Τίποτα δεν σταματά το... επιχειρηματικό δαιμόνιο της Γκουίνεθ Πάλτροου, η οποία ήδη διαφημίζει το νέο προϊόν της, που δεν είναι άλλο από "κεριά με τη μυρωδιά του οργασμού της". 

 

Δεν είναι η πρώτη φορά που η ηθοποιός και ιδιοκτήτρια του Goop προκαλεί συζητήσεις με το λανσάρισμα της σειράς κεριών της, αφού πριν από λίγο καιρό είχε προχωρήσει σε μία παρόμοια κίνηση, η οποία, προφανώς πέτυχε επιχειρηματικά, αν κρίνει κανείς από την εξέλιξη.

 

Συγκεκριμένα, το online κατάστημά της, είδε αυτή τη νέα σειρά κεριών που φέρει το όνομα "Smells like my orgasm" να γίνεται ανάρπαστη. Όπως εξήγησε, μιλώντας και στην εκπομπή του Τζίμι Φάλον από το σαλόνι του σπιτιού της, ο τίτλος της σειράς κεριών πρακτικά ήταν ένα αστείο.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

“This smell like my orgasm” Questo profuma come il mio orgasmo.. Nuovo prodotto di @gwynethpaltrow #profumo #orgasmo #actor #business #fun 🇺🇸😜 She’s crazy...😂😂😂

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη DJ RINGO OFFICIAL (@ringodj) στις

 

Η ηθοποιός και επιχειρηματίας μίλησε και στον Τζίμι Κίμελ για την κυκλοφορία του νέου κεριού της, μέσα από το σαλόνι του σπιτιού της.

 

«Αυτή η σειρά ήταν απλώς η ιδανική συνέχεια για τα κεριά μας και πρόκειται για μυρωδιά που προέρχεται από μείγμα τάρτας γκρέιπφρουτ, νερόλι και ώριμα μούρα cassis αναμεμειγμένα με τσάι πυρίτιδας και τούρκικο τριαντάφυλλο, απόλυτα ιδανικά για ένα άρωμα που είναι σέξι, εκπληκτικό και άγρια εθιστικό», εξήγησε η ηθοποιός και επιχειρηματίας. 

 

Η ίδια φρόντισε μάλιστα να δωρίσει και στον παρουσιαστή ένα τέτοιο κερί με την παραίνεση να το χαρίσει στη σύζυγο του, προφανώς αδιαφορώντας για τη σκληρή κριτική που εδώ και χρόνια δέχεται για τα προϊόντα που λανσάρει, αλλά και ενίοτε για την επικινδυνότητά τους.  

 

Με στοιχεία από το Vanity Fair 

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr