Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής

Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής Facebook Twitter
1

Η Nike Inc έχει πουλήσει 61% περισσότερα εμπορεύματα από τότε που εμφανίστηκε η αμφισβητούμενη διαφημιστική καμπάνια με τον Κόλιν Κάπερνικ σύμφωνα με τα στοιχεία των πωλήσεων της εταιρείας από την Thomson Reuters Proprietary Research.

Ο Κάπερνικ ο οποίος προκάλεσε μια εθνική διαμάχη στις ΗΠΑ καθώς γονάτισε κατά τη διάρκεια του εθνικού ύμνου, δημοσίευσε το tweet με τη διαφήμιση το Σαββατοκύριακο της Ημέρας Εργασίας, το οποίο αμέσως προκάλεσε κάλεσμα για μποϊκοτάρισμα των προϊόντων της εταιρείας.

Ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επίσης έγραψε σε tweet, χωρίς να προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία, ότι «η Nike αντιμετωπίζει θυμό και μποϊκοτάζ».

Ωστόσο, η έρευνα της Thomson Reuters, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την StyleSage Co, έδειξε ότι ο σημαντικός κατασκευαστής αθλητικών ειδών στον κόσμο κατάφερε να κάνει πολύ μεγαλύτερες πωλήσεις μεταξύ 3 Σεπτεμβρίου και 13 Σεπτεμβρίου από ό, τι στο δεκαήμερο πριν από τη διαφήμιση.

«Αυτά τα ισχυρά στατιστικά στοιχεία ενισχύουν την ιδέα ότι η Nike παραμένει σταθερή, όχι μόνο σε ένα κοινωνικό πλαίσιο», δήλωσε ο Jharonne Martis, διευθυντής έρευνας καταναλωτών στην Thomson Reuters.

Οι μετοχές της Nike ανέκαμψαν μετά από μια αρχική πτώση όταν κυκλοφόρησαν οι πρώτες εκδόσεις της διαφήμισης, κάνοντας τελικά ρεκόρ μετά από μια εβδομάδα.

Το κλίμα στα social media γύρω από την εταιρεία, το οποίο ήταν αρνητικό αμέσως μετά τη διαφήμιση, αντιστράφηκε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με την Eikon Social Media Monitor της Thomson Reuters.

«Η διαφημιστική καμπάνια της Nike ήταν ιδιοφυής ... Αυτή η προμελετημένη κίνηση ήταν άλλη μια μικρή αλλά σημαντική ένδειξη της δύναμης και της εμπιστοσύνης στη θέση της στην αγορά», δηλώνουν οι αναλυτές.

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το παράνομο εμπόριο καυσίμων στο Μεξικό: Πώς τα καρτέλ κυριαρχούν με βία και διαφθορά

Διεθνή / Το παράνομο εμπόριο καυσίμων στο Μεξικό: Πώς τα καρτέλ κυριαρχούν με βία και διαφθορά

Το λαθρεμπόριο καυσίμων στο Μεξικό εξελίσσεται σε διεθνές φαινόμενο. Πλοία, πλαστά έγγραφα, και κυβερνητική διαφθορά στηρίζουν ένα δίκτυο που χρηματοδοτεί τα καρτέλ και απειλεί τη σταθερότητα της χώρας.
LIFO NEWSROOM
Μαζικά συλλαλητήρια κατά της «στρατιωτικοποίησης της δημοκρατίας» ενόψει της παρέλασης Τραμπ στην Ουάσινγκτον

Διεθνή / Μαζικά συλλαλητήρια κατά της «στρατιωτικοποίησης της δημοκρατίας» ενόψει της παρέλασης Τραμπ στην Ουάσινγκτον

Εκατομμύρια Αμερικανοί αναμένονται σήμερα στους δρόμους, διαδηλώνοντας ενάντια στις αυταρχικές πολιτικές του Ντόναλντ Τραμπ και την πανηγυρική στρατιωτική παρέλαση για τα 250 χρόνια του αμερικανικού στρατού — που συμπίπτει με τα 79α γενέθλιά του
LIFO NEWSROOM
Οι 10 κορυφαίοι προορισμοί ΛΟΑΤΚΙ+ στον κόσμο για τα ταξίδια της νέας σεζόν

Διεθνή / Οι 10 κορυφαίοι προορισμοί ΛΟΑΤΚΙ+ στον κόσμο για τα ταξίδια της νέας σεζόν

Με αφορμή τον Μήνα Υπερηφάνειας και τις χιλιάδες εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν αυτές τις ημέρες σε πόλεις όλου του κόσμου προς τιμήν του Pride, νέα έρευνα αποκαλύπτει τους must - visit προορισμούς για την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα
LIFO NEWSROOM
Ιράν προς ΗΠΑ, Βρετανία και Γαλλία: «Θα στοχοποιηθείτε αν παρέμβετε υπέρ του Ισραήλ»

Διεθνή / Ιράν προς ΗΠΑ, Βρετανία και Γαλλία: «Θα στοχοποιηθείτε αν παρέμβετε υπέρ του Ισραήλ»

Η Τεχεράνη δηλώνει πως οι διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ για το πυρηνικό της πρόγραμμα καθίστανται πλέον «ανώφελες», κατηγορώντας την Ουάσιγκτον για συνενοχή στα ισραηλινά πλήγματα
LIFO NEWSROOM
Προπαγάνδα Ισραήλ στο ελληνικό YouTube, ενόψει της αποστολής προς τη Γάζα

Διεθνή / Προπαγάνδα Ισραήλ στο ελληνικό YouTube, ενόψει της αποστολής προς τη Γάζα

Το GHF δέχεται έντονη κριτική τόσο από διεθνείς ανθρωπιστικές οργανώσεις όσο και από τον ΟΗΕ, για περιορισμένη διανομή βοήθειας, ελλιπή πρόσβαση και καταγγελίες για έλεγχο των δικαιούχων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Κάτι που προβληματίζει, μένει παραπάνω στο μυαλό μας. Έτσι είναι οι καλές διαφημίσεις, δεν προκαλούν θετικά ή αρνητικά και μόνο, σε βάζουν να σκέφτεσαι. Κι όταν σε κάτι σε βάζει να σκέφτεσαι μπορεί να δώσεις έστω κι άθελά σου τα εύσημα στο προϊόν ενώ αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η διαφήμιση ως έχειν (ασχέτως με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εν λόγω προϊόντος).