Δυο πόρτες έχει η ζωή των δυο δόκιμων νεαρών απεσταλμένων της Εκκλησίας του Ιησού Χριστού των Τελευταίων Ημερών για προσηλυτισμό σε ένα απομακρυσμένο σπίτι, κάτι ανάμεσα σε γραφείο κηδειών και γουστόζικο μίνι γοτθικό ναό, όπου ο ιδιοκτήτης, ο κύριος Ριντ, ένας μεσήλικας, ευγενέστατος μεν αλλά και πολύ διαβασμένος για να τις αφήσει να τον τουμπάρουν με τον προγραμματισμένο μονόλογό τους, δηλαδή μια χαμογελαστή παπαγαλία του δόγματος των Μορμόνων. Όταν η αδελφή Πάξτον και η αδελφή Μπαρνς συνειδητοποιούν πως κυρία Ριντ δεν υπάρχει στον ορίζοντα και η μυρωδιά της blueberry pie έρχεται από μια άλλη πηγή, θα πρέπει να επιλέξουν ποιο «χαρτί» θα πρέπει να παίξουν για να επιβιώσουν.

 

Σε ένα λεκτικό κρυφτούλι γάτας - ποντικού, ο Ριντ κάνει έναν ενδιαφέροντα παραλληλισμό της ιστορίας των βασικών θρησκειών με το πιο γνωστό και παλιότερο επιτραπέζιο για να αποδείξει με τη σειρά του τις δικές του ψαγμένες θεωρίες για το ποιόν των αιρέσεων, και ειδικά αυτής που εκπροσωπούν τα δυο έντρομα κορίτσια. Το πρώτο ημίωρο του θρίλερ των Μπεκ και Γουντς κυλά σε μια καλογραμμένη ψυχολογική κλιμάκωση, για να επέλθει ασφυξία τρόμου με αναληθοφανείς καταστάσεις στη συνέχεια. Τη χρονιά που ο αρχιτέκτονας της βρετανικής ρομαντικής κομεντί, ο Ρίτσαρντ Κέρτις, τιμάται με Όσκαρ για την καριέρα του, ο κατεξοχήν ήρωάς του και πάλαι ποτέ αμήχανος εραστής του Νότινγκ Χιλ και των 4 Γάμων, Χιου Γκραντ, γλεντάει αυτό που ο ίδιος ονομάζει freak show με μια σειρά από ρόλους κακών, παράδοξων και εξωφρενικών ανδρών ή κινηματογραφικών πλασμάτων, από τον Λόφτι των Ούμπα Λούμπας στο Γουόνκα ως τον Φλέτσερ στον Πάντινγκτον και βέβαια τους πολλαπλούς χαρακτήρες του Cloud Atlas.

 

Χωρίς τη φράντζα και το κολεγιακό sexiness, ο Γκραντ διατηρεί τους αφοπλιστικούς καλούς τρόπους ενός μυστηριώδους οικοδεσπότη – άλλωστε ο διάβολος δεν είναι πειστικός όταν γίνεται ανάγωγος. Οι δυο καλεσμένες του, η γλυκιά Κλόι Ίστ και η ανήσυχη Σόφι Θάτσερ, που κατά σύμπτωση έχουν λάβει «μορμονική» εκπαίδευση και στην πραγματικότητα, λειτουργούν ως κλασικά δολώματα μιας εναλλακτικής πρότασης κινηματογραφικού horror που κρύβει τις σεναριακές ρωγμές με έξυπνο βερμπαλισμό και προδίδεται στο υπερβολικό φινάλε του.