Θύελλα αντιδράσεων για τον Ντεπαρτιέ που διαφημίζει πολυτελή ρολόγια με νεκρό ελάφι

Θύελλα αντιδράσεων για τον Ντεπαρτιέ που διαφημίζει πολυτελή ρολόγια με νεκρό ελάφι Facebook Twitter
6

Θύελλα αντιδράσεων έχει ξεσηκώσει μια νέα διαφήμιση του ρωσικού οίκου πολυτελών ρολογιών Cvstos με πρωταγωνιστή Ζεράρ Ντεπαρτιέ να ποζάρει και να μιλά πάνω από ένα νεκρό ελάφι.

Στο βίντεο, ο Ντεπαρτιέ κρατά ένα όπλο και εξηγεί τον τρόπο που το ρολόι του τον βοήθησε να σκοτώσει το ελάφι. "Έγώ ήμουν στην ώρα μου και αυτού (του ελαφιού) είχε έρθει η ώρα του" λέει υπερήφανος κοιτάζοντας την κάμερα.

Σφοδρή κριτική άσκησε για το σποτ ο γαλλικός τύπος ο οποίος κατακεραυνώνει τον ηθοποιό για την κακόγουστη διαφήμιση. Η Telegraph μεταδίδει πως το περιοδικό GQ σχολιάζει πως η ποιότητα είναι χαμηλή και πως το σποτ κάνει άθλια λογοπαίγνια, ενώ η Le Figaro γράφει πως «Ο Ντεπαρτιέ σκοτώνει ελάφια σε απαράδεκτη διαφήμιση».

 

Πολιτισμός
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κόλμαν, Καρχαρίες και Κιαροστάμι από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Κόλμαν, Καρχαρίες και Κιαροστάμι από αύριο στους κινηματογράφους

To ριμέικ του «Πολέμου των Ρόουζ» με την αγαπημένη του ελληνικού κοινού Ολίβια Κόλμαν, τα κλασικά «Σαγόνια του Καρχαρία» και η «Γεύση του Κερασιού» ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Από τον Φρανκεστάιν στον Πούτιν – Έτος «τεράτων» στη μεγάλη οθόνη

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Από τον Φρανκεστάιν στον Πούτιν – Έτος «τεράτων» στη μεγάλη οθόνη

Ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο παρουσιάζει το πολυαναμενόμενο «Φρανκενστάιν» στο Φεστιβάλ Βενετίας - Δικτάτορες, πόλεμος, πυρηνικές απειλές και φανταστικά τέρατα κυριαρχούν στο φετινό πρόγραμμα
LIFO NEWSROOM
Βραβείο Πολάρι: Ακυρώθηκε η απονομή που τιμά τη ΛΟΑΤΚΙ+ λογοτεχνία μετά τις αντιδράσεις - Ο λόγος

Πολιτισμός / Βραβείο Πολάρι: Ακυρώθηκε η απονομή που τιμά τη ΛΟΑΤΚΙ+ λογοτεχνία στη Βρετανία μετά τις αντιδράσεις - Ο λόγος

Στα φετινά βραβεία είχε συμπεριληφθεί συγγραφέας που έχει αυτοχαρακτηριστεί ως «τερφ» και στηρίζει την Τζ. Κ. Ρόουλινγκ - Τι απαντούν οι διοργανωτές
LIFO NEWSROOM
Η «οικία Κοκοβίκου» μετατρέπεται σε χώρο προβολής ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου

Πολιτισμός / Η «οικία Κοκοβίκου» μετατρέπεται σε χώρο προβολής ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου

Πρόκειται για το σπίτι του Αντωνάκη και της Ελενίτσας στην ταινία «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα» - Tο κτήριο, σε ερειπιώδη κατάσταση σήμερα, έχει χαρακτηριστεί ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο με τον περιβάλλοντα χώρο του, διότι αποτελεί εξαιρετικό δείγμα Αθηναϊκού σπιτιού
LIFO NEWSROOM
Κοστούμια και αναμνηστικά του «Downton Abbey» βγαίνουν σε δημοπρασία για καλό σκοπό

Πολιτισμός / Κοστούμια και αναμνηστικά του «Downton Abbey» βγαίνουν σε δημοπρασία για καλό σκοπό

Από μια τραπεζαρία σε στυλ 18ου αιώνα και την εντυπωσιακή τουαλέτα της Μάγκι Σμιθ μέχρι το ασημένιο ρολόι του μπάτλερ, τα αναμνηστικά αντικείμενα θα προσφερθούν σε ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα που υποστηρίζει παιδιά με απειλητικές για τη ζωή τους παθήσεις και τις οικογένειές τους
LIFO NEWSROOM
Τρόμος, Ιμπρεσιονισμός και 5 αριστουργήματα του παρελθόντος από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Έχει συμβεί ξανά τον Αύγουστο; Μάλλον όχι. 13 ταινίες από αύριο στα σινεμά της πόλης

Οι νέες ταινίες του Ζακ Κρέγκερ και των Ελληνοαυστραλών αδερφών Φιλίππου, η ωραιότατη έκπληξη που μας επιφύλασσε ο Σεντρίκ Κλαπίς και πέντε μεγάλες δόξες σε επανέκδοση κάνουν τον προγραμματισμό των θεατών σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

5 σχόλια
Κάποτε στην Ελλάδα φώναζαν ηθοποιούς και τραγουδιστές στα τηλεοπτικά πάνελ για να μιλήσουν για θέματα πολιτικά, ιστορικά μέχρι και ιατρικά, λες και οι άνθρωποι αυτοί είναι κάτι το ξεχωριστό ή είναι πιο έξυπνοι. Ο Ντεπαρντιέ αποδεικνύει ότι ένας διάσημος άνθρωπος μπορεί να είναι ίδιος με έναν απλό άνθρωπο που κάνει κατά την διάρκεια της ζωής του πολλές μ@κ@κι€ς...
Εδώ είχε δηλώσει περήφανος που πλέον δεν είναι γαλλος αλλά Ρώσος. (Δενέχω κάτι με τους Ρώσους αλλά είναι ξεφτίλα να αλλάζεις εθνικότητα για να μην πληρώνεις φόρους και να δηλώνεις και περήφανος) Οπότε την επόμενη φορά θα μπορεί να σκοτώσει μπαμπουινο γιατί όσο περνάει ο καιρός του μοιάζει και στο μυαλό.
Όντως. Κ αμάν πια ρε παιδί μου, όχι άλλα όπλα παντού. Υποθέτω πως μια διαφήμιση είναι έτσι διαμορφωμένη, ώστε να προσελκύσει το κοινό. Δηλαδή με τόσους σκοτωμούς γύρω μας, τόσο θάνατο παντού, θα ελκύονταν οι άνθρωποι από κάτι τέτοιο? Κ γιατί? Πραγματικά δηλαδή, δεν αντεχεται άλλο