Φυσικά, δεν πρόκειται για μια συνηθισμένη ιστορία αγάπης. Ο Δανός Όλε Μπόρνενταλ φτιάχνει ένα ειρωνικό, περίτεχνο ψυχολογικό θρίλερ, με ανατροπές και πολλά στοιχεία νουάρ, αδιάκοπη πλοκή και οργασμικές αναφορές, που ενσωματώνονται στο ψυχρό σύμπαν του σκηνοθέτη του Νυχτοφύλακα. Ο ήρωας φωτογραφίζει πτώματα για λογαριασμό της αστυνομίας. Έχει γυναίκα και παιδιά που αγαπάει, αλλά από ένα δυστύχημα ξεκινάει μια τεράστια παρεξήγηση που εκείνος καλλιεργεί. Σε μια διαδρομή ρουτίνας, σταματά το αυτοκίνητό του κι ενώ προσπαθεί να τον αποφύγει μια διερχόμενη γυναίκα (με σκοτεινό παρελθόν όπως μαθαίνουμε σταδιακά), τρακάρει και τραυματίζεται, πέφτει σε κώμα και, όταν ξυπνάει, δεν θυμάται τίποτε και βλέπει ελάχιστα. Ο Γιόνας ανησυχεί και την επισκέπτεται στο νοσοκομείο. Τα μέλη της ευκατάστατης οικογένειάς της θεωρούν πως είναι ο γκόμενός της, ο Σεμπάστιαν - εμείς έχουμε δει στην αρχή πως τον πυροβολεί στην καρδιά και τον εγκαταλείπει, μάλλον νεκρό, στο Ανόι, όπου είχε μεταβεί για να ξεφύγει από την ανία της στη Δανία, επί εξάμηνο. Από μια κεραυνοβόλο μεγαλειώδη εμμονή, ο Γιόνας δειλιάζει να αποκαλύψει την πραγματική του ταυτότητα στη Γιούλια και τρώει κόλλημα με το παρά τρίχα θύμα του. Την ερωτεύεται και χαλάει το γάμο του, προκαλώντας έκπληξη στους κυνικούς συνεργάτες του στο Σώμα. Αυτά είναι ελάχιστα από τα στοιχεία τη πλοκής που αναπτύσσει ακάματα ο Μπόρνενταλ, μέχρι το τελευταίο πλάνο. Το στυλ του είναι πυκνό, όπως και το σενάριο της ταινίας του.