Τρία "ιερά τέρατα" του Hollywood σε διαφήμιση για καζίνο

Τρία "ιερά τέρατα" του Hollywood σε διαφήμιση για καζίνο Facebook Twitter
4

Την κοινή εμφάνιση τριών "ιερών τεράτων" του Χόλιγουντ, του θρυλικού σκηνοθέτη Μάρτιν Σκορσέζε και των 'αγαπημένων' του πρωταγωνιστών, Ρόμπερτ Ντε Νίρο και Λεονάρντο Ντι Κάπριο,  σηματοδοτεί η διαφήμιση - υπερπαραγωγή ενός πολυτελούς resort και καζίνο που ανοίγει σύντομα τις πύλες του στο Μακάο και τις Φιλιππίνες.

Η πλήρης έκδοση της διαφήμισης με τίτλο 'Audition', που κόστισε 70 εκατομμύρια δολάρια και φημολογείται ότι απέφερε 10 εκ. σε κάθε έναν από τους σταρ που εμφανίζονται, έχει διάρκεια 10 λεπτών και θα προβληθεί στα εγκαίνια του Resort, στα μέσα του 2015. 

To κινηματογραφικού ύφους poster της διαφημιστικής ταινίας

Στο teaser σποτάκι που ακολουθεί, βλέπουμε τους δύο αστέρες του Χόλιγουντ να "τσακώνονται" για τον πρωταγωνιστικό ρόλο, σε μια υποτιθέμενη οντισιόν που έχει οργανώσει ο σκηνοθέτης στο διαφημιζόμενο Καζίνο, ενώ, προς το τέλος, μια φωτογραφία του Brad Pitt, τους "χαιρετά" από μια γιγαντο-οθόνη:

 

Πολιτισμός
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Merriam-Webster: Το αμερικάνικο λεξικό βρήκε τη λέξη της χρονιάς και σχετίζεται με την τεχνητή νοημοσύνη

Πολιτισμός / Merriam-Webster: Το αμερικάνικο λεξικό βρήκε τη λέξη της χρονιάς και σχετίζεται με την τεχνητή νοημοσύνη

Η λέξη χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά τον 18ο αιώνα με τη σημασία της μαλακής λάσπης, όμως με την πάροδο του χρόνου εξελίχθηκε ώστε να περιγράφει γενικότερα κάτι χαμηλής αξίας
THE LIFO TEAM

σχόλια

3 σχόλια
Κάνε επιτέλους ρε Μάρτιν το "The Irishman" με τον De Niro,τον Al Pacino και τον Joe Pesci (πάρτε και τον Di Caprio - no problem) που μας έχεις υποσχεθεί εδώ και 3 χρόνια και άστα αυτά για αργότερα. Το λιμπιζόμαστε και το λιγουρευόμαστε !