Τρία "ιερά τέρατα" του Hollywood σε διαφήμιση για καζίνο

Τρία "ιερά τέρατα" του Hollywood σε διαφήμιση για καζίνο Facebook Twitter
4

Την κοινή εμφάνιση τριών "ιερών τεράτων" του Χόλιγουντ, του θρυλικού σκηνοθέτη Μάρτιν Σκορσέζε και των 'αγαπημένων' του πρωταγωνιστών, Ρόμπερτ Ντε Νίρο και Λεονάρντο Ντι Κάπριο,  σηματοδοτεί η διαφήμιση - υπερπαραγωγή ενός πολυτελούς resort και καζίνο που ανοίγει σύντομα τις πύλες του στο Μακάο και τις Φιλιππίνες.

Η πλήρης έκδοση της διαφήμισης με τίτλο 'Audition', που κόστισε 70 εκατομμύρια δολάρια και φημολογείται ότι απέφερε 10 εκ. σε κάθε έναν από τους σταρ που εμφανίζονται, έχει διάρκεια 10 λεπτών και θα προβληθεί στα εγκαίνια του Resort, στα μέσα του 2015. 

To κινηματογραφικού ύφους poster της διαφημιστικής ταινίας

Στο teaser σποτάκι που ακολουθεί, βλέπουμε τους δύο αστέρες του Χόλιγουντ να "τσακώνονται" για τον πρωταγωνιστικό ρόλο, σε μια υποτιθέμενη οντισιόν που έχει οργανώσει ο σκηνοθέτης στο διαφημιζόμενο Καζίνο, ενώ, προς το τέλος, μια φωτογραφία του Brad Pitt, τους "χαιρετά" από μια γιγαντο-οθόνη:

 

Πολιτισμός
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του με Argerich, Κουρεντζή, Nagano και Gheorghiu 

Πολιτισμός / Argerich, Κουρεντζής, Nagano, Gheorghiu: Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του

Ο οργανισμός που άλλαξε τον πολιτιστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας βρίσκεται στην πιο εξωστρεφή φάση του και υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα πρόγραμμα γεμάτο σημαντικές διεθνείς συμμετοχές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Πολιτισμός / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM
Τζόρτζιο Αρμάνι: Στη μεγάλη οθόνη η ζωή του «βασιλιά της μόδας»

Πολιτισμός / Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ζωή του «βασιλιά της μόδας» μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η φιλόδοξη παραγωγή θα εστιάσει μόνο στην επαγγελματική πορεία του σχεδιαστή στις πασαρέλες και το κόκκινο χαλί ή αν θα συμπεριλάβει και την προσωπική του ζωή
LIFO NEWSROOM
Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα ταινία του δημιουργού του «Worst Person in the World», ακόμα μια διασκευή Στίβεν Κινγκ, το φεμινιστικό «Vagabond» της γιαγιάς της νουβέλ βαγκ και η επιστροφή του «Toy Story» με αφορμή την 30η επέτειο από την πρεμιέρα του ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Κάνε επιτέλους ρε Μάρτιν το "The Irishman" με τον De Niro,τον Al Pacino και τον Joe Pesci (πάρτε και τον Di Caprio - no problem) που μας έχεις υποσχεθεί εδώ και 3 χρόνια και άστα αυτά για αργότερα. Το λιμπιζόμαστε και το λιγουρευόμαστε !