Η Νόρα είναι φοιτήτρια Νομικής, ενώ η Μέρι πηγαίνει ακόμα σχολείο, λατρεύει τα πάρτι κι αρνείται πεισματικά τη μεξικανική της καταγωγή. Όταν όμως ο πατέρας τους πεθαίνει ξαφνικά, όλος τους ο κόσμος ανατρέπεται: ανακαλύπτουν ότι δεν έχουν καθόλου χρήματα κι αναγκάζονται να μετακομίσουν στο σπίτι της θείας Αουρέλια (Αντριάνα Μπαζάρα), σε μια ταπεινή μεξικανική συνοικία του ανατολικού Λος Άντζελες. Χωρίς να μιλάνε λέξη ισπανικά, τα δύο κορίτσια θα πρέπει να προσαρμοστούν στο νέο τους περιβάλλον, ν’ αποχωριστούν την BMW τους, να χρησιμοποιούν λεωφορείο και να εξοικειωθούν με την κουλτούρα που τόσο καιρό απαρνιούνταν.

Το Κορίτσι του Μπέβερλι Χιλς ήταν ένα θαυμάσιο παράδειγμα τρελαμένης διασκευής ενός κλασικού μυθιστορήματος σε νεανική ταινία, απολύτως σύγχρονη, πιστή στο πνεύμα της Τζέιν  Όστεν. Η Έιμι Χέκερλινγκ είχε συλλάβει την κοριτσίστικη ανοησία, τη μοναξιά της εφηβείας και την ευάλωτη ψυχή μιας κοπέλας που απέδωσε με ευαισθησία και αφασία η Αλίσια Σίλβερστοουν, στη μοναδική καλή στιγμή της στο σινεμά. Συνεπώς, υπάρχει δεδικασμένο δημιουργικής, ελεύθερης διασκευής και όχι μεταφοράς με τον παραδοσιακό τρόπο της ταινίας εποχής.

Διακόσια χρόνια μετά την πρώτη έκδοση του μυθιστορήματος Λογική κι Ευαισθησία, που έχουμε δει μαεστρικά αποδοσμένο από την Έμα Τόμπσον, το From Prada to Nada επιχειρεί να μετακομίσει τη δράση από τους λόφους του Μπέβερλι Χιλς και το Ρόντεο Ντράιβ στο λαϊκό κομμάτι του Λος Άντζελες. Οι χαρακτήρες παραμένουν, η δράση δεν έχει και μεγάλη διαφορά από τη γνωστή πλοκή, και τα μόνα που αλλάζουν είναι τα ρούχα κι η γλώσσα. Δεν υπάρχει έκπληξη, χιούμορ ή τόλμη, πέρα από την αρχική ιδέα της μετατροπής.