«Σπάει» η παράδοση: Οι μελλόνυμφοι προτιμούν τα ρολόγια αρραβώνων από τα δαχτυλίδια

«Σπάει» η παράδοση: Οι μελλόνυμφοι προτιμούν τα ρολόγια αρραβώνων από τα δαχτυλίδια Facebook Twitter
Unsplash
0

Ποιες είναι οι κορυφαίες τάσεις που αναμένεται να υιοθετήσουν τα ζευγάρια και οι καλεσμένοι στις φετινές γαμήλιες τελετές;

Η παγκόσμια πλατφόρμα μόδας Lyst δημοσιοποίησε την έκθεσή της για το 2021, δίνοντάς μια πρόγευση των τάσεων που φαίνεται να προτιμούν οι μελλόνυμφοι και οι συγγενείς τους. 

Μετά από ένα χρόνο, κατά τον οποίο κυριάρχησαν οι γάμοι μέσω Zoom και η αναβολή των πάρτι και των δεξιώσεων, η Lyst προβλέπει ότι ζευγάρια και παρευρισκόμενοι θα προχωρήσουν σε γαμήλιες γιορτές με φυσική παρουσία.


Σύμφωνα με τα δεδομένα που συλλέχθηκαν από την πλατφόρμα, οι αναζητήσεις για νυφικά μίνι φορέματα, παντελόνια με διακοσμητικά στοιχεία και ψηλοτάκουνες γόβες με στρας αυξήθηκαν σταθερά κατά το τελευταίο τρίμηνο. Ένα άλλο αξιοσημείωτο εύρημα, είναι ότι τα ζευγάρια αρχίζουν να επενδύουν σε «ρολόγια αρραβώνων», μια εναλλακτική λύση στα παραδοσιακά δαχτυλίδια αρραβώνων.


Καθ 'όλη τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, οι αναζητήσεις ρολογιών μαζί με τους όρους «γάμος», «ζευγάρι» και «δέσμευση» αυξήθηκαν κατά 42%.


Οι καταναλωτές αναζητούν όλο και περισσότερο γάντια για να ταιριάζουν με τα ενδύματα του γάμου τους: οι αναζητήσεις για το αξεσουάρ, συμπεριλαμβανομένων των όρων «νυφικό» και «μετάξι», έχουν σχεδόν διπλασιαστεί τους τελευταίους τρεις μήνες, χωρίς αμφιβολία λόγω έμπνευσης από την Covid -19 και τα κοστούμια στη σειρά Bridgerton.

Τα ζευγάρια υιοθετούν επίσης μια πιο ρευστή ένδυση. Μετά το φινάλε της σειράς Schitt’s Creek, στο οποίο ο Ντέβιντι Ρόουζ παντρεύτηκε φορώντας σακάκι και φούστα από τον Thom Browne, οι αναζητήσεις για ανδρικές φούστες αυξήθηκαν κατά 26%.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM