Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής

Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής Facebook Twitter
1

Η Nike Inc έχει πουλήσει 61% περισσότερα εμπορεύματα από τότε που εμφανίστηκε η αμφισβητούμενη διαφημιστική καμπάνια με τον Κόλιν Κάπερνικ σύμφωνα με τα στοιχεία των πωλήσεων της εταιρείας από την Thomson Reuters Proprietary Research.

Ο Κάπερνικ ο οποίος προκάλεσε μια εθνική διαμάχη στις ΗΠΑ καθώς γονάτισε κατά τη διάρκεια του εθνικού ύμνου, δημοσίευσε το tweet με τη διαφήμιση το Σαββατοκύριακο της Ημέρας Εργασίας, το οποίο αμέσως προκάλεσε κάλεσμα για μποϊκοτάρισμα των προϊόντων της εταιρείας.

Ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επίσης έγραψε σε tweet, χωρίς να προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία, ότι «η Nike αντιμετωπίζει θυμό και μποϊκοτάζ».

Ωστόσο, η έρευνα της Thomson Reuters, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την StyleSage Co, έδειξε ότι ο σημαντικός κατασκευαστής αθλητικών ειδών στον κόσμο κατάφερε να κάνει πολύ μεγαλύτερες πωλήσεις μεταξύ 3 Σεπτεμβρίου και 13 Σεπτεμβρίου από ό, τι στο δεκαήμερο πριν από τη διαφήμιση.

«Αυτά τα ισχυρά στατιστικά στοιχεία ενισχύουν την ιδέα ότι η Nike παραμένει σταθερή, όχι μόνο σε ένα κοινωνικό πλαίσιο», δήλωσε ο Jharonne Martis, διευθυντής έρευνας καταναλωτών στην Thomson Reuters.

Οι μετοχές της Nike ανέκαμψαν μετά από μια αρχική πτώση όταν κυκλοφόρησαν οι πρώτες εκδόσεις της διαφήμισης, κάνοντας τελικά ρεκόρ μετά από μια εβδομάδα.

Το κλίμα στα social media γύρω από την εταιρεία, το οποίο ήταν αρνητικό αμέσως μετά τη διαφήμιση, αντιστράφηκε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με την Eikon Social Media Monitor της Thomson Reuters.

«Η διαφημιστική καμπάνια της Nike ήταν ιδιοφυής ... Αυτή η προμελετημένη κίνηση ήταν άλλη μια μικρή αλλά σημαντική ένδειξη της δύναμης και της εμπιστοσύνης στη θέση της στην αγορά», δηλώνουν οι αναλυτές.

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λωρίδα της Γάζας: Χωρίς

Διεθνή / Λωρίδα της Γάζας: Χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ καθώς ο ισραηλινός στρατός προελαύνει - «Είναι κακός οιωνός»

Η Παλαιστινιακή Εταιρεία Τηλεπικοινωνιών ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι οι υπηρεσίες της διακόπηκαν «λόγω της συνεχιζόμενης επίθεσης και της στοχοποίησης των κύριων διαδρομών του δικτύου»
LIFO NEWSROOM
Η αγωγή του Τραμπ εναντίον των New York Times για 15 δισ. δολάρια κρύβει κάτι σοβαρό

Διεθνή / Πώς ο Τραμπ, εμμονικά και ξεδιάντροπα, προσπαθεί να κατεδαφίσει τα κορυφαία media

Η αγωγή του Τραμπ εναντίον των «New York Times» για 15 δισ. δολάρια κρύβει μια άρρωστη εμμονή του με τα media. Θέλει να κατεδαφίσει ακόμη έναν ζωτικής σημασίας θεσμό και να αποδυναμώσει τη νομική προστασία των μέσων ενημέρωσης.
THE LIFO TEAM
Ο Ισραηλινός υπουργός Οικονομικών μιλά για «real estate bonanza» στη Γάζα εν μέσω βομβαρδισμών

Διεθνή / Ο Ισραηλινός υπουργός Οικονομικών μιλά για «real estate bonanza» στη Γάζα εν μέσω βομβαρδισμών

Οι δηλώσεις έγιναν ενώ οι ισραηλινές δυνάμεις συνέχισαν για δεύτερη ημέρα τις επιχειρήσεις στη Γάζα, με τον τοπικό απολογισμό να ξεπερνά τους 100 νεκρούς μέσα σε μία ημέρα μόνο στην πόλη της Γάζας
LIFO NEWSROOM
«Προσευχόμαστε να έρθει η βίζα πριν τον θάνατο» - Άγνωστο το μέλλον για τα βαριά τραυματισμένα παιδιά της Γάζας

Διεθνή / «Προσευχόμαστε να έρθει η βίζα πριν τον θάνατο» - Το άγνωστο μέλλον των βαριά τραυματισμένων παιδιών της Γάζας

