Ben & Jerry's: Το «χαστούκι» της διάσημης φίρμας παγωτού στον Elon Musk

Ben & Jerry's: Κόβει τις διαφημίσεις της στο Twitter λόγω ρητορικής μίσους - «Eπικίνδυνος χώρος» Facebook Twitter
Φωτ.: Unsplash
0

Η Ben & Jerry's διακόπτει τους δεσμούς της με το Twitter λόγω της αύξησης της ρητορικής μίσους και του «επικίνδυνου» Έλον Μάσκ.

Η γνωστή μάρκα παγωτών Ben & Jerry's ανακοίνωσε πως διακόπτει κάθε πληρωμένη διαφήμιση στο Twitter λόγω της ανησυχητικής αύξησης της ρητορικής μίσους στην πλατφόρμα και κάλεσε και άλλες εταιρείες να πράξουν το ίδιο.

Σε μια δήλωση στον ιστότοπο της Ben & Jerry's, η εταιρεία καλεί τον Έλον Μασκ προσωπικά να συμμετάσχει σε «επικίνδυνες» συζητήσεις στο διαδίκτυο. Τον Απρίλιο, το Twitter εγκατέλειψε την προστασία, που παρείχε για άτομα που ανήκουν στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, από τον λανθασμένο προσδιορισμό ταυτότητας και το deadnaming.

Η Ben & Jerry's λέει ακόμη ότι η πλατφόρμα του Twitter δεν ευθυγραμμίζεται πλέον με τις προοδευτικές αξίες της.

«Παρακολουθούμε με μεγάλη ανησυχία τις εξελίξεις στο Twitter μετά την αγορά της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης από τον Έλον Μασκ», αναφέρει η ανακοίνωση. «Η ρητορική μίσους έχει αυξηθεί δραματικά, ενώ η μετριοπάθεια του περιεχομένου έχει καταστεί σχεδόν ανύπαρκτη. Εκτός από τις αλλαγές στην πλατφόρμα που έχουν οδηγήσει σε αύξηση της ρητορικής μίσους, ο ίδιος ο Έλον Μασκ έχει διπλασιάσει τα επικίνδυνα αντιδημοκρατικά ψέματα και τη ρητορική μίσους των λευκών εθνικιστών», προστίθεται.

«Η πλατφόρμα έχει γίνει ένας απειλητικός και ακόμη και επικίνδυνος χώρος για ανθρώπους από πάρα πολλά υπόβαθρα, συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων που είναι μαύροι, λατίνοι, τρανς, γκέι, γυναίκες, άτομα με αναπηρία, Εβραίοι, μουσουλμάνοι και ο κατάλογος συνεχίζεται», συνεχίζει η ανακοίνωση της Ben & Jerry's για να οδηγηθεί σε κάτι που πολλοί φορείς για τα ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά και εκατομμύρια χρήστες της εφαρμογής συμπεραίνουν εδώ και καιρό: «Όλο αυτό δεν είναι απλώς κακό επιχειρείν. Είναι ασυνείδητο».

Η Ben & Jerry's ζητάει άμεση δράση από το Twitter 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας το Twitter πρέπει να δράσει σήμερα για να τερματίσει το εξτρεμιστικό και βίαιο περιεχόμενο στην πλατφόρμα. «Μέχρι να συμβεί αυτό, η Ben & Jerry's δεν θα ξοδεύει χρήματα στο Twitter και καλούμε όλες τις επιχειρήσεις και τους συνεργάτες να κάνουν το ίδιο», καταλήγει η εταιρεία.

Τον Μάρτιο του 2024, αποκαλύφθηκε ότι περισσότεροι από τους μισούς από τους 1.000 κορυφαίους διαφημιστές του Twitter είχαν επίσης σταματήσει να δαπανούν χρήματα στον ιστότοπο.

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπόθεση Έπσταϊν: Νέες επικρίσεις για την απόκρυψη αρχείων - «Ο Τραμπ προσπαθεί να "πνίξει" το θέμα»

Διεθνή / Υπόθεση Έπσταϊν: Νέες επικρίσεις για την απόκρυψη αρχείων - «Ο Τραμπ προσπαθεί να "πνίξει" το θέμα»

Ο Έπσταϊν κατηγορήθηκε ότι εκμεταλλεύτηκε σεξουαλικά περισσότερες από 1.000 γυναίκες, πολλές εκ των οποίων ήταν ανήλικες - Πέθανε στη φυλακή το 2019, πριν δικαστεί
THE LIFO TEAM
Ρωσία: Νέα κριτική στην Ευρώπη σχετικά με το σχέδιο για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία

Διεθνή / Η Ρωσία λέει πως η Ευρώπη δεν βοηθάει στο να επιτευχθεί ειρήνη στην Ουκρανία

«Είμαι βέβαιος ότι οι προτάσεις που οι Ευρωπαίοι και οι Ουκρανοί έχουν καταθέσει δεν βελτιώνουν το έγγραφο και δεν ενισχύουν τη δυνατότητα επίτευξης μακροπρόθεσμης ειρήνης», δήλωσε κορυφαίος σύμβουλος εξωτερικής πολιτικής του Πούτιν
THE LIFO TEAM
Κέιτ Μίντλετον: Η χρονιά–ορόσημο που σηματοδότησε την επιστροφή της δύναμης και της αυτοπεποίθησής της

Διεθνή / Κέιτ Μίντλετον: Η χρονιά - ορόσημο που σηματοδότησε την επιστροφή της δύναμης και της αυτοπεποίθησής της

Η πριγκίπισσα της Ουαλίας βρίσκεται σε μια καθοριστική στιγμή, διαμορφώνοντας τη ζωή της ίδιας και του πρίγκιπα Ουίλιαμ, καθώς εγκαθίστανται σε νέο σπίτι και αναλαμβάνουν πιο κεντρικό ρόλο στη βασιλική οικογένεια
THE LIFO TEAM