Η Έβαν Ρέιτσελ Γουντ μιλά για την απόπειρα αυτοκτονίας και πώς αποφάσισε να μπει σε ψυχιατρική κλινική

Η Έβαν Ρέιτσελ Γουντ μιλά για την απόπειρα αυτοκτονίας και πώς αποφάσισε να μπει σε ψυχιατρική κλινική Facebook Twitter
0

Η Έβαν Ρέιτσελ Γουντς μίλησε για το πώς τα χρόνια κακοποίησης την ώθησαν να ζητήσει βοήθεια και να εισαχθεί μόνη της σε ψυχιατρική κλινική, έχοντας προηγουμένως φτάσει μέχρι σε απόπειρα αυτοκτονίας. 

Σε κείμενό της στο Nylon, η 31χρονη ηθοποιός είπε πως το καμπανάκι σχετικά με την ψυχική υγεία της ήρθε όταν σε ηλικία 22 ετών προσπάθησε να αυτοκτονήσει. 

«Κοιτάζοντας πίσω, ήταν το χειρότερο και καλύτερο που μου συνέβη ποτέ. Ήταν πρωί, ένιωσα σαν να με είχε χτυπήσει φορτηγό. Μετά, με μια σχεδόν υστερική ψυχραιμία, χωρίς να σκεφτώ, σήκωσα το τηλέφωνο. Ήταν από εκείνες τις στιγμές που έχεις μια επιλογή ή οποία ξεπερνάει την αρχική επιλογή που έκανες ζητώντας βοήθεια: Μπορείς να μην πεθάνεις ή μπορείς να επιστρέψεις στη ζωή», γράφει η ηθοποιός. 

Όπως λέει, μετά την απόπειρα, πήρε αμέσως τηλέφωνο την μητέρα της. «Μαμά; Εγώ είμαι...Μόλις προσπάθησα να αυτοκτονήσω, πρέπει να πάω στο νοσοκομείο. Όταν είπα πως πρέπει να πάω σε νοσοκομείο, δεν μιλούσα για σωματικά τραύματα που μπορεί να είχα. Εννοούσα νοσοκομείο για το μυαλό μου», αναφέρει. 

Στη συνέχεια εξηγεί πως εκείνο το τηλεφώνημα στην μητέρα της και το γεγονός πως σύντομα θα δεχόταν βοήθεια, την έκανε να νιώσει απελευθέρωση. «Το ωραίο όταν φτάνεις στον πάτο είναι πως από εκεί έχει μόνο προς τα πάνω. Υποτίθεται πως δεν έπρεπε να ήμουν ζωντανή, οπότε τίποτα δεν είχε σημασία. Ήδη είχα αποδείξει στον εαυτό μου πως δεν με ένοιαζε τίποτα. Οπότε μπορούσα κάλλιστα να παραδοθώ», λέει. 

Η Έβαν Ρέιτσελ Γουντ μιλά για την απόπειρα αυτοκτονίας και πώς αποφάσισε να μπει σε ψυχιατρική κλινική Facebook Twitter

Σχετικά με τους λόγους που την οδήγησαν να κάνει απόπειρα, γράφει: «Απλώς ήθελα λίγο χώρο. Το μυαλό μου εκείνο τον καιρό ήταν γεμάτο πληγές και σκιές και κυρίως πολλή ντροπή. Πάλευα με το PTSD (Μετατραυματική Διαταραχή- Post Traumatic Stress Disorder) και δεν το ήξερα. Όλο αυτό είχε προκληθεί από πολλαπλούς βιασμούς και σχέσεις κακοποίησης που κρατούσαν χρόνια». 

Ωστόσο, επειδή ήταν γνωστή είχε μπει στη διαδικασία να κρύβει τον πόνο της. «Το ότι δέχθηκα βοήθεια για ψυχικά νοσήματα δεν είναι κάτι που μπορώ να διαφημίζω. Οπότε όταν ήρθε η ώρα να βρω ψυχιατρική κλινική, η πρώτη μου έννοια -για το οποίο πολλοί δεν ανησυχούν- ήταν να βρω τρόπο να ζητήσω βοήθεια χωρίς να το μάθει κανείς, επειδή αν το μάθαιναν, οποιαδήποτε πιθανότητα να χτίσω ξανά τον εαυτό μου θα καταστρεφόταν από την σκληρότητα των ξένων», λέει. 

Η Έβαν Ρέιτσελ Γουντ μιλά για την απόπειρα αυτοκτονίας και πώς αποφάσισε να μπει σε ψυχιατρική κλινική Facebook Twitter

Η Έβαν Ρέιτσελ Γουντς εξηγεί πως για να προστατεύσει την ταυτότητά της, άλλαξε το όνομά της στην ψυχιατρική κλινική. «Ένιωσα ανακούφιση με το νέο όνομα. αλλά φοβόμουν να ανακαλύψω αν ο κόσμος θα με αγαπούσε ακόμη όταν δεν θα ήμουν κάτι επιθυμητό», γράφει στο κείμενό της.

Στην κλινική της, όπου της έδωσαν φαρμακευτική αγωγή για το άγχος, λέει πως έκανε γρήγορα φίλους και προσαρμόστηκε στη νέα ζωή. «Κάθε μέρα ένιωθα και λίγο πιο δυνατή. Όταν τέλειωσε σχεδόν ο καιρός μου εκεί, δίσταζα να φύγω. Εννοείται πως θες να φύγεις, αλλά ήταν το πρώτο μέρος που ένιωσα ασφάλεια και με φρόντιζαν. Την τελευταία μέρα, ο ψυχίατρος που με παρακολουθούσε καθημερινά, μου είπε: "Όταν ήμουν στο σχολείο, είδα την ταινία Thirteen και με έκανε να θέλω να βοηθάω ανθρώπους. Είσαι ο λόγος που βρίσκομαι εδώ"». 

«Η κατάθλιψη δεν είναι αδυναμία, είναι αρρώστια. Μερικές φορές θανατηφόρα. Και όλοι οι άνθρωποι χρειάζονται να ξέρουν πως τους αγαπούν», καταλήγει η Έβαν Ρέιτσελ Γουντς. 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Πολιτισμός / «Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Το ηχητικό ντοκιμαντέρ που διακρίθηκε στο 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης καταγράφει το τραύμα, τον αγώνα και τη δικαίωση των θυμάτων κακοποίησης του προπονητή Τάε Κβο Ντο στην Ηλιούπολη
LIFO NEWSROOM
Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Πολιτισμός / Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Ο κορυφαίος Γαλλο-Λιβανέζος καλλιτεχνικός διευθυντής, επιμελητής και σκηνοθέτης υπήρξε απόλυτα αφοσιωμένος στην τέχνη του και άφησε ένα ανεξίτηλο αποτύπωμα στον κόσμο της όπερας, της μουσικής και του θεάτρου.
LIFO NEWSROOM
Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Πολιτισμός / Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Στη δραματουργική και σκηνοθετική προσέγγιση της «Ανδρομάχης» από τη Μαρία Πρωτόπαππα, η Ερμιόνη και η Ανδρομάχη αντιπροσωπεύουν τα ιδεώδη των χωρών τους, ενώ ο Μενέλαος και ο Πηλέας την πολιτική και την εξουσία
LIFO NEWSROOM
Τιμοτέ Σαλαμέ: Ο ηθοποιός αποσπά υψηλή διάκριση από την Ιταλική Ακαδημία Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τιμοτέ Σαλαμέ: Ο ηθοποιός αποσπά υψηλή διάκριση από την Ιταλική Ακαδημία Κινηματογράφου

Ο Τιμοτέ Σαλαμέ έχει επανειλημμένα εκφράσει τον θαυμασμό του για την Ιταλία και τον πολιτισμό της, ενώ έχει συνεργαστεί με Ιταλούς σκηνοθέτες και έχει συμμετάσχει σε ταινίες που γυρίστηκαν στη χώρα
LIFO NEWSROOM
Η Ρουθ Αζάουα επιστρέφει στο Σαν Φρανσίσκο της μέσα από μια αναδρομική έκθεση

Πολιτισμός / Η Ρουθ Αζάουα «επιστρέφει» στο Σαν Φρανσίσκο της μέσα από μια αναδρομική έκθεση

Το έργο και η ζωή μιας από τις πιο επιδραστικές καλλιτέχνιδες του 20ού αιώνα, που μετέφρασε τα τραυματικά βιώματά της σε τέχνη από σύρμα, ξετυλίγεται μέσα από την έκθεση του Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης του Σαν Φρανσίσκο
LIFO NEWSROOM