Η Νότια Κορέα κλείνει ξανά πάρκα και μουσεία - Νέοι περιορισμοί και στα σχολεία

Η Νότια Κορέα κλείνει ξανά πάρκα και μουσεία - Νέοι περιορισμοί και στα σχολεία Facebook Twitter
Η Νότια Κορέα κλείνει ξανά πάρκα και μουσεία - Νέοι περιορισμοί και στα σχολεία (EPA)
0

Η Νότια Κορέα κλείνει από σήμερα πάρκα, μουσεία και σχολεία και προειδοποιεί για περισσότερους περιορισμούς μετά την καταγραφή του μεγαλύτερου αριθμού κρουσμάτων κορωνοϊού τις τελευταίες 53 ημέρες.

Η Νότια Κορέα κλείνει όλα τα πάρκα, τα μουσεία και τις γκαλερί τέχνης στη Σεούλ, και προειδοποιεί ότι ενδέχεται να χρειαστεί να επιβάλει περισσότερους περιορισμούς μετά την καταγραφή 79 κρουσμάτων χθες.

Σήμερα δε, ανακοίνωσε περιορισμούς στον αριθμό των μαθητών που μπορούν να δέχονται τα σχολεία στη Σεούλ και τα περίχωρά της με την ελπίδα να αποφευχθεί η εμφάνιση νέων εστιών της επιδημίας του κορωνοϊού.

Βρεφονηπιακοί σταθμοί, παιδικοί σταθμοί, δημοτικά και γυμνάσια της μητροπολιτικής περιοχής της Σεούλ, όπου ζει ο μισός πληθυσμός της Νότιας Κορέας, θα μπορούν να δέχονται ένα στα τρία παιδιά, με τα υπόλοιπα να συνεχίζουν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Η χώρα, η οποία ανοίγει σταδιακά από τις 6 Μαΐου, κατέγραψε τον υψηλότερο καθημερινό αριθμό περιστατικών από την 5η Απριλίου προκαλώντας ανησυχία στις αρχές.

Ο Park Neung-hoo, υπουργός Υγείας της Νότιας Κορέας, δήλωσε ότι τα νέα έκτακτα μέτρα ξεκινούν από σήμερα και θα διαρκέσουν για δύο εβδομάδες.

«Αποφασίσαμε να ενισχύσουμε όλα τα μέτρα καραντίνας στη μητροπολιτική περιοχή για δύο εβδομάδες από αύριο έως 14 Ιουνίου.» είπε χαρακτηριστικά.

Προειδοποίησε επίσης ότι θα πρέπει να ληφθούν επιπλέον μέτρα εάν η χώρα καταγράψει περισσότερες από 50 νέες περιπτώσεις κρουσμάτων την ημέρα για επτά συνεχόμενες ημέρες, σύμφωνα με το AFP.

«Οι επόμενες δύο εβδομάδες είναι ζωτικής σημασίας για την πρόληψη της εξάπλωσης της μόλυνσης στη μητροπολιτική περιοχή. Θα πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνική αποστασιοποίηση εάν αποτύχουμε» πρόσθεσε.

Ο Park είπε ότι οι εταιρείες θα πρέπει να προσπαθήσουν να εισαγάγουν ξανά έναν ευέλικτο τρόπο εργασίας προς αποφυγή της διασποράς του κορωνοϊού ενώ οι πολίτες καλούνται να αποφύγουν πολυσύχναστα μέρη ή καταστήματα.

Οι περισσότερες από τις νέες περιπτώσεις που αναφέρθηκαν την Πέμπτη είχαν εξαπλωθεί τοπικά, και καταγράφηκαν στην περιοχή της Σεούλ.

Πολλά από τα κρούσματα προέρχονται επίσης από μια αποθήκη logistics, της εταιρείας διαδικτυκού εμπορίου Coupang στη Μπουσεόν, δυτικά της Σεούλ, με συνολικά 96 κρούσματα, και ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας της χώρας δήλωσε ότι αναμένεται να προκύψουν περισσότερα κρούσματα από τους εργαζόμενους και τους επισκέπτες, οι οποίοι βρίσκονται πλέον σε απομόνωση, όπως μετέδωσε το AFP.

Τα Κορεατικά Κέντρα Ελέγχου Νόσων (ΚCDC) δήλωσαν την Πέμπτη πως «Λαμβάνοντας υπόψη την πρόσφατη αύξηση των τοπικών μεταδόσεων που σχετίζονται με χώρους επιχειρήσεων, θρησκευτικές εγκαταστάσεις, μπαρ, εστιατόρια και άλλα, το KCDC προτρέπει τους ανθρώπους να αποφύγουν την κοινωνική συγκέντρωση ή να επισκεφθούν οποιοδήποτε κλειστό/ περιορισμένο χώρο που συχνάζουν πολλοί άνθρωποι».

Προέτρεψε επίσης του πολίτες που πρέπει να πάνε σε πολυσύχναστες περιοχές να διατηρήσουν αποστάσεις δύο μέτρων, να φορούν μάσκα προσώπου και να πλένουν συχνά τα χέρια τους.

Η ανταπόκριση της χώρας στον κορωνοϊό έχει αναγνωριστεί διεθνώς ως παράδειγμα βέλτιστων πρακτικών. Αντί για πλήρη καραντίνα, βασίστηκε σε μαζικά τεστ, ιχνηλάτηση μέσω τεχνολογίας και εντοπισμό όσων είχαν έρθει σε επαφή με άτομα που είχαν βρεθεί θετικά στον κορωνοϊό.

Η χώρα ήταν μια από τις πρώτες εκτός Κίνας που κατέγραψε κρούσμα, στα μέσα Φεβρουαρίου. Τώρα, μήνες αργότερα, έχει καταγράψει μόνο 269 θανάτους και πάνω από 11.300 επιβεβαιωμένα κρούσματα.

Με πληροφορίες από BussinessInsider/Guardian/AFP/ΑΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM