Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής

Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής Facebook Twitter
1

Η Nike Inc έχει πουλήσει 61% περισσότερα εμπορεύματα από τότε που εμφανίστηκε η αμφισβητούμενη διαφημιστική καμπάνια με τον Κόλιν Κάπερνικ σύμφωνα με τα στοιχεία των πωλήσεων της εταιρείας από την Thomson Reuters Proprietary Research.

Ο Κάπερνικ ο οποίος προκάλεσε μια εθνική διαμάχη στις ΗΠΑ καθώς γονάτισε κατά τη διάρκεια του εθνικού ύμνου, δημοσίευσε το tweet με τη διαφήμιση το Σαββατοκύριακο της Ημέρας Εργασίας, το οποίο αμέσως προκάλεσε κάλεσμα για μποϊκοτάρισμα των προϊόντων της εταιρείας.

Ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επίσης έγραψε σε tweet, χωρίς να προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία, ότι «η Nike αντιμετωπίζει θυμό και μποϊκοτάζ».

Ωστόσο, η έρευνα της Thomson Reuters, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την StyleSage Co, έδειξε ότι ο σημαντικός κατασκευαστής αθλητικών ειδών στον κόσμο κατάφερε να κάνει πολύ μεγαλύτερες πωλήσεις μεταξύ 3 Σεπτεμβρίου και 13 Σεπτεμβρίου από ό, τι στο δεκαήμερο πριν από τη διαφήμιση.

«Αυτά τα ισχυρά στατιστικά στοιχεία ενισχύουν την ιδέα ότι η Nike παραμένει σταθερή, όχι μόνο σε ένα κοινωνικό πλαίσιο», δήλωσε ο Jharonne Martis, διευθυντής έρευνας καταναλωτών στην Thomson Reuters.

Οι μετοχές της Nike ανέκαμψαν μετά από μια αρχική πτώση όταν κυκλοφόρησαν οι πρώτες εκδόσεις της διαφήμισης, κάνοντας τελικά ρεκόρ μετά από μια εβδομάδα.

Το κλίμα στα social media γύρω από την εταιρεία, το οποίο ήταν αρνητικό αμέσως μετά τη διαφήμιση, αντιστράφηκε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με την Eikon Social Media Monitor της Thomson Reuters.

«Η διαφημιστική καμπάνια της Nike ήταν ιδιοφυής ... Αυτή η προμελετημένη κίνηση ήταν άλλη μια μικρή αλλά σημαντική ένδειξη της δύναμης και της εμπιστοσύνης στη θέση της στην αγορά», δηλώνουν οι αναλυτές.

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τουρκία: «Ο Ερντογάν δεν είναι πλέον πρόεδρος της Δημοκρατίας, αλλά αρχηγός χούντας»

Διεθνή / Τουρκία: «Ο Ερντογάν δεν είναι πλέον πρόεδρος της Δημοκρατίας, αλλά αρχηγός χούντας»

Σφοδρή επίθεση στον Ερντογάν από τον Οζγκιούρ Οζέλ στη συγκέντρωση του κόμματος του μπροστά στο δημαρχείο της Κωνσταντινούπολης με αφορμή τη συμπλήρωση 100 ημερών από τη σύλληψη του δημάρχου Εκρέμ Ιμάμογλου
LIFO NEWSROOM
Μεξικό: Γιος του «Τσάπο» συμφώνησε να ομολογήσει την ενοχή του στη δικαιοσύνη των ΗΠΑ

Διεθνή / Μεξικό: Γιος του «Τσάπο» συμφώνησε να ομολογήσει την ενοχή του στη δικαιοσύνη των ΗΠΑ

Ο Οβίδιο Γκουσμάν θεωρείτο ένας από τους τέσσερις γιους του του φυλακισμένου διαβόητου Mεξικανού βαρόνου των ναρκωτικών που ανέλαβαν να διοικήσουν φράξια του καρτέλ Σιναλόα
LIFO NEWSROOM
Τρανς στρατιωτικοί στις ΗΠΑ «σε κατάσταση επιβίωσης» καθώς τίθεται σε ισχύ η απαγόρευση υπηρεσίας

Διεθνή / Τρανς στρατιωτικοί στις ΗΠΑ «σε κατάσταση επιβίωσης» καθώς τίθεται σε ισχύ η απαγόρευση υπηρεσίας

Μετά από δεκαετίες υπηρεσίας, χιλιάδες τρανς άνθρωποι στις ένοπλες δυνάμεις των ΗΠΑ βρίσκονται αντιμέτωποι με αποπομπή, καθώς ο Ντόναλντ Τραμπ επιβάλλει ξανά την απαγόρευση συμμετοχής τους. Το BBC κατέγραψε τις μαρτυρίες τους
LIFO NEWSROOM
Οι έφηβες νιώθουν τη μεγαλύτερη μοναξιά από όλες τις κοινωνικές ομάδες, αναφέρει ο ΠΟΥ

Διεθνή / Οι έφηβες νιώθουν τη μεγαλύτερη μοναξιά από όλες τις κοινωνικές ομάδες, αναφέρει ο ΠΟΥ

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας διευκρινίζει ότι η μοναξιά δεν είναι το ίδιο με την απομόνωση - Η μοναξιά είναι το «επώδυνο συναίσθημα» που νιώθουν όσοι δεν έχουν τις σχέσεις που επιθυμούν
LIFO NEWSROOM
«Τσιπάκια» στο δέρμα και ρομπότ στις φυλακές, προτείνουν τεχνολογικές εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο

Διεθνή / «Τσιπάκια» στο δέρμα και ρομπότ στις φυλακές, προτείνουν τεχνολογικές εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η υπουργός Δικαιοσύνης στη Βρετανία ζήτησε «βαθιά συνεργασία» με τον τεχνολογικό τομέα για την επίλυση της κρίσης στο σωφρονιστικό σύστημα και έλαβε διάφορες προτάσεις
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Κάτι που προβληματίζει, μένει παραπάνω στο μυαλό μας. Έτσι είναι οι καλές διαφημίσεις, δεν προκαλούν θετικά ή αρνητικά και μόνο, σε βάζουν να σκέφτεσαι. Κι όταν σε κάτι σε βάζει να σκέφτεσαι μπορεί να δώσεις έστω κι άθελά σου τα εύσημα στο προϊόν ενώ αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η διαφήμιση ως έχειν (ασχέτως με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εν λόγω προϊόντος).