Δεκάδες τραυματισμένα παιδιά από τη Γάζα βρίσκονται εγκλωβισμένα στην Αίγυπτο και «επικίνδυνα» μακριά από τη θεραπεία τους, μετά την αιφνίδια απαγόρευση του Τραμπ για την είσοδο Παλαιστινίων στις ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Ο «βασιλιάς των ναρκωτικών» που κανείς δεν μπορεί να αγγίξει – Πώς ο «Μέντσο» κυριαρχεί σε ΗΠΑ και Μεξικό

Διεθνή / Ο «βασιλιάς των ναρκωτικών» που κανείς δεν μπορεί να αγγίξει – Πώς ο «Μέντσο» κυριαρχεί σε ΗΠΑ και Μεξικό

Η άνοδος του «νέου Ελ Τσάπο», Μέντσο Οσεγέρα, του πιο ισχυρού άρχοντα ναρκωτικών παγκοσμίως. Πώς κυριαρχεί στην κοκαΐνη, ελέγχει καρτέλ και συνεργάζεται με πρώην εχθρούς
LIFO NEWSROOM
Pussy Riot: Μέλη του συγκροτήματος καταδικάστηκαν ερήμην τους από δικαστήριο της Μόσχας

Διεθνή / Pussy Riot: Μέλη του συγκροτήματος καταδικάστηκαν ερήμην από δικαστήριο της Μόσχας

«Το παράδοξο είναι πως βιαστές και δολοφόνοι στη Ρωσία καταδικάζονται σε 3 με 4 χρόνια, ενώ οι ακτιβιστές λαμβάνουν τερατώδεις ποινές για τις απόψεις τους», ανέφερε σε ανακοίνωσή του μέλος του συγκροτήματος
LIFO NEWSROOM
Μπέρνι Σάντερς: Ο πρώτος γερουσιαστής των ΗΠΑ που λέει ότι το Ισραήλ διαπράττει γενοκτονία στη Γάζα

Διεθνή / Μπέρνι Σάντερς: Ο πρώτος γερουσιαστής των ΗΠΑ που λέει ότι το Ισραήλ διαπράττει γενοκτονία στη Γάζα

Το Ισραήλ έχει εξαπολύσει «ολοκληρωτικό πόλεμο εναντίον ολόκληρου του παλαιστινιακού λαού» - Ο Αμερικανός γερουσιαστής είχε δεχθεί κριτική επειδή απέφευγε τον όρο
LIFO NEWSROOM
Κάρολος και Καμίλα παρέθεσαν δείπνο στον Τραμπ – Παρόντες οι κορυφαίοι της τεχνολογία

Διεθνή / Βασιλιάς Κάρολος και βασίλισσα Καμίλα παρέθεσαν δείπνο στον Τραμπ – Παρόντες οι κορυφαίοι της τεχνολογίας

Ανάμεσα στους προσκεκλημένους βρέθηκαν προσωπικότητες της τεχνολογίας όπως ο Τιμ Κουκ της Apple, ο Τζένσεν Χουάνγκ της Nvidia και ο Σαμ Άλτμαν της OpenAI, αλλά και ο μεγιστάνας των μέσων ενημέρωσης, Ρούπερτ Μέρντοχ.
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινά άρματα μάχης και μπουλντόζες προελαύνουν σε πυκνοκατοικημένες περιοχές της Γάζας

Διεθνή / Ισραηλινά άρματα μάχης και μπουλντόζες σε πυκνοκατοικημένες περιοχές της Γάζας

Κάτοικοι ανέφεραν ότι η προέλαση του στρατού ακολούθησε σφοδρούς αεροπορικούς βομβαρδισμούς σε κτίρια και κεντρικούς δρόμους, οι οποίοι φαίνεται να προετοίμασαν το έδαφος για την εισβολή
LIFO NEWSROOM
Στις ΗΠΑ ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος: Συναντήθηκε με τον πρόεδρο της Βουλής των Αντιπροσώπων

Διεθνή / Στις ΗΠΑ ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος: Συναντήθηκε με τον πρόεδρο της Βουλής των Αντιπροσώπων

Στη διάρκεια της συνάντησης έθεσε τα ζητήματα που απασχολούν το Πατριαρχείο, με έμφαση στη θρησκευτική ελευθερία και την προστασία των χριστιανικών κοινοτήτων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Κάτι που προβληματίζει, μένει παραπάνω στο μυαλό μας. Έτσι είναι οι καλές διαφημίσεις, δεν προκαλούν θετικά ή αρνητικά και μόνο, σε βάζουν να σκέφτεσαι. Κι όταν σε κάτι σε βάζει να σκέφτεσαι μπορεί να δώσεις έστω κι άθελά σου τα εύσημα στο προϊόν ενώ αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η διαφήμιση ως έχειν (ασχέτως με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εν λόγω προϊόντος).