Τούρκοι ξενοδόχοι επιτίθενται στην Ελλάδα: «Αυτοί έχουν πανσιόν, τα ξενοδοχεία μας είναι στα κορυφαία του κόσμου»

Τούρκοι ξενοδόχοι επιτίθενται στην Ελλάδα: «Αυτοί έχουν πανσιόν, τα ξενοδοχεία μας είναι στα κορυφαία του κόσμου» Facebook Twitter
0

Ατελείωτη είναι η συζήτηση στην Τουρκία, αναφορικά με το θέμα του τουρισμού, καθώς το γεγονός ότι εκατοντάδες χιλιάδες Τούρκοι γύρισαν την πλάτη στην εγχώρια αγορά και επέλεξαν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, έχει δημιουργήσει προβλήματα σε διάφορες περιοχές, έχει προκαλέσει συζητήσεις για τη συμπεριφορά του τουριστικού τομέα στην Τουρκία και έχει προκαλέσει άγχος για το μέλλον.

Από απλούς πολίτες, μέχρι γνωστούς ηθοποιούς, άνθρωποι από την Τουρκία μοιράζονται το γεγονός ότι στην Ελλάδα έμειναν σε ωραία μέρη, εξυπηρετήθηκαν όπως ήθελαν, έφαγαν όσο ήθελαν και δεν χρειάστηκε να δώσουν... ένα νεφρό για όλα αυτά. Μέχρι και ο Ίντο Τάτλισες γιος ενός από τους πιο διάσημους τραγουδιστές στην Τουρκία ήρθε στην Ελλάδα και ανέβασε την απόδειξη από το γεύμα του με την υποσημείωση «φάγαμε μέχρι σκασμού». Βρετανοί δημοσιογράφοι παρέθεσαν την εμπειρία τους μετά από διακοπές στην Τουρκία με έναν εξ αυτών να λέει ότι έφυγε τρέχοντας για την Ελλάδα.

Όλα αυτά τα σχόλια έχουν επιφέρει μείωση κρατήσεων, κλειστά νυχτερινά κέντρα σε διάφορα άκρως τουριστικά μέρη στην Τουρκία, όπως η Αλικαρνασσός (Μπόντρουμ), η Κρήνη (Τσεσμέ), τα Δίδυμα (Ντιντίμ), η Μαρμαρίδα, καθώς σύμφωνα με στοιχεία από την Τουρκία, πάνω από 200.000 ντόπιοι έχουν προτιμήσει την Ελλάδα για διακοπές. Στα Αλάτσατα αχαρακτήριστοι μαγαζάτορες ανεβάζουν βίντεο στο TikTok και στο Instagram με υποτιθέμενους τουρίστες οι οποίοι έχουν περάσει τέλεια και παροτρύνουν κι άλλους να πάνε στο ελληνικό χωριό που έχει μετατραπεί σε τουριστικό θέρετρο. Αυτό είναι φυσικό ότι έχει επιφέρει επιθέσεις προς την Ελλάδα, τον τουριστικό της τομέα και το προϊόν της, με τους Τούρκους τουριστικούς πράκτορες να προσπαθούν να βρουν τρόπους να φανούν «καλύτεροι», θεωρώντας ότι έτσι θα πείσουν τον κόσμο να τους προτιμήσει.

Τις τελευταίες ώρες φαίνεται ότι έχει μπει στη φαρέτρα τους το βέλος «εμείς έχουμε πεντάστερα, γι' αυτό είμαστε ακριβοί». Ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων Μεσογείου (AKTOB) Καάν Καβάλογλου μοιράστηκε τα ακόλουθα σχόλια: «Αναρτούν ένα τραπέζι από την Ελλάδα και δίνουν τιμές. Κανείς δεν δείχνει τις συνθήκες του ξενοδοχείου που μένει. Δεν γίνεται αν συγκρίνετε ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων στην Τουρκία με έναν ξενώνα στην Ελλάδα. Το μόνο φτηνό πράγμα στην Ελλάδα είναι το αλκοόλ. Αλλά κλείνουμε αυτό το χάσμα με το σύστημα all inclusive. Όταν λέμε ότι κάτι είναι φτηνό, πρέπει να κάνουμε τη σωστή σύγκριση».

