν την εμπορία ανθρώπων Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου
0

Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής πρόσθεσαν σήμερα την Κίνα στη "μαύρη λίστα" των χωρών που δεν καταπολεμούν επαρκώς την εμπορία ανθρώπων. Στην λίστα αυτή περιλαμβάνονται 23 χώρες, μεταξύ των οποίων η Συρία, η Βόρεια Κορέα και η Ρωσία.


Στην ετήσια έκθεση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα, γίνεται λόγος για τις συνθήκες καταναγκαστικής εργασίας που επιβάλλονται στη μειονότητα των μουσουλμάνων Ουιγούρων αλλά και στον υποχρεωτικό επαναπατρισμό Βορειοκορεατών προσφύγων.


Το Πεκίνο "δεν έχει λάβει σοβαρά μέτρα" για να βελτιώσει αυτήν την κατάσταση, σημειώνει ο επικεφαλής της αμερικανικής διπλωματίας Ρεξ Τίλερσον, δικαιολογώντας έτσι την προσθήκη της Κίνας στη μαύρη λίστα, μολονότι ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ έχει επιχειρήσει μια προσέγγιση με την κινεζική ηγεσία τους τελευταίους μήνες.


"Οι Αμερικανοί καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν" ότι τα προϊόντα που αγοράζουν μπορεί να σχετίζονται με καταναγκαστική εργασία.


Στις χώρες που κατατάσσονται στο 3 επίπεδο της λίστας αυτής όσον αφορά την εμπορία ανθρώπων (δηλαδή στις τελευταίες θέσεις) μπορεί να επιβληθούν κυρώσεις, όπως περιορισμός της αμερικανικής βοήθειας που δέχονται ή διακοπή των πολιτιστικών ή εκπαιδευτικών ανταλλαγών με τις ΗΠΑ.


Στη λίστα μπήκαν φέτος η Λ.Δ. του Κονγκό, το Κονγκό και το Μαλί κυρίως επειδή ανέχονται την ύπαρξη παιδιών-στρατιωτών. Η Αϊτή αναβαθμίστηκε στο 2ο επίπεδο γιατί κατέβαλε "σημαντικές προσπάθειες" να καταπολεμήσει την εμπορία ανθρώπων, αλλά παραμένει "υπό επιτήρηση".

Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM