Φεστιβάλ Δράμας: Νέος καλλιτεχνικός διευθυντής ο Γιώργος Αγγελόπουλος

Φεστιβάλ Δράμας: Νέος καλλιτεχνικός διευθυντής ο Γιώργος Αγγελόπουλος Facebook Twitter
Γιώργος Αγγελόπουλος / ΕΡΤ
0

Ο Γιώργος Αγγελόπουλος είναι ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του Διεθνούς Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας.

Το ΔΣ του Διεθνούς Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας αποφάσισε ομόφωνα να κάνει αποδεκτή την γνωμοδότηση της επιτροπής αξιολόγησης, και να αναθέσει στον Γιώργο Αγγελόπουλο την καλλιτεχνική διεύθυνση του φεστιβάλ.

Η επιτροπή απαρτίστηκε από τους: Παναγιώτη Ιωσηφέλη, σεναριογράφο και Καθηγητή στο Τμήμα Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ, Σπύρο Σιάκα, Αναπληρωτή Καθηγητή, 3D Animation και Gaming στο Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και Eλευθερία Καβάκα, προϊσταμένη του Φεστιβάλ Δράμας.

«Ο Γιώργος Αγγελόπουλος είναι ένας νέος και ταλαντούχος δημιουργός με θητεία στη μικρού μήκους ταινία αλλά και με σημαντικό θεσμικό ρόλο στο ενεργητικό του, καθώς διετέλεσε Διευθυντής Ανάπτυξης και Παραγωγής στο Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου.

Ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του DISFF διαθέτει ένα πολύ καλό βιογραφικό και ταυτόχρονα τη νεανική φρεσκάδα και την δημιουργικότητα που είναι απαραίτητες για ένα διεθνές φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους, του βεληνεκούς της Δράμας. Η ομάδα του Φεστιβάλ Δράμας τον καλωσορίζει, γεμάτη αισιοδοξία για την επόμενη ημέρα του DISFF», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωσή του ΔΣ.

Ποιος είναι ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Δράμας

Ο Γιώργος Αγγελόπουλος αποφοίτησε από το Τμήμα Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στη Σκηνοθεσία. Στη συνέχεια απέκτησε με υποτροφία Μεταπτυχιακό τίτλο στη Συγγραφή Σεναρίου από το University of The Arts του Λονδίνου.

Το 2017 ξεκίνησε να εργάζεται στη Διεύθυνση Ανάπτυξης και Παραγωγής του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, για την οποία ανέλαβε χρέη Διευθυντή το 2020. Έθεσε σε ισχύ νέο σύγχρονο Κανονισμό προγραμμάτων χρηματοδότησης με πρόβλεψη άμεσης απορρόφησης σε εργασία νέων επαγγελματιών και κίνητρα που ενθάρρυναν την συμπεριληπτικότητα στους συντελεστές των ταινιών μικρού μήκους.

Κατά τη διάρκεια της θητείας του διαμορφώθηκε ο μηχανισμός αξιολογήσεων με μητρώο αναγνωστών και σαφή καλλιτεχνικά κριτήρια και χρηματοδοτήθηκαν εκατοντάδες κινηματογραφικά σχέδια σε στάδιο γραφής, ανάπτυξης και παραγωγής.

Έχει δραστηριοποιηθεί στην κινηματογραφική εκπαίδευση ενηλίκων και συμμετείχε στη δημιουργία και υλοποίηση του εργαστηρίου Ανάπτυξης Σεναρίου για Παιδικές και Εφηβικές Ταινίες του Διεθνούς Φεστιβάλ Κιν/φου Ολυμπίας.
Είναι εξωτερικός εμπειρογνώμονας του Γραφείου Δημιουργική Ευρώπη MEDIA και έχει συνεισφέρει ως σύμβουλος σεναρίου σε ταινίες μικρού και μεγάλου μήκους.

Το Χρυσόψαρο (2017), η πρώτη του μικρού μήκους ταινία ως σεναριογράφος-σκηνοθέτης, έκανε την διεθνή της πρεμιέρα στο BFI Flare και στη συνέχεια αποτέλεσε μέρος Διεθνούς καμπάνιας του Βρετανικού Συμβουλίου για την ισότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Το 2025 ολοκλήρωσε τη δεύτερη μικρού μήκους ταινία του.

«Με αίσθημα ευθύνης αλλά και μεγάλο ενθουσιασμό αναλαμβάνω την καλλιτεχνική διεύθυνση ενός θεσμού που αποτελεί σημείο αναφοράς και εφαλτήριο για τους κινηματογραφιστές στην Ελλάδα. Είμαι σίγουρος ότι με ομαδικότητα και αφοσίωση στο σπουδαίο σκοπό του Φεστιβάλ θα συνεχίσουμε το σημαντικό έργο που επετεύχθη τα τελευταία χρόνια υπό τη διεύθυνση του Γιάννη Σακαρίδη και θα εξελίξουμε το Φεστιβάλ σε μια παγκόσμια πλατφόρμα κινηματογραφικής δημιουργίας. Το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας ήταν και θα παραμείνει ένα καταφύγιο για την πολυφωνία, τη διαφορετικότητα και την ανάγκη για ελεύθερη δημιουργία και έκφραση», ανέφερε για τη νέα θέση του ο Γιώργος Αγγελόπουλος.

Με πληροφορίες από ΕΡΤ

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM