Ο Γαλλο-καμποτζιανός σκηνοθέτης Ντέιβ Τσου μεταφέρει τα προσωπικά βιώματα της σεναριογράφου Λορ Μπαντίλφ στην Επιστροφή στη Σεούλ, ένα λεπτεπίλεπτο δράμα με θέμα τον περίπλοκο ψυχισμό ενός υιοθετημένου ατόμου, που έκανε πρεμιέρα στο τμήμα Ένα Κάποιο Βλέμμα του 75ου Φεστιβάλ Καννών.

 

Επικεντρώνεται στη Φρέντι Μπενουά, μια 27χρονη Γαλλίδα που αφήνει τον φίλο και τους γονείς της, ταξιδεύει απροειδοποίητα στη Σεούλ για να βρει τους βιολογικούς της γονείς και ενώ λαμβάνει θετική απάντηση από τον πατέρα, γνωρίζει τη «νέα» του οικογένειά και ακούει τις τύψεις και τις παρακλήσεις του να μείνει στην Κορέα, μαθαίνει πως η μητέρα της αρνείται να τη δει.

 

Απρόβλεπτη, τολμηρή, ενώ παρουσιάζει αρχικά ένα ήρεμο προφίλ, πάει γυρεύοντας σε άγνωστα νερά και προκαλεί τη μοίρα της σκαλίζοντας ένα τραύμα που έχουμε δει πολλές φορές, αλλά εδώ φωτίζεται υπαρξιακά και ρεαλιστικά μέσα από πολλές σιωπές και αλλαγές ατμόσφαιρας και ψυχολογίας.

 

Σε ένα εντυπωσιακό κινηματογραφικό ντεμπούτο, η Τζι-Μιν Παρκ ακούει και σκέφτεται ένα μέλλον άδηλο με άξονα το κλεμμένο της παρελθόν, πετυχαίνοντας ταύτιση με έναν υποσυνείδητο μαγνητισμό σε έναν τόπο που της προξενεί αμηχανία και ταραχή ταυτόχρονα ‒ εξαιρετική η συνάντησή της, ακριβώς στο μέσον της Επιστροφής στη Σεούλ με έναν μεσήλικο Γάλλο που διακρίνει τα χαρακτηριστικά πίσω από τα λόγια της, τον ρόλο της ως Δούρειου Ίππου όχι μόνο σε επαγγελματικό αλλά και σε προσωπικό επίπεδο.