Γράφαμε πριν από λίγες εβδομάδες, με αφορμή τον απλά αξιοπρεπή Αντικαταστάτη, ότι το άλλοτε κραταιό ισπανικό θρίλερ διάγει περίοδο κρίσης. H Κόρη είναι ακόμα ένα θρίλερ από την Ιβηρική Χερσόνησο, που έρχεται να μας επιβεβαιώσει. Στην ταινία ένα ζευγάρι χωρίς παιδί αναλαμβάνει υπό την προστασία του την Ιρένε, μια ανήλικη έγκυο  που ως τότε έμενε σε κέντρο για έφηβους παραβάτες. Δέχονται να την κρύψουν στην ορεινή κατοικία τους υπό την προϋπόθεση ότι θα κρατήσουν το παιδί που κυοφορεί. Το θρίλερ(;) ξεκινά όταν η Ιρένε αποφασίζει να κρατήσει το παιδί.

 

Το σενάριο δεν επαρκεί για να υποστηρίξει τις δύο ώρες που διαρκεί το έργο. Ο Μανουέλ Μαρτίν Κουένκα επιχειρεί να γεννήσει μυστήριο μέσω μιας κατά περίσταση ελλειπτικής αφήγησης, μα ο ληθαργικός ρυθμός θα διώξει από νωρίς μερίδα θεατών. Τα πλάνα από ψηλά μάλλον έχουν γίνει σήμα κατατεθέν για το ισπανικό θρίλερ μετά το Μικρό Νησί, μα αν εκεί εκπροσωπούσαν έναν Θεό-αμέτοχο παρατηρητή που έχει εγκαταλείψει αυτήν τη γη και τους ανθρώπους της, εδώ συνιστούν μια απλή στυλιστική επιλογή.

 

Η βία μένει εκτός κάδρου όταν αφορά τους αθώους και αποτυπώνεται γλαφυρά μόνο όταν στρέφεται ενάντια σ’ εκείνους που ο Κουένκα θεωρεί ενόχους, ανάλογα με τη βαρύτητα του αδικήματός τους, αφήνοντας την υπόνοια μιας ρεβανσιστικής σκηνοθετικής στάσης που δεν θα περίμενες από τον ανθρώπινο τρόπο που προσεγγίζονται οι «απαγωγείς» ‒ να κάτι που διαφοροποιεί την Κόρη από αντίστοιχα θρίλερ. Τρομερά μονοσήμαντη η ερμηνεία της νεαρής Ιρένε Βιργκουέζ, MVP ο συνήθως πιο ενεργητικός και εξωστρεφής, εδώ πιο μετρημένος, μα πάντα αξιόπιστος Χαβιέ Γκουτιέρεζ.