Υποστηρίζοντας ότι δεν είναι σωστό να συγκρίνουμε τις τιμές των δύο χωρών, ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Επιχειρήσεων Διαμονής Αιγαίου (ETİK) Μεχμέτ Ισλέρ επεσήμανε ότι η τιμή αγοράς του ποτού που πωλείται για 400 λίρες στην Ελλάδα είναι μόνο 600 λίρες στην Τουρκία. Ο Ισλέρ είπε: «Όσοι δεν μπορούσαν να πάρουν βίζα σε άλλες χώρες πήγαν στα ελληνικά νησιά με τη γρήγορη βίζα. Συνέκριναν τις τιμές εκεί με τις τιμές στην Τουρκία. Έκαναν αντίποινα χωρίς να λάβουν υπόψη τα μεταφορικά, τη διαμονή σε ξενοδοχείο και τα χρήματα για βίζα. Εκεί, η σύζυγος είναι στην κουζίνα, ο γιος είναι ο σερβιτόρος, παρέχουν υπηρεσίες με αυτόν τον τρόπο», είπε.

Η Μουμπερά Ερεσίν, πρόεδρος της Ένωσης Τούρκων Ξενοδόχων (TÜROB), είπε ότι η σεζόν ήταν στάσιμη όσον αφορά το Euro 2024 και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού και τόνισε ότι η Τουρκία και η Ελλάδα δεν είναι δύο χώρες που μπορούν να συγκριθούν ως προς την απόδοση των τιμών. Δηλώνοντας ότι οι εγκαταστάσεις διαμονής στην Τουρκία είναι σε υψηλό επίπεδο, ο Ερεσίν είπε, «Όταν οι άνθρωποι πηγαίνουν στην Ελλάδα, ξέρουν τι θα βρουν και θα τους προσφερθεί. Ωστόσο, πραγματικά δεν υπάρχουν ξενοδοχεία αυτού του τύπου στην Τουρκία... Ως Τουρκία, είμαστε στην κορυφή του κόσμου όσον αφορά την ποιότητα των ξενοδοχείων και των υπηρεσιών. Όταν αυτοί οι επισκέπτες έρχονται στην Τουρκία, δεν δέχονται την υπηρεσία που λαμβάνουν εκεί. Το φαγητό, το ποτό και τα θαλασσινά είναι στάνταρ στην Ελλάδα, αλλά η Tουρκία δεν είναι έτσι», είπε.

Φυσικά όλοι αυτοί αγνοούν τις φωνές των Τούρκων παραθεριστών που λένε όπου σταθούν και όπου βρεθούν ότι δεν θέλουν να δίνουν έναν ετήσιο μισθό για να πάνε σε πεντάστερο ξενοδοχείο και να πληρώσουν 30 ευρώ για ένα απλό και ταπεινό λαχματζούν. Και το γεγονός ότι οι τουριστικοί πράκτορες στην Τουρκία δεν ακούν την παραπάνω πρόταση είναι και η αιτία που έσπρωξε πολλούς στην Ελλάδα εξ αρχής.


 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τούρκος ξενοδόχος δικαιολογεί την ακρίβεια με επίθεση στην Ελλάδα: «Μάνα και κόρη στην κουζίνα - Δεν κόβουν αποδείξεις»

Διεθνή / Τούρκος ξενοδόχος δικαιολογεί την ακρίβεια με επίθεση στην Ελλάδα: «Μάνα και κόρη στην κουζίνα - Δεν κόβουν αποδείξεις»

Ο αντιπρόεδρος της Τουρκικής Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (TÜROFED) θέλει να δείξει ότι ο τουρισμός στην Τουρκία κυριαρχείται από επαγγελματίες και σε συνδυασμό με τον πληθωρισμό αυτό δημιουργεί τη διαφορά στις τιμές με την ευκαιριακή Ελλάδα
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σερβία: Νύχτα κόλασης στο Βελιγράδι - Αντικυβερνητικοί συγκρούστηκαν με υποστηρικτές του Βούτσιτς

Διεθνή / Σερβία: Νύχτα κόλασης στο Βελιγράδι - Αντικυβερνητικοί συγκρούστηκαν με υποστηρικτές του Βούτσιτς

Αντικυβερνητικές διαδηλώσεις συγκλονίζουν συχνά τη Σερβία μετά την κατάρρευση γείσου οροφής σιδηροδρομικού σταθμού, η οποία στοίχισε τη ζωή σε 16 ανθρώπους
LIFO NEWSROOM
Χωρίς συμφωνία η συνάντηση στην Αλάσκα: «Θετική» την αξιολογεί ο Πούτιν - Στον Ζελένσκι πετάει τη μπάλα ο Τραμπ

Διεθνή / Χωρίς συμφωνία στην Αλάσκα: Στον Ζελένσκι πετάει τη μπάλα ο Τραμπ - «Θετική» αξιολογεί τη συνάντηση ο Πούτιν

Σε σύντομη, κοινή συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης, οι Τραμπ και Πούτιν έκαναν λόγο για «εποικοδομητικές» συνομιλίες κατά τις οποίες σημειώθηκε «πρόοδος», χωρίς όμως να καταλήξουν σε κάποιου είδους συμφωνία
LIFO NEWSROOM
Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM