Τέιλορ Σουίφτ: Έσοδα 1 δισ. στερλίνες για τη Βρετανία από την περιοδεία της

Τέιλορ Σουίφτ: Έσοδα 1 δισ. στερλίνες για τη Βρετανία από την περιοδεία της Facebook Twitter
0

Η περιοδεία της Αμερικανίδας σταρ Τέιλορ Σουίφτ αναμένεται να αποφέρει σχεδόν ένα δισεκατομμύριο στερλίνες στην βρετανική οικονομία, σύμφωνα με μελέτη της τράπεζας Barclays που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.

Σχεδόν 1,2 εκατομμύρια θαυμαστές της θρυλικής μουσικού και τραγουδίστριας θα δαπανήσουν κατά μέσο όρο 848 στερλίνες (περίπου 988 ευρώ) σε εισιτήρια, ταξίδια, διαμονή, ρούχα, γεύματα και άλλα για να πάνε να δουν την βασίλισσα της ποπ σε μια από τις 15 προγραμματισμένες ημερομηνίες που θα εμφανιστεί στη Βρετανία μεταξύ του Ιουνίου και του Αυγούστου, δηλαδή πάνω από το δωδεκαπλάσιο του κόστους μιας συνηθισμένης εξόδου, σύμφωνα με την έκθεση αυτή.

Η Τέιλορ Σουίφτ ξεκίνησε πριν από μια εβδομάδα από τη Γαλλία την τεράστια περιοδεία της στην Ευρώπη, όπου αναμένεται να γεμίζει το ένα στάδιο μετά το άλλο. Στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής τουρνέ της θα πάει επίσης στην Σουηδία, την Πορτογαλία, την Ισπανία, τη Βρετανία, την Ιρλανδία, την Ολλανδία, την Ελβετία, την Ιταλία, τη Γερμανία, την Πολωνία και την Αυστρία, έχοντας κάθε φορά, όπως αναμένεται, αξιοσημείωτη συμβολή στην τοπική οικονομία. Η πώληση τον Ιούλιο εισιτηρίων για την περιοδεία της υπό τον τίτλο «Eras» προκάλεσε επίσης την εκτόξευση κατά 15,8% σε ετήσια βάση των δαπανών για ψυχαγωγία στη Βρετανία.

Οι μεγάλες περιοδείες αστέρων παγκοσμίου φήμης, όπως η Μπιγιονσέ ή η Τέιλορ Σουίφτ, είναι επίσης δυνατό να προκαλέσουν πρόσκαιρο άλμα του πληθωρισμού. Η μέση τιμή ενός εισιτηρίου ανέρχεται σε 206 στερλίνες, αλλά πολλοί από τους φανατικούς θαυμαστές της πλήρωσαν πολύ περισσότερο για εισιτήρια σε καλύτερες θέσεις. Στο Παρίσι, ορισμένα εισιτήρια VIP πωλήθηκαν έναντι έως και 1.500 ευρώ.

Στην μελέτη της Barclays επισημαίνεται ωστόσο ότι ένας στους πέντε θαυμαστές της στη Βρετανία επέλεξε να πάει να απολαύσει το ίνδαλμά του στην ηπειρωτική Ευρώπη. Με αυτόν τον τρόπο οι Βρετανοί φαν της θέλησαν να επωφεληθούν από μια μεγαλύτερη διαθεσιμότητα εισιτηρίων, φθηνότερα έξοδα μετακίνησης και διαμονής, ή να συνδυάσουν διακοπές με συναυλία. Ο Πίτερ Μπρουκς, ειδικός σε καταναλωτικές συμπεριφορές στην Barclays, σημειώνει ότι «με ινδάλματα, όπως η Τέιλορ Σουίφτ –όπως είχαμε δει να συμβαίνει με τον Έλβις ή τους Μπιτλς τις δεκαετίες του 50 και του 60—οι θαυμαστές συνδέονται τόσο πολύ με τον καλλιτέχνη και την υπόλοιπη κοινότητα των θαυμαστών του που η επιθυμία τους να ξοδέψουν γίνεται ακόμη πιο ισχυρή».

«Για αυτούς που δεν είναι θαυμαστές, οι 848 στερλίνες μπορεί να φαίνονται πολλά για να τα ξοδέψουν για μια συναυλία, αλλά αυτοί που αγόρασαν εισιτήρια επενδύουν στις μελλοντικές τους αναμνήσεις», σημείωσε.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζόρτζιο Αρμάνι: Στη μεγάλη οθόνη η ζωή του «βασιλιά της μόδας»

Πολιτισμός / Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ζωή του «βασιλιά της μόδας» μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η φιλόδοξη παραγωγή θα εστιάσει μόνο στην επαγγελματική πορεία του σχεδιαστή στις πασαρέλες και το κόκκινο χαλί ή αν θα συμπεριλάβει και την προσωπική του ζωή
LIFO NEWSROOM
Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα ταινία του δημιουργού του «Worst Person in the World», ακόμα μια διασκευή Στίβεν Κινγκ, το φεμινιστικό «Vagabond» της γιαγιάς της νουβέλ βαγκ και η επιστροφή του «Toy Story» με αφορμή την 30η επέτειο από την πρεμιέρα του ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM