Το Squid Game έγινε η πιο δημοφιλής σειρά στην ιστορία του Netflix

Το Squid Game έγινε επίσημα η πιο δημοφιλής σειρά στην ιστορία του Netflix Facebook Twitter
Netflix
0

Λίγους μήνες αφότου το Bridgerton έγινε η δημοφιλέστερη σειρά του Netflix, το Squid Game έφτασε για να αναλάβει τα ηνία.

Το κορεάτικο δράμα είναι πλέον και επίσημα η πιο δημοφιλής σειρά όλων των εποχών στην πλατφόρμα.

Το Netflix ανακοίνωσε την είδηση ​​με ένα tweet, όπου ανέφερε πως «Το Squid Game έφτασε επίσημα τους 111 εκατομμύρια φανς - καθιστώντας τη σειρά την πιο δημοφιλή μας (στην ιστορία του Netflix)».

«Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω από καρδιάς. Τα 111 εκατομμύρια από εσάς που εντάχθηκαν στις τάξεις των VIP, κάνοντας το Squid Game το νούμερο 1 σόου μας στον κόσμο. Και όσο για τους υπόλοιπους, θα αδράξετε την ευκαιρία να συμμετάσχετε το παιχνίδι;» λέει στο βίντεο που προβάλει αποσπάσματα από τη σειρά.

Το Netflix αποκάλυψε πρόσφατα τις σειρές και τις τηλεοπτικές εκπομπές με τις περισσότερες προβολές, με το Bridgerton να κυριαρχεί σε 82 εκατομμύρια νοικοκυριά και 625 εκατομμύρια ώρες προβολής. Φαίνεται όμως, ότι το Squid Game έχει ξεπεράσει κάθε ανταγωνισμό.

Ωστόσο, μία δεύτερο σεζόν μοιάζει ασαφής προς το παρόν. Ο δημιουργός και σκηνοθέτης της σειράς, Hwang Dong-hyuk ερωτηθείς σχετικά, δήλωσε πρόσφατα ότι «Είναι αρκετά κουραστικό να το σκέφτομαι. Αλλά αν έκανα (δεύτερη σεζόν), σίγουρα δεν θα το έκανα μόνος μου. Θα σκεφτόμουν να χρησιμοποιήσω ένα δωμάτιο γεμάτο σεναριογράφους και πολλούς έμπειρους σκηνοθέτες».

Πάντως το Netflix επιμένει να τροφοδοτεί το κοινό με ιστορίες του Squid Games. Σε νέα ανάρτηση ανέβασε φωτογραφίες με τoυς πρωταγωνιστές σε πιο χαλαρή διάθεση.

 

Με πληροφορίες του Deadline

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

TV & Media / Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

Έξι χρόνια από τότε που υπέγραψε το εξαιρετικά επικερδές συμβόλαιό της με την Amazon, τίποτα από όσα είχε αναλάβει να κάνει η 39χρονη Βρετανίδα δημιουργός, δεν έχει βγει ακόμη στον αέρα.
LIFO NEWSROOM
«I love Lucy»: Οργή, αλκοόλ, χρήμα, ξύλο και απιστίες πίσω από το πιο διάσημο οικογενειακό σόου του κόσμου

Σαν σήμερα / Λουσίλ Μπολ: Η πιο αξιολάτρευτη νοικοκυρά της Αμερικής ήταν μια απάτη

Σαν σήμερα το 1989 πεθαίνει η Αμερικανίδα ηθοποιός Λουσίλ Μπολ, πρωταγωνίστρια της διάσημης τηλεοπτικής σειράς «I love Lucy». Αν και λατρεύτηκε από εκατομμύρια τηλεθεατές, η πραγματικότητα πίσω από το «Καλύτερο τηλεοπτικό σόου όλων των εποχών» ήταν γεμάτη βία, αλκοόλ και απιστίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Eurovision 2025: Προβλήματα με συμμετοχή του Ισραήλ στον διαγωνισμό - Ποιες χώρες αντιδρούν

TV & Media / Eurovision 2025: Προβλήματα με συμμετοχή του Ισραήλ στον διαγωνισμό - Ποιες χώρες αντιδρούν

Η διευθύντρια της δημόσιας τηλεόρασης στη Σλοβενία, ζητά εξηγήσεις από την EBU για άνιση μεταχείριση στα κράτη-μέλη της, συγκρίνοντας τη διαγραφή της Ρωσίας με τη συνεχιζόμενη παρουσία του Ισραήλ στον διαγωνισμό
LIFO NEWSROOM
Diddy: Από την άνοδο στην πτώση - Το BBC ανακοινώνει ντοκιμαντέρ για τον άλλοτε βασιλιά της χιπ χοπ

TV & Media / Diddy: Από την άνοδο στην πτώση - Το BBC ανακοινώνει ντοκιμαντέρ για τον άλλοτε βασιλιά της χιπ χοπ

Το ντοκιμαντέρ αναδεικνύει ερωτήματα για το πώς η εξουσία, τα χρήματα, ο σεξισμός και η σιωπή λειτούργησαν προστατευτικά για έναν από τους πιο επιτυχημένους επιχειρηματίες της showbiz
LIFO NEWSROOM