Ο Πάτρικ Μάρμπερ, συγγραφέας του Closer, δένει σεναριακά το διήγημα της Ζόι Χέλερ What Was She Thinking εξαπολύοντας με ακρίβεια λέξεις που αστράφτουν από δύναμη και πονάνε σαν το λάθος του πόθου και το φαλτσάρισμα του πάθους. Η Σίμπα της Κέιτ Μπλάνσετ βρίσκεται ανάμεσα στις ερωτικές ιδιομορφίες δύο ηλικιών. Ο 15χρονος μαθητής της τη βλέπει απόλυτα και ερωτικά, με τα ορμητικά μάτια ενός υπερήφανου πιτσιρικά που νομίζει πως κατέκτησε την όμορφη προϊσταμένη του. Η γηραιά συνάδελφός της Μπάρμπαρα την αντιμετωπίζει με την ελπίδα μιας καταχωρισμένης γεροντοκόρης και κρυφής λεσβίας πως η φιλία τους θα εξελιχθεί σε ένα είδος συμβιωτικής συνενοχής, πέρα από τις οικογενειακές δεσμεύσεις. Η Μπάρμπαρα μαθαίνει το ένοχο μυστικό τής Σίμπα και την εκβιάζει (από οργή και κτητικότητα). Η παράνομη σχέση αποκαλύπτεται με ατιμωτικές συνέπειες. Η Σίμπα κατηγορείται ευθέως, απολύεται, και ο γάμος της περνάει από κρίσιμη δοκιμασία. Η Μπάρμπαρα είναι ύποπτη για τη διάδοση της άσχημης φήμης και εξαναγκάζεται σε πρόωρη συνταξιοδότηση, με αφορμή και μια παλιότερη αμφίβολη σχέση της με μια συνάδελφό της. Η Σίμπα βρίσκει καταφύγιο στο σπίτι της φορτικής Μπάρμπαρα, και η τελευταία έχει τουλάχιστον την απατηλή ικανοποίηση πως ελέγχει τη ζωή τής κατά φαντασίαν προστατευομένης της. Τρομερό το πινγκ πονγκ που παίζεται ανάμεσα στις δύο γυναίκες. Απολαυστικό και τρομακτικό. Κεντημένο από τα ξέφτια του εσωτερικού βασάνου. Όσο υπέροχη και απελπισμένη είναι η Κέιτ Μπλάνσετ ως Σίμπα, δεν μπορεί να συγκριθεί με την ανείπωτη μοναξιά της Μπάρμπαρα. Είναι ένα τερατώδες προϊόν πολλαπλών εκλογικεύσεων, αρπακτικής χειραγώγησης, και του ιερού και αναφαίρετου δικαιώματος της συντροφικότητας. Και τι μπορεί να μεταδώσει η σπουδαία Τζούντι Ντεντς πίσω από τη μάσκα της στερημένης, άνυδρης, ανέραστης γριάς! Την εγκυκλοπαίδεια των ενστίκτων επιβίωσης και της υπομονής που αντλεί από το ακαδημαϊκό οπλοστάσιο μιας εκπαιδευτικού, χωρίς το φτιασίδωμα της γοητείας και τα μυστήρια κόλπα της νιότης. Είναι να μην ξέρεις ποια να πρωτοδιαλέξεις από την πινακοθήκη των φετινών (ιερών και σκέτων) τεράτων στην πεντάδα των γυναικών στα Όσκαρ.