Ο Νορβηγός σκηνοθέτης Χανς Πέτερ Μόλαντ κάνει την αγγλόφωνη εκδοχή της δικής του ταινίας Με σειρά εξαφάνισης σε εντελώς αμερικανικό σκηνικό, διατηρώντας επακριβώς τους χαρακτήρες, τη μινιμαλιστική δράση και το παγωμένο φόντο.

 

Ο οδηγός του εκχιονιστικού αυτήν τη φορά είναι ο Λίαμ Νίσον, ο λακωνικός Νελς, που χάνει τον γιο του από μοιραίο overdose και, εξοπλισμένος με βαριά όπλα και μηχανήματα, ξεπαστρεύει το καρτέλ ναρκωτικών που ευθύνεται για τον θάνατό του.

 

Η τελετουργία των υποψήφιων θυμάτων που μετατρέπονται σε εξαφανισμένα πτώματα εξακολουθεί να καθορίζει τη δομή του έργου και το πνεύμα μιας πολύ μαύρης σκανδιναβικής κωμωδίας διαπνέει το δράμα που ενισχύεται από το στοιχείο των Ινδιάνων στο μίξερ της εκδίκησης απέναντι στο ψυχοπαθές αφεντικό, τον αυτουργό του λουτρού αίματος πάνω στο απάτητο χιόνι της εξιλέωσης.

 

Η Ψυχρή Καταδίωξη διαθέτει πάντα τις αρετές στο καθαρό στυλ και την υπολογισμένη δραματουργία της, αν και η άκαρδη εκτέλεση επισκιάζει τον λόγο ύπαρξής της. Το less is more Νίσον ταιριάζει καλύτερα στον Νίσον της υπερβολικής, παραλλαγής στη νιοστή, Αρπαγής και των παραφυάδων της.