Το Squid Game έγινε η πιο δημοφιλής σειρά στην ιστορία του Netflix

Το Squid Game έγινε επίσημα η πιο δημοφιλής σειρά στην ιστορία του Netflix Facebook Twitter
Netflix
0

Λίγους μήνες αφότου το Bridgerton έγινε η δημοφιλέστερη σειρά του Netflix, το Squid Game έφτασε για να αναλάβει τα ηνία.

Το κορεάτικο δράμα είναι πλέον και επίσημα η πιο δημοφιλής σειρά όλων των εποχών στην πλατφόρμα.

Το Netflix ανακοίνωσε την είδηση ​​με ένα tweet, όπου ανέφερε πως «Το Squid Game έφτασε επίσημα τους 111 εκατομμύρια φανς - καθιστώντας τη σειρά την πιο δημοφιλή μας (στην ιστορία του Netflix)».

«Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω από καρδιάς. Τα 111 εκατομμύρια από εσάς που εντάχθηκαν στις τάξεις των VIP, κάνοντας το Squid Game το νούμερο 1 σόου μας στον κόσμο. Και όσο για τους υπόλοιπους, θα αδράξετε την ευκαιρία να συμμετάσχετε το παιχνίδι;» λέει στο βίντεο που προβάλει αποσπάσματα από τη σειρά.

Το Netflix αποκάλυψε πρόσφατα τις σειρές και τις τηλεοπτικές εκπομπές με τις περισσότερες προβολές, με το Bridgerton να κυριαρχεί σε 82 εκατομμύρια νοικοκυριά και 625 εκατομμύρια ώρες προβολής. Φαίνεται όμως, ότι το Squid Game έχει ξεπεράσει κάθε ανταγωνισμό.

Ωστόσο, μία δεύτερο σεζόν μοιάζει ασαφής προς το παρόν. Ο δημιουργός και σκηνοθέτης της σειράς, Hwang Dong-hyuk ερωτηθείς σχετικά, δήλωσε πρόσφατα ότι «Είναι αρκετά κουραστικό να το σκέφτομαι. Αλλά αν έκανα (δεύτερη σεζόν), σίγουρα δεν θα το έκανα μόνος μου. Θα σκεφτόμουν να χρησιμοποιήσω ένα δωμάτιο γεμάτο σεναριογράφους και πολλούς έμπειρους σκηνοθέτες».

Πάντως το Netflix επιμένει να τροφοδοτεί το κοινό με ιστορίες του Squid Games. Σε νέα ανάρτηση ανέβασε φωτογραφίες με τoυς πρωταγωνιστές σε πιο χαλαρή διάθεση.

 

Με πληροφορίες του Deadline

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

TV & Media / Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

Ο Μεταξάς, συγγραφέας, ραδιοφωνικός παρουσιαστής και ευαγγελικός διανοούμενος, παρουσιάστηκε ως ο άνθρωπος που θα επαναφέρει τη «χαρά» στην ψυχαγωγία, απαλλαγμένη από το «δηλητήριο των φιλελεύθερων talk show»
LIFO NEWSROOM
Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 μετά τις αντιδράσεις

TV & Media / Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 έπειτα από αντιδράσεις

Ως απάντηση στο κύμα επικρίσεων, η Amazon αντικατέστησε τις φωτογραφίες με πιο παραδοσιακές, από τις ίδιες τις ταινίες, αν και, όπως επισημαίνεται, ούτε αυτές περιλαμβάνουν όπλα
LIFO NEWSROOM
Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

TV & Media / Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

Η Ζέλντα Γουίλιαμς, κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς, ξεσπά κατά της τεχνητής νοημοσύνης και των deepfake βίντεο που «ανασταίνουν» τον πατέρα της, καταγγέλλοντας τη χρήση του AI στη βιομηχανία ψυχαγωγίας ως ανήθικη και προσβλητική προς την ανθρώπινη δημιουργία
LIFO NEWSROOM
Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM