Θύελλα αντιδράσεων για τον Ντεπαρτιέ που διαφημίζει πολυτελή ρολόγια με νεκρό ελάφι

Θύελλα αντιδράσεων για τον Ντεπαρτιέ που διαφημίζει πολυτελή ρολόγια με νεκρό ελάφι Facebook Twitter
6

Θύελλα αντιδράσεων έχει ξεσηκώσει μια νέα διαφήμιση του ρωσικού οίκου πολυτελών ρολογιών Cvstos με πρωταγωνιστή Ζεράρ Ντεπαρτιέ να ποζάρει και να μιλά πάνω από ένα νεκρό ελάφι.

Στο βίντεο, ο Ντεπαρτιέ κρατά ένα όπλο και εξηγεί τον τρόπο που το ρολόι του τον βοήθησε να σκοτώσει το ελάφι. "Έγώ ήμουν στην ώρα μου και αυτού (του ελαφιού) είχε έρθει η ώρα του" λέει υπερήφανος κοιτάζοντας την κάμερα.

Σφοδρή κριτική άσκησε για το σποτ ο γαλλικός τύπος ο οποίος κατακεραυνώνει τον ηθοποιό για την κακόγουστη διαφήμιση. Η Telegraph μεταδίδει πως το περιοδικό GQ σχολιάζει πως η ποιότητα είναι χαμηλή και πως το σποτ κάνει άθλια λογοπαίγνια, ενώ η Le Figaro γράφει πως «Ο Ντεπαρτιέ σκοτώνει ελάφια σε απαράδεκτη διαφήμιση».

 

Πολιτισμός
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέδρο Πασκάλ, Λίντσεϊ Λόχαν και Κριστιάν Κλαβιέ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Πέδρο Πασκάλ, Λίντσεϊ Λόχαν και Κριστιάν Κλαβιέ από αύριο στους κινηματογράφους

Το «Μaterialists» της Σελίν Σονγκ, με τον ευφάνταστο ελληνικό τίτλο «Ταιριάζουμε;», το sequel «Freakier Friday», η αναβίωση των περιπετειών της «Red Sonja» και ο χιτσκοκικός κοσμοπολιτισμός του «To Catch a Thief» ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Στο Σαράγεβο τιμάται ο Γουίλεμ Νταφόε για το σύνολο του έργου του στον κινηματογράφο

Πολιτισμός / Στο Σαράγεβο τιμάται ο Γουίλεμ Νταφόε για το σύνολο του έργου του στον κινηματογράφο

Το Ειδικό Βραβείο «Honorary Heart of Sarajevo» θα απονεμηθεί στον σπουδαίο ηθοποιό στο 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Σαράγεβο, όπου θα δώσει και masterclass για την τέχνη της υποκριτικής
LIFO NEWSROOM
Το Fondation Louis Vuitton υποδέχεται 270 έργα του Gerhard Richter σε μια μεγάλη αναδρομική έκθεση

Εικαστικά / Gerhard Richter: «Τώρα που δεν απέμειναν ιερείς ή φιλόσοφοι, οι καλλιτέχνες είναι οι σημαντικότεροι άνθρωποι στον κόσμο»

270 έργα ενός από τους σημαντικότερους εν ζωή ζωγράφους θα εκτεθούν το φθινόπωρο στο Fondation Louis Vuitton σε μια μεγάλη αναδρομική έκθεση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Εγκαινιάστηκε το αποκατεστημένο Αρχαιολογικό Μουσείο Λήμνου

Πολιτισμός / Εγκαινιάστηκε το αποκατεστημένο Αρχαιολογικό Μουσείο Λήμνου

Κατά την τελετή των εγκαινίων, η Λίνα Μενδώνη δήλωσε: «Η απόδοση ενός μουσείου σε μια τοπική κοινωνία δεν είναι απλώς ένα χαρμόσυνο γεγονός. Είναι μια πράξη με την οποία τιμάται η μακρά ιστορική διαχρονία του τόπου»
LIFO NEWSROOM
Λίαμ Νίσον, Νταρντέν και Όντρεϊ Χέπμπορν από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Λίαμ Νίσον, Νταρντέν και Όντρεϊ Χέπμπορν από αύριο στους κινηματογράφους

Η σπαρταριστή επιστροφή των «Τρελών Σφαιρών», η νέα ταινία των αδερφών Νταρντέν, η horror-έκπληξη που λέγεται «Together» και το απολαυστικό «Ηow to Steal a Million» του Γουίλιαμ Γουάιλερ είναι μερικές από τις ταινίες που θα προβληθούν στις αίθουσες αυτή την εβδομάδα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τερζόπουλος

Πολιτισμός / Η επιστροφή του Θεόδωρου Τερζόπουλου στους Δελφούς

Το κοινό παρακολούθησε με ευλαβική προσοχή την πρώτη συνεργασία του Τερζόπουλου με το Εθνικό Θέατρο, που χαρακτηρίστηκε ως μία από τις σημαντικότερες στιγμές στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Onassis Ready: «You are invited» - Η έκθεση που εγκαινιάζει τον νέο χώρο του Ιδρύματος στου Ρέντη

Πολιτισμός / «You are invited»: Με έκθεση του διάσημου φωτογράφου Γιούργκεν Τέλερ ξεκινάει το Onassis Ready

Στην καρδιά του Αγίου Ιωάννη Ρέντη το Ίδρυμα Ωνάση μεταμορφώνει ένα παλιό εργοστάσιο πλαστικών σε χώρο πολιτισμού και ξεκινά τη λειτουργία του με μια σπουδαία έκθεση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Κάποτε στην Ελλάδα φώναζαν ηθοποιούς και τραγουδιστές στα τηλεοπτικά πάνελ για να μιλήσουν για θέματα πολιτικά, ιστορικά μέχρι και ιατρικά, λες και οι άνθρωποι αυτοί είναι κάτι το ξεχωριστό ή είναι πιο έξυπνοι. Ο Ντεπαρντιέ αποδεικνύει ότι ένας διάσημος άνθρωπος μπορεί να είναι ίδιος με έναν απλό άνθρωπο που κάνει κατά την διάρκεια της ζωής του πολλές μ@κ@κι€ς...
Εδώ είχε δηλώσει περήφανος που πλέον δεν είναι γαλλος αλλά Ρώσος. (Δενέχω κάτι με τους Ρώσους αλλά είναι ξεφτίλα να αλλάζεις εθνικότητα για να μην πληρώνεις φόρους και να δηλώνεις και περήφανος) Οπότε την επόμενη φορά θα μπορεί να σκοτώσει μπαμπουινο γιατί όσο περνάει ο καιρός του μοιάζει και στο μυαλό.
Όντως. Κ αμάν πια ρε παιδί μου, όχι άλλα όπλα παντού. Υποθέτω πως μια διαφήμιση είναι έτσι διαμορφωμένη, ώστε να προσελκύσει το κοινό. Δηλαδή με τόσους σκοτωμούς γύρω μας, τόσο θάνατο παντού, θα ελκύονταν οι άνθρωποι από κάτι τέτοιο? Κ γιατί? Πραγματικά δηλαδή, δεν αντεχεται άλλο