Με τη βοήθεια της πρώην συναδέλφου του, μιας δικαστικού που προέρχεται από τζάκι και εξακολουθεί να εργάζεται, αισθάνεται πως δεν θα δικαιωθεί ως άνθρωπος αν δεν ρίξει φως σε μια ιστορία που είναι άμεσα συνυφασμένη με το συναίσθημα που τον δένει μαζί της, μια κρυφή υπόσχεση που έδωσε στον χήρο της δολοφονημένης γυναίκας, αλλά και με την ταραχώδη πολιτική κατάσταση που επικρατούσε εκείνη την εποχή, με τη χώρα στα πρόθυρα της δικτατορίας.

Ο Καμπανέλα, ικανός σκηνοθέτης με πλούσιο βιογραφικό στο σινεμά της Αργεντινής και στην αμερικάνικη τηλεόραση, συνδυάζει όλα τα κομμάτια της πλοκής με αξιοθαύμαστη δεξιοτεχνία: και τον κοινωνικό ιστό που διαφθείρεται από τους φασίστες, το άρρητο ρομάντσο ανάμεσα σε δυο ταξικά αντίθετους ανθρώπους που η μοίρα και η διστακτικότητα δεν τους έφεραν κοντά όταν ήταν νέοι, και το αστυνομικό μυστήριο μιας ταινίας που δείχνει περισσή αυτοπεποίθηση στον χειρισμό των καταστάσεων.

Ως και τις υπερβολές της πλοκής ο Καμπανέλα τις αφομοιώνει οργανικά και μας κάνει να τις παραβλέψουμε με τη διατήρηση ενός ενιαίου τόνου αγωνίας και λαχτάρας, με αποκορύφωμα τη μεγάλη σεκάνς στο γήπεδο, όπου με μια κάμερα στο χέρι εκτελεί μια καταδίωξη ζαλιστική και ολότελα αυθεντική - μένεις με το στόμα ανοιχτό με την αλά Γκασπάρ Νοέ βύθιση στο αεροστεγές υποκειμενικό πλάνο, χωρίς όμως την περιττή επιδειξιομανία. Και βέβαια, ο Ρικάρντο Νταρίν, ογκόλιθος του σκεπτόμενου κινηματογράφου της Αργεντινής, φέρει επάξια στους ώμους του ένα σημαντικό κομμάτι Ιστορίας, χωρίς να ξεχνά πως πρωταγωνιστεί σε μια ξεχωριστή δραματική ιστορία αγάπης και προσωπικής προδοσίας.