Στο σπίτι για τα Χριστούγεννα: Η δυνατή ΛΟΑΤΚΙ+ καμπάνια για την αποδοχή

Στο σπίτι για τα Χριστούγεννα: Η δυνατή ΛΟΑΤΚΙ+ καμπάνια για την αποδοχή Facebook Twitter
0

Μια νέα ΛΟΑΤΚΙ+ καμπάνια από την Pantene σε συνεργασία με την GLAAD, μεταφέρει ένα δυνατό μήνυμα για την ορατότητα και την αποδοχή, με αφορμή τις διακοπές των Χριστουγέννων.

Το βίντεο ξεκινά με την τρανς χορωδία του Λος Άντζελες, που τραγουδά το "I'll be home for Christmas" («Θα πάω σπίτι για τα Χριστούγεννα») και ακολουθεί τα τρανς άτομα Κρίσταλ Σ., Στίβεν Χ. και Μιλάνα Σ., καθώς επιστρέφουν στις οικογένειές τους για τις γιορτές. 

«Εκατόν τριάντα εφτά εκατομμύρια Αμερικανοί θα ταξιδέψουν για το σπίτι τους, αυτήν την περίοδο των διακοπών. Το 44% των ΛΟΑΤΚΙ ατόμων αισθάνονται ότι δεν μπορούν να επιστρέψουν σπίτι τους ως ο αληθινός εαυτός τους», σημειώνει το βίντεο καταλήγοντας πως "Coming Home Should BeautifuLGBTQ".

 

MJ: «Το νόημα του να επιστρέφω στο σπίτι για τις γιορτές είναι δύσκολη ερώτηση. Μπορεί να μη μιλώ στους εξ αίματος συγγενείς μου, αλλά έχω τόσους αδελφούς, αδελφές και αδέλφια. Έχω μια τεράστια οικογένεια. Η σημασία του να βρεις μια οικογένεια που έχεις επιλέξει, νομίζω ότι είναι βασική για την τρανς κοινότητα. Η οικογένειά μου που επέλεξα είναι σημαντική, επειδή μου έσωσε τη ζωή. Η οικογένεια μου, αυτή που επέλεξα, είναι εκείνα τα άτομα, που με βοήθησαν όταν βρέθηκα χωρίς σπίτι. Σπίτι δεν είναι μόνο το μέρος που κοιμάμαι. Είναι οι άνθρωποι γύρω μου. Οι άνθρωποι που με υποστηρίζουν, και οι άνθρωποι που με αγαπούν άνευ όρων». 

 

«Η περίοδος των γιορτών άλλαξε δραστικά για μένα από τότε που αυτοπροσδιορίστηκα ως τρανς» λέει η Κρίσταλ και περιγράφει πως η οικογένειά της καθυστέρησε να την αποδεχτεί. “Υπήρξαν πολλές διαπραγματεύσεις για την εμφάνιση, τα ρούχα μου, το μέικ απ, τα μαλλιά μου. Όμως τα τελευταία χρόνια η μητέρα μου έκανε «στροφή» και μου είπε πως ήμουν όμορφη». 

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, 100.000 δολάρια θα δοθούν στην ομάδα Family Equality που αγωνίζεται για τα ίσα δικαιώματα των ζευγαριών της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, σε ό,τι αφορά την οικογένεια και την απόκτηση παιδιών.

 
Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