Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής

Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής Facebook Twitter
1

Η Nike Inc έχει πουλήσει 61% περισσότερα εμπορεύματα από τότε που εμφανίστηκε η αμφισβητούμενη διαφημιστική καμπάνια με τον Κόλιν Κάπερνικ σύμφωνα με τα στοιχεία των πωλήσεων της εταιρείας από την Thomson Reuters Proprietary Research.

Ο Κάπερνικ ο οποίος προκάλεσε μια εθνική διαμάχη στις ΗΠΑ καθώς γονάτισε κατά τη διάρκεια του εθνικού ύμνου, δημοσίευσε το tweet με τη διαφήμιση το Σαββατοκύριακο της Ημέρας Εργασίας, το οποίο αμέσως προκάλεσε κάλεσμα για μποϊκοτάρισμα των προϊόντων της εταιρείας.

Ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επίσης έγραψε σε tweet, χωρίς να προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία, ότι «η Nike αντιμετωπίζει θυμό και μποϊκοτάζ».

Ωστόσο, η έρευνα της Thomson Reuters, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την StyleSage Co, έδειξε ότι ο σημαντικός κατασκευαστής αθλητικών ειδών στον κόσμο κατάφερε να κάνει πολύ μεγαλύτερες πωλήσεις μεταξύ 3 Σεπτεμβρίου και 13 Σεπτεμβρίου από ό, τι στο δεκαήμερο πριν από τη διαφήμιση.

«Αυτά τα ισχυρά στατιστικά στοιχεία ενισχύουν την ιδέα ότι η Nike παραμένει σταθερή, όχι μόνο σε ένα κοινωνικό πλαίσιο», δήλωσε ο Jharonne Martis, διευθυντής έρευνας καταναλωτών στην Thomson Reuters.

Οι μετοχές της Nike ανέκαμψαν μετά από μια αρχική πτώση όταν κυκλοφόρησαν οι πρώτες εκδόσεις της διαφήμισης, κάνοντας τελικά ρεκόρ μετά από μια εβδομάδα.

Το κλίμα στα social media γύρω από την εταιρεία, το οποίο ήταν αρνητικό αμέσως μετά τη διαφήμιση, αντιστράφηκε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με την Eikon Social Media Monitor της Thomson Reuters.

«Η διαφημιστική καμπάνια της Nike ήταν ιδιοφυής ... Αυτή η προμελετημένη κίνηση ήταν άλλη μια μικρή αλλά σημαντική ένδειξη της δύναμης και της εμπιστοσύνης στη θέση της στην αγορά», δηλώνουν οι αναλυτές.

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΟ ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ ΗΠΑ

Διεθνή / Τι σηματοδοτεί η άφιξη του μεγαλύτερου αεροπλανοφόρου στον κόσμο στη Λατινική Αμερική

Το αεροπλανοφόρο, το πιο προηγμένο του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού, μεταφέρει μεταξύ άλλων τέσσερις μοίρες μαχητικών αεροσκαφών και συνοδεύεται από τρία πυραυλοφόρα αντιτορπιλικά
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινοί έποικοι πυρπόλησαν σπίτια και φορτηγά στη Δυτική Όχθη — Τέσσερις τραυματίες

Διεθνή / Ισραηλινοί έποικοι πυρπόλησαν σπίτια και φορτηγά στη Δυτική Όχθη — Τέσσερις τραυματίες

Οι IDF ανέφεραν πως στρατιώτες έσπευσαν σε δύο χωριά, όπου δεκάδες κουκουλοφόροι επιτέθηκαν σε Παλαιστινίους, τραυματίζοντας τέσσερις κατοίκους, ενώ έβαλαν φωτιά σε σπίτια και οχήματα
LIFO NEWSROOM
Γάζα: Εμπόδιο στην επίτευξη εκεχειρίας οι μαχητές της Χαμάς που βρίσκονται εγκλωβισμένοι στα τούνελ της Ράφα

Διεθνή / Γάζα: Οι μαχητές της Χαμάς που είναι εγκλωβισμένοι στα τούνελ της Ράφα αποτελούν εμπόδιο στην πρόοδο της εκεχειρίας

Η Χαμάς έχει δηλώσει πως οι μαχητές της δεν πρόκειται να παραδοθούν και απαιτεί να τους επιτραπεί ασφαλής αποχώρηση, αίτημα που το Ισραήλ έχει απορρίψει
LIFO NEWSROOM
Οι Ταλιμπάν του Πακιστάν ανέλαβαν την ευθύνη για την επίθεση αυτοκτονίας στο Ισλαμαμπάντ – 12 νεκροί

Διεθνή / Οι Ταλιμπάν του Πακιστάν ανέλαβαν την ευθύνη για την επίθεση αυτοκτονίας στο Ισλαμαμπάντ – 12 νεκροί

Η οργάνωση Ταλιμπάν του Πακιστάν δήλωσε ότι στόχος ήταν «δικαστές και αξιωματούχοι των μη ισλαμικών νόμων» και απειλώντας με νέες επιθέσεις έως την επιβολή της σαρία
LIFO NEWSROOM
ΗΠΑ: Τα πιθανά εμπόδια στη ψηφοφορία της Βουλής των Αντιπροσώπων για τον τερματισμό του shutdown

Διεθνή / ΗΠΑ: Τα πιθανά εμπόδια στη ψηφοφορία της Βουλής των Αντιπροσώπων για τον τερματισμό του shutdown

Η μάχη για τον τερματισμό του shutdown στις ΗΠΑ μεταφέρεται στο Κάτω Σώμα του Κογκρέσου, όπου οι Ρεπουμπλικανοί επιχειρούν να περάσουν τον προϋπολογισμό με οριακή πλειοψηφία
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Κάτι που προβληματίζει, μένει παραπάνω στο μυαλό μας. Έτσι είναι οι καλές διαφημίσεις, δεν προκαλούν θετικά ή αρνητικά και μόνο, σε βάζουν να σκέφτεσαι. Κι όταν σε κάτι σε βάζει να σκέφτεσαι μπορεί να δώσεις έστω κι άθελά σου τα εύσημα στο προϊόν ενώ αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η διαφήμιση ως έχειν (ασχέτως με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εν λόγω προϊόντος).