Θύελλα αντιδράσεων για τον Ντεπαρτιέ που διαφημίζει πολυτελή ρολόγια με νεκρό ελάφι

Θύελλα αντιδράσεων για τον Ντεπαρτιέ που διαφημίζει πολυτελή ρολόγια με νεκρό ελάφι Facebook Twitter
6

Θύελλα αντιδράσεων έχει ξεσηκώσει μια νέα διαφήμιση του ρωσικού οίκου πολυτελών ρολογιών Cvstos με πρωταγωνιστή Ζεράρ Ντεπαρτιέ να ποζάρει και να μιλά πάνω από ένα νεκρό ελάφι.

Στο βίντεο, ο Ντεπαρτιέ κρατά ένα όπλο και εξηγεί τον τρόπο που το ρολόι του τον βοήθησε να σκοτώσει το ελάφι. "Έγώ ήμουν στην ώρα μου και αυτού (του ελαφιού) είχε έρθει η ώρα του" λέει υπερήφανος κοιτάζοντας την κάμερα.

Σφοδρή κριτική άσκησε για το σποτ ο γαλλικός τύπος ο οποίος κατακεραυνώνει τον ηθοποιό για την κακόγουστη διαφήμιση. Η Telegraph μεταδίδει πως το περιοδικό GQ σχολιάζει πως η ποιότητα είναι χαμηλή και πως το σποτ κάνει άθλια λογοπαίγνια, ενώ η Le Figaro γράφει πως «Ο Ντεπαρτιέ σκοτώνει ελάφια σε απαράδεκτη διαφήμιση».

 

Πολιτισμός
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερωτικές αναζητήσεις και περιπέτειες στη Βόρεια Ελλάδα από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ερωτικές αναζητήσεις και περιπέτειες στη Βόρεια Ελλάδα από αύριο στους κινηματογράφους

Σε μια «μεταβατική» εβδομάδα για τον κινηματογραφικό προγραμματισμό ξεχωρίζουν το καλόψυχο «Big Bold Beautiful Journey» με τον Κόλιν Φάρελ και τη Μάργκο Ρόμπι, το «My Friend Eva» του πάντα αξιόπιστου Σεσκ Γκάι και το «Τin Soldier», επειδή έφερε στην Ελλάδα για γυρίσματα τον Ντε Νίρο, τον υιό Ίστγουντ και τον Τζέιμι Φοξ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Πολ Μεσκάλ στο εξώφυλλο του Rolling Stone: «Δεν είχα το ταλέντο που ένιωθα ότι είχαν οι άλλοι»

Πολιτισμός / Ο Πολ Μεσκάλ στο εξώφυλλο του Rolling Stone: «Δεν είχα το ταλέντο που ένιωθα ότι είχαν οι άλλοι»

Από την περίοδο που σκεφτόταν να τα παρατήσει, ο Μεσκάλ έφτασε στη λίστα των υποψηφιοτήτων για Όσκαρ και έγινε το «Μήλον της Έριδος» κορυφαίων σκηνοθετών και σχεδιαστών μόδας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Κάποτε στην Ελλάδα φώναζαν ηθοποιούς και τραγουδιστές στα τηλεοπτικά πάνελ για να μιλήσουν για θέματα πολιτικά, ιστορικά μέχρι και ιατρικά, λες και οι άνθρωποι αυτοί είναι κάτι το ξεχωριστό ή είναι πιο έξυπνοι. Ο Ντεπαρντιέ αποδεικνύει ότι ένας διάσημος άνθρωπος μπορεί να είναι ίδιος με έναν απλό άνθρωπο που κάνει κατά την διάρκεια της ζωής του πολλές μ@κ@κι€ς...
Εδώ είχε δηλώσει περήφανος που πλέον δεν είναι γαλλος αλλά Ρώσος. (Δενέχω κάτι με τους Ρώσους αλλά είναι ξεφτίλα να αλλάζεις εθνικότητα για να μην πληρώνεις φόρους και να δηλώνεις και περήφανος) Οπότε την επόμενη φορά θα μπορεί να σκοτώσει μπαμπουινο γιατί όσο περνάει ο καιρός του μοιάζει και στο μυαλό.
Όντως. Κ αμάν πια ρε παιδί μου, όχι άλλα όπλα παντού. Υποθέτω πως μια διαφήμιση είναι έτσι διαμορφωμένη, ώστε να προσελκύσει το κοινό. Δηλαδή με τόσους σκοτωμούς γύρω μας, τόσο θάνατο παντού, θα ελκύονταν οι άνθρωποι από κάτι τέτοιο? Κ γιατί? Πραγματικά δηλαδή, δεν αντεχεται άλλο