Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής

Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής Facebook Twitter
1

Η Nike Inc έχει πουλήσει 61% περισσότερα εμπορεύματα από τότε που εμφανίστηκε η αμφισβητούμενη διαφημιστική καμπάνια με τον Κόλιν Κάπερνικ σύμφωνα με τα στοιχεία των πωλήσεων της εταιρείας από την Thomson Reuters Proprietary Research.

Ο Κάπερνικ ο οποίος προκάλεσε μια εθνική διαμάχη στις ΗΠΑ καθώς γονάτισε κατά τη διάρκεια του εθνικού ύμνου, δημοσίευσε το tweet με τη διαφήμιση το Σαββατοκύριακο της Ημέρας Εργασίας, το οποίο αμέσως προκάλεσε κάλεσμα για μποϊκοτάρισμα των προϊόντων της εταιρείας.

Ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επίσης έγραψε σε tweet, χωρίς να προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία, ότι «η Nike αντιμετωπίζει θυμό και μποϊκοτάζ».

Ωστόσο, η έρευνα της Thomson Reuters, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την StyleSage Co, έδειξε ότι ο σημαντικός κατασκευαστής αθλητικών ειδών στον κόσμο κατάφερε να κάνει πολύ μεγαλύτερες πωλήσεις μεταξύ 3 Σεπτεμβρίου και 13 Σεπτεμβρίου από ό, τι στο δεκαήμερο πριν από τη διαφήμιση.

«Αυτά τα ισχυρά στατιστικά στοιχεία ενισχύουν την ιδέα ότι η Nike παραμένει σταθερή, όχι μόνο σε ένα κοινωνικό πλαίσιο», δήλωσε ο Jharonne Martis, διευθυντής έρευνας καταναλωτών στην Thomson Reuters.

Οι μετοχές της Nike ανέκαμψαν μετά από μια αρχική πτώση όταν κυκλοφόρησαν οι πρώτες εκδόσεις της διαφήμισης, κάνοντας τελικά ρεκόρ μετά από μια εβδομάδα.

Το κλίμα στα social media γύρω από την εταιρεία, το οποίο ήταν αρνητικό αμέσως μετά τη διαφήμιση, αντιστράφηκε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με την Eikon Social Media Monitor της Thomson Reuters.

«Η διαφημιστική καμπάνια της Nike ήταν ιδιοφυής ... Αυτή η προμελετημένη κίνηση ήταν άλλη μια μικρή αλλά σημαντική ένδειξη της δύναμης και της εμπιστοσύνης στη θέση της στην αγορά», δηλώνουν οι αναλυτές.

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

G20 ΣΥΝΟΔΟΣ

Διεθνή / Χωρίς Τραμπ και Πούτιν η σύνοδος της G20: Έκκληση να τερματίσουν «τις συγκρούσεις που προκαλούν τόσο θάνατο»

Η κυβέρνηση Τραμπ μποϊκοτάρει τελείως τις συνομιλίες, καθώς κατηγορεί την κυβέρνηση της Νότιας Αφρικής ότι καταπιέζει τους λευκούς γαιοκτήμονες
LIFO NEWSROOM
ΓΙΑ ΣΚ - Βούτσιτς για τις καταγγελίες περί «σαφάρι ελεύθερων σκοπευτών» στο Σαράγεβο: «Δεν έχω σκοτώσει κανέναν»

Διεθνή / Βούτσιτς για τις καταγγελίες περί «σαφάρι ελεύθερων σκοπευτών» στο Σαράγεβο: «Δεν έχω σκοτώσει κανέναν»

Την ίδια ώρα, εισαγγελείς στο Μιλάνο έχουν ξεκινήσει έρευνα για Ιταλούς υπηκόους που ενδέχεται να συμμετείχαν σε αυτές τις δολοφονικές «εκδρομές»
LIFO NEWSROOM
Στον Λευκό Οίκο ο Μαμντάνι - «Είχαμε μια υπέροχη συνάντηση», λέει ο Τραμπ

Διεθνή / Στον Λευκό Οίκο ο Μαμντάνι: «Είχαμε μια υπέροχη συνάντηση», λέει ο Τραμπ

Απρόσμενα θετικό το κλίμα της συνάντησης - «Συμφωνήσαμε σε περισσότερα από όσα περιμέναμε», δήλωσε ο Αμερικανός πρόεδρος - Τι απάντησε για τον χαρακτηρισμό «φασίστας» που του αποδίδει ο Μαμντάνι
LIFO NEWSROOM
Σεισμός στο Μπανγκλαντές: Πέντε νεκροί και τουλάχιστον 100 τραυματίες

Διεθνή / Σεισμός στο Μπανγκλαντές: Πέντε νεκροί και τουλάχιστον 100 τραυματίες

«Δεν έχω νιώσει ποτέ τέτοιο σεισμό στη ζωή μου. Ήμασταν στο γραφείο όταν άρχισαν να κουνιούνται τα έπιπλα. Τρέξαμε από τις σκάλες και είδαμε κι άλλους ανθρώπους να έχουν ήδη βγει έξω», είπε ένας εργαζόμενος στην Ντάκα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Κάτι που προβληματίζει, μένει παραπάνω στο μυαλό μας. Έτσι είναι οι καλές διαφημίσεις, δεν προκαλούν θετικά ή αρνητικά και μόνο, σε βάζουν να σκέφτεσαι. Κι όταν σε κάτι σε βάζει να σκέφτεσαι μπορεί να δώσεις έστω κι άθελά σου τα εύσημα στο προϊόν ενώ αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η διαφήμιση ως έχειν (ασχέτως με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εν λόγω προϊόντος).