O πατέρας της Britney Spears χάνει το απόλυτο δικαίωμα του ελέγχου της περιουσίας της

O πατέρας της Britney Spears χάνει το απόλυτο δικαίωμα του ελέγχου της περιουσίας της Facebook Twitter
GETTY IMAGES
0

Τον Νοέμβριο του 2020 η Britney Spears  είχε προσπαθήσει να απομακρύνει νομικά τον πατέρα της από τον έλεγχο της περιουσίας της και να τον αντικαταστήσει με έναν εξωτερικό φορέα – στην συγκεκριμένη περίπτωση το Bessemer Trust, ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα. Ο δικηγόρος της Samuel D. Ingham III είχε υποστηρίξει τότε ότι ο κύριος λόγος είναι επειδή η Britney τον φοβάται.

Από το 2008 η Britney Spears βρίσκεται κάτω από την πλήρη νομική κηδεμονία του 68χρονου πατέρα της, ο οποίος είναι υπεύθυνος για όλες της τις επαγγελματικές, οικονομικές και προσωπικές της αποφάσεις. Η απόφαση είχε παρθεί τότε με συνοπτικές διαδικασίες λόγω της τότε ευαίσθητης κατάστασής της. Αν και αρχικά θα έπρεπε να έχει ισχύ για έναν χρόνο, δηλαδή ως το 2009, συνεχίζεται μέχρι σήμερα, 11 χρόνια μετά. Η υπόθεση δεν ήταν γνωστή στο ευρύ κοινό για πολλά χρόνια μέχρι που το #FreeBritney κίνημα που δημιουργήθηκε από τους φαν της τη δημοσιοποίησε.

Η δικαστής που είχε αναλάβει την υπόθεση, Brenda Penny, αρνήθηκε την ένσταση του Jamie Spears να μην επιτρέψει στο Bessemer Trust να αναλάβει την επιτροπεία της κόρης του. Η δικαστής Penny δεν απομάκρυνε τελείως τον Jamie από τον ρόλο που έχει έως σήμερα του κηδεμόνα δηλαδή της Britney αλλά πλέον η επιτροπεία θα είναι από κοινού με το Bassemer Trust.

Για την απόφαση αυτή συνέβαλε το πρόσφατο ντοκιμαντέρ των New York Times, 'Framing Britney Spears' που κυκλοφόρησε για την ζωή της και ρίχνει φως στο καθεστώς επιτροπείας. Νομικά, αυτό σημαίνει την εκχώρηση του δικαιώματος διαχείρισης διοικητικών ή άλλων καθηκόντων (ιδιωτικών ή δημόσιων) σε κάποιο πρόσωπο ή φορέα.

Η απόφαση μπορεί να μην θεωρηθεί ως de facto νίκη από τους φαν της, είναι όμως μια πολύ θετική εξέλιξη για την σταρ.

Πριν ξεκινήσει η δίκη, η Britney Spears είχε απειλήσει ότι θα σταματήσει να κάνει εμφανίσεις και συναυλίες, αν ο πατέρας της συνεχίσει να αποφασίζει γι' αυτήν. Επιπλέον ο δικηγόρος της Samuel Ingham III δήλωσε στο δικαστήριο ότι «Θα μπορούσα να είχα ζητήσει να αναλάβει πλήρως τον έλεγχο το Bassemer Trust αλλά δεν το έκανα. Η πελάτης μου συνεχίζει να μην θέλει τον πατέρα της για κηδεμόνα αλλά πρέπει να γίνει νέα δίκη για την απομάκρυνση του».

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε σε ηλικία 89 ετών ο Τζο Ντον Μπέικερ – Ο πρώτος Αμερικανός «κακός» του Τζέιμς Μποντ και θρύλος του ‘Walking Tall’

Πολιτισμός / Πέθανε σε ηλικία 89 ετών ο Τζο Ντον Μπέικερ – Ο πρώτος Αμερικανός «κακός» του Τζέιμς Μποντ και θρύλος του ‘Walking Tall’

Η τελευταία του κινηματογραφική εμφάνιση έγινε το 2012 στην ταινία Mud του Τζεφ Νίκολς, πλάι στον Μάθιου Μακόναχι, για την οποία τιμήθηκε με το Robert Altman Award.
LIFO NEWSROOM
Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