Το Squid Game «εκτόξευσε» το ενδιαφέρον για εκμάθηση της κορεατικής γλώσσας

Το Squid Game «εκτόξευσε» το ενδιαφέρον για εκμάθηση της κορεατικής γλώσσας Facebook Twitter
0

Το ενδιαφέρον για εκμάθηση κορεατικών έχει αυξηθεί το τελευταίο διάστημα καθώς η εξαιρετικά δημοφιλής σειρά Squid Game του Netflix κάνει παγκόσμια επιτυχία.

Η εφαρμογή εκμάθησης γλωσσών Duolingo ανακοίνωσε ότι η σειρά φαίνεται πως ώθησε τόσο τους αρχάριους όσο και τους υφιστάμενους μαθητές να θέλουν να βελτιώσουν τις γλωσσικές τους ικανότητες στα κορεάτικα. 

Η Duolingo ανέφερε αύξηση 76% στους νέους χρήστες που εγγράφονται για να μάθουν κορεατικά στη Βρετανία και 40% στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά τις πρώτες δύο βδομάδες μετά την πρεμιέρα της σειράς.

Η πιο δημοφιλής σειρά του Netflix

Στο μεταξύ, το Squid Game έγινε και επίσημα η δημοφιλέστερη σειρά του Netflix, όπως ανακοίνωσε η πλατφόρμα.

Πιο συγκεκριμένα, το κορεατικό δράμα έφτασε τις 111 εκατομμύρια προβολές στις πρώτες 28 ημέρες της κυκλοφορίας του, ξεπερνώντας και το «Bridgerton» που μετρούσε 82 εκατομμύρια θεάσεις. 

Σημειώνεται ότι το Netflix μετράει ως «προβολή» όποιον έχει παρακολουθήσει έστω και δύο λεπτά ενός επεισοδίου.

Η μεγάλη επιτυχία του Netflix φαίνεται πως επιβεβαιώνει ότι «πιο διεθνείς συνταγές», μπορούν να γίνουν επίσης εξαιρετικά δημοφιλείς.  Η διευθύντρια του Netflix, Μινγιούνγκ Κιμ δήλωσε στο CNN ότι το Squid Game «έχει ξεπεράσει τα πιο τρελά μας όνειρα».

Πρόκειται για μια σειρά εννέα επεισοδίων που έκανε το ντεμπούτο της τον Σεπτέμβριο.

Αφηγείται την ιστορία εκατοντάδων παικτών με σοβαρά οικονομικά προβλήματα οι οποίοι δέχονται μια παράξενη πρόσκληση να συναγωνιστούν σε παιδικά παιχνίδια με στόχο να κερδίσουν 45,6 δισεκατομμύρια κορεάτικα γουάν που αντιστοιχούν σε περίπου 33 εκατομμύρια ευρώ. 

Ωστόσο, σύντομα συνειδητοποιούν ότι όποιος χάνει κατά τη διάρκεια αυτών των παιχνιδιών, δολοφονείται

Με πληροφορίες από BBC και Reuters

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

TV & Media / Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

Η γνωστή τραγουδίστρια μίλησε ανοιχτά για τις σωματικές αλλαγές, την έκθεση στα ΜΜΕ και την καθυστερημένη διάγνωση του λεμφοιδήματος που την ταλαιπωρούσε επί σειρά ετών
LIFO NEWSROOM
Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM